Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Peugeot » pasek wieloklinowy Peugeot 405 II (4B) » pasek klinowy wielorowkowy Peugeot 405 II (4B)

pasek klinowy wielorowkowy do PEUGEOT 405 II (4B)

wybierz typ samochodu PEUGEOT 405 II (4B):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Ilość żeber 6
Długość [mm] 1165
nr EAN 3165141069839
Ilość żeber 6
Długość [mm] 737
nr EAN 3165141069709
Ilość żeber 6
Długość [mm] 1145
nr EAN 3165141069815
Ilość żeber 6
Długość [mm] 1698
nr EAN 4047024996588
Ciężar [kg] 0,123
Ilość żeber 6
Długość [mm] 1165
nr EAN 4010858482459
Ciężar [kg] 0,12
Ilość żeber 6
Długość [mm] 1130
nr EAN 4010858482428
Ciężar [kg] 0,121
Ilość żeber 6
Długość [mm] 1145
nr EAN 4010858482435
Ciężar [kg] 0,082
Ilość żeber 6
Długość [mm] 730
nr EAN 4010858520649
Ciężar [kg] 0,175
Ilość żeber 6
Długość [mm] 1710
nr EAN 4010858521592
Ilość żeber 6
nr EAN 8021787506938
Ilość żeber 6
nr EAN 8021787508413
Ilość żeber 6
nr EAN 8021787527889
Ilość żeber 6
nr EAN 8021787507508
Ilość żeber 6
nr EAN 8021787024708
Długość [mm] 715
Materiał EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
Ciężar [kg] 0,049
Ilość żeber 4
nr EAN 4027816287698
Długość [mm] 1225
Materiał EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
Ciężar [kg] 0,104
Ilość żeber 5
nr EAN 4027816288657
Długość [mm] 1163
Materiał EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
Ciężar [kg] 0,119
Ilość żeber 6
nr EAN 4027816289302
Długość [mm] 730
Szerokość [mm] 21,0
Grubość [mm] 4,5
DIN / ISO 7867
Materiał EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
Ciężar [kg] 0,09
Ilość żeber 6
nr EAN 4027816398004
Materiał Poliester
Materiał EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
Kolor czarny
Ilość żeber 6
Szerokość [mm] 21,4
Długość [mm] 1148
nr EAN 5414465355370
Materiał Poliester
Materiał EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
Kolor czarny
Ilość żeber 6
Szerokość [mm] 21,4
Długość [mm] 730
nr EAN 5414465354748
Materiał Poliester
Materiał EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
Kolor czarny
Ilość żeber 6
Szerokość [mm] 21,4
Długość [mm] 1130
nr EAN 5414465352881
Materiał Poliester
Materiał EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
Kolor czarny
Ilość żeber 6
Szerokość [mm] 21,4
Długość [mm] 1700
nr EAN 5414465353529
Materiał Poliester
Materiał EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
Kolor czarny
Ilość żeber 6
Szerokość [mm] 21,4
Długość [mm] 1173
nr EAN 5414465352942
Ilość żeber 6
Długość [mm] 1130
nr EAN 4005108990006
Ilość żeber 6
Długość [mm] 1148
nr EAN 4005108584021
Ilość żeber 6
Długość [mm] 1165
nr EAN 4014870126001
Ilość żeber 6
Długość [mm] 1708
nr EAN 4005108893093
Ilość żeber 6
Długość [mm] 730
nr EAN 4005108989802
Długość [mm] 1145
Ilość żeber 6
Materiał EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
nr EAN 4040074201640
Długość [mm] 725
Ilość żeber 6
Materiał EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
nr EAN 4040074205464
Długość [mm] 1130
Ilość żeber 6
Materiał EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
nr EAN 4040074201596
Długość [mm] 1163
Ilość żeber 6
Materiał EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
nr EAN 4040074223130
Długość [mm] 1710
Ilość żeber 6
Materiał EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
nr EAN 4040074114049
Długość [mm] 1130
Szerokość [mm] 21,36
Kolor czarny
Ilość żeber 6
Materiał pasa EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
nr EAN 7316573397007
Długość [mm] 1170
Szerokość [mm] 21,36
Kolor czarny
Ilość żeber 6
Materiał pasa EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
nr EAN 7316573397090
Długość [mm] 1700
Szerokość [mm] 21,36
Kolor czarny
Ilość żeber 6
Materiał pasa EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
nr EAN 7316573397335
Ilość żeber 6
Masa [g] 109
Długość [mm] 1148
nr EAN 3413521205071
Długość [mm] 1145
Ciężar [kg] 0,117
Ilość żeber 6
nr EAