
| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | M10 x 1 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,25 |
| nr EAN | 8053379029105 |

| Punkt włączania [°C] | 140 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 20 |
| Ciężar [kg] | 0,023 |
| Ilość połączeń | 4 |
| Kolor | czarny |
| Oznaczenie koloru | żółty |
| nr EAN | 4251475103062 |

| TECDOC-Nr silnika | 4973 |
| Rok prod. do | 199409 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Typ katalizatora | dla pojazdów z katalizatorem |
| Numer podwozia do | 1H..S..120 000 |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 4973 |
| Rok prod. do | 199409 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Typ katalizatora | dla pojazdów bez katalizatora |
| Numer podwozia do | 1H..S..120 000 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 3165143342305 |

| TECDOC-Nr silnika | 4973 |
| Rok prod. od | 199410 |
| Rok prod. do | 199507 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Typ katalizatora | dla pojazdów z katalizatorem |
| Numer podwozia od | 1H..S..120 001 |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 4973 |
| Rok prod. od | 199410 |
| Rok prod. do | 199507 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Typ katalizatora | dla pojazdów bez katalizatora |
| Numer podwozia od | 1H..S..120 001 |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 4984 |
| Rok prod. od | 199507 |
| Rok prod. do | 199712 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Liczba przewodów | 4 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 3165143342329 |

| Rok prod. od | 199408 |
| Rok prod. do | 199712 |
| Rok prod. od | 199408 |
| Rok prod. do | 199712 |
| nr EAN | 3165142699639 |

| TECDOC-Nr silnika | 4973 |
| Rok prod. od | 199410 |
| Rok prod. do | 199507 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Typ katalizatora | dla pojazdów z katalizatorem |
| Numer podwozia od | 1H..S..120 001 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość całkowita [mm] | 580 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| nr EAN | 3165142099170 |

| TECDOC-Nr silnika | 4973 |
| Rok prod. od | 199410 |
| Rok prod. do | 199507 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Typ katalizatora | dla pojazdów bez katalizatora |
| Numer podwozia od | 1H..S..120 001 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość całkowita [mm] | 750 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| nr EAN | 3165142105680 |

| TECDOC-Nr silnika | 4973 |
| Rok prod. do | 199409 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Typ katalizatora | dla pojazdów z katalizatorem |
| Numer podwozia do | 1H..S..120 000 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość całkowita [mm] | 650 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 100000 |
| nr EAN | 3165143054949 |

| TECDOC-Nr silnika | 4973 |
| Rok prod. do | 199507 |
| Ciśnienie [bar] od | 0,15 |
| Ciśnienie [bar] do | 0,45 |
| Kolor | niebieski |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 4984 |
| Rok prod. od | 199507 |
| Rok prod. do | 199712 |
| Ciśnienie [bar] od | 0,15 |
| Ciśnienie [bar] do | 0,45 |
| nr EAN | 3165143176603 |

| TECDOC-Nr silnika | 4984 |
| Rok prod. od | 199507 |
| Rok prod. do | 199712 |
| Kolor | brązowy |
| nr EAN | 3165142577890 |

| TECDOC-Nr silnika | 4984 |
| Rok prod. od | 199507 |
| Rok prod. do | 199712 |
| nr EAN | 3165141978506 |

| TECDOC-Nr silnika | 4973 |
| Rok prod. do | 199407 |
| TECDOC-Nr silnika | 4973 |
| Rok prod. do | 199407 |
| nr EAN | 3165142147031 |

| TECDOC-Nr silnika | 4973 |
| Rok prod. do | 199407 |
| TECDOC-Nr silnika | 4973 |
| Rok prod. do | 199407 |
| nr EAN | 3165142424194 |

| Rok prod. do | 199409 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Numer podwozia do | 1H-S-120 000 |
| Sonda lambda | Sonda palcowa |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759387283 |

| Rok prod. od | 199409 |
| Rok prod. do | 199507 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Numer podwozia od | 1H-S-120 001 |
| Sonda lambda | Sonda palcowa |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759387498 |

| Rok prod. do | 199507 |
| Ilość podłączonych styków | 4 |
| Kolor | czarny |
| nr EAN | 5012759455470 |

| Rok prod. do | 199507 |
| TECDOC-Nr silnika | 4973 |
| TECDOC-Nr silnika | 4984 |
| Ciśnienie [bar] | 1,2 |
| Kolor | czarny |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24mm |
| Ciśnienie [bar] do | 1,6 |
| Ciśnienie [bar] od | 1,2 |
| nr EAN | 5012759497074 |

| Rok prod. do | 199507 |
| Ciśnienie [bar] | 0,75 |
| Kolor | szary |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24mm |
| Ciśnienie [bar] do | 1,05 |
| Ciśnienie [bar] od | 0,75 |
| nr EAN | 5012759497098 |

| Rok prod. do | 199507 |
| Ciśnienie [bar] | 0,3 |
| Kolor | niebieski |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24mm |
| nr EAN | 5012759497142 |

| Ciśnienie [bar] | 1,8 |
| Kolor | biały |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24mm |
| nr EAN | 5012759505632 |

| Rok prod. do | 199507 |
| TECDOC-Nr silnika | 4984 |
| Ilość podłączonych styków | 2 |
| nr EAN | 5012759963234 |

| Rok prod. od | 199407 |
| Rok prod. do | 199507 |
| nr EAN | 5012759505632 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | M10 x 1 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,25 |
| nr EAN | 8053379029105 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.O. |
| Gwintowana złączka | M10 x 1 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 1,8 |
| Ilość połączeń | 1 |
| nr EAN | 8053379029051 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.O. |
| Gwintowana złączka | M10 x 1 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,9 |
| nr EAN | 8053379029099 |

| TECDOC-Nr silnika | 4973 |
| nr EAN | 8012510048153 |

| TECDOC-Nr silnika | 4973 |
| Ciśnienie [bar] | 1,80 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 8012510037829 |

| TECDOC-Nr silnika | 4973 |
| Ciśnienie [bar] | 0,30 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 8012510057650 |

| TECDOC-Nr silnika | 4973 |
| Ciśnienie [bar] | 0,90 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | brązowy |
| nr EAN | 8012510038321 |

| TECDOC-Nr silnika | 4973 |
| Ilość biegunów | 4 |
| TECDOC-Nr silnika | 4973 |
| Ilość biegunów | 4 |
| TECDOC-Nr silnika | 4973 |
| Ilość biegunów | 4 |
| TECDOC-Nr silnika | 4973 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | żółty |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | niebieski |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| nr EAN | 8012510056394 |

| TECDOC-Nr silnika | 4973 |
| TECDOC-Nr silnika | 4973 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 13 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | biały |
| nr EAN | 8012510058329 |

| nr EAN | 8435050603369 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | niebieski |
| Średnica zabudowy [mm] | 20 |
| nr EAN | 8435050604359 |

| Ilość połączeń | 4 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Średnica zabudowy [mm] | 20 |
| nr EAN | 8435050604366 |

| Wymiar gwintu | M 10x1 |
| Kolor obudowy | biały |
| Ciśnienie [bar] | 0,90 |
| Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. |
| nr EAN | 8435050600894 |

| Wymiar gwintu | M 10x1 |
| Kolor obudowy | niebieski |
| Ciśnienie [bar] | 0,25 |
| nr EAN | 8435050600412 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | czarny |
| nr EAN | 8435050632345 |

| Długość [mm] | 46 |
| Punkt włączania od [bar] | 0,15 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,35 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 2,54 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Długość gwintu [mm] | 13 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | niebieski |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| dla numeru OE | 028 919 081 H |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816084662 |

| Punkt włączania od [bar] | 0,75 |
| Długość [mm] | 46 |
| Punkt włączania do [bar] | 1,05 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 2,48 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Długość gwintu [mm] | 13 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | szary |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| dla numeru OE | 068 919 081 C |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816084440 |

| Zakres temperatury do [°C] | 125 |
| Długość [mm] | 25 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Długość gwintu [mm] | 10,9 |
| Rozmiar klucza | 14 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,012 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| dla numeru OE | 049 919 501 |
| nr EAN | 4027816019398 |

| średnica zewnętrzna [mm] | 20,0 |
| Ilość połączeń | 4 |
| Kolor | czarny |
| Oznaczenie koloru | niebieski |
| Ciężar [kg] | 0,023 |
| nr EAN | 4027816306160 |

| TECDOC-Nr silnika | 4984 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,045 |
| dla numeru OE | 030 905 377 A |
| nr EAN | 4027816342809 |

| TECDOC-Nr silnika | 4984 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 20,0 |
| Ilość połączeń | 4 |
| Kolor | czarny |
| Oznaczenie koloru | niebieski |
| Ciężar [kg] | 0,026 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| dla numeru OE | 6U0 919 501 B S1 |
| nr EAN | 4027816391425 |

| Moment dokręcenia od [Nm] | 20 |
| Ciśnienie załączania od [bar] | 1,6 |
| ciśnienie załączania do [bar] | 2,0 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | mlecznobiały |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Natężenie prądu [A] | 0,250 |
| Tolerancja [%] | 15 |
| nr EAN | 4082300038668 |

| Ciśnienie załączania od [bar] | 0,15 |
| ciśnienie załączania do [bar] | 0,35 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | niebieski |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Rodzaj wtyczki | Wtyk płaski |
| Natężenie prądu [A] | 0,25 |
| nr EAN | 4082300148299 |

| TECDOC-Nr silnika | 4973 |
| Rok prod. do | 199407 |

| Długość [mm] | 575 |
| Opór [Ohm] | 2,1 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Ilość przewodów | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 575 |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 8001063728209 |

| nr EAN | 8001063746999 |

| nr EAN | 8001063864587 |

| Długość [mm] | 46 |
| Punkt włączania od [bar] | 0,15 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,35 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 2,54 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Długość gwintu [mm] | 13 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | niebieski |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| nr EAN | 5907558547900 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Volkswagen VENTO (1H2) 1.4.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Volkswagen VENTO (1H2) 1.4 produkowanego od 1991.11 do roku 1998.09
Jeżeli twój Volkswagen dysponuje silnikiem o mocy 55 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak wycieraczki szyb, układ wydechowy, części silnikowe, filtr kabiny
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Volkswagen VENTO (1H2)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Volkswagen VENTO (1H2) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Volkswagen z rocznika od 1991.11 do roku 1998.09, i mocy silnika 55 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025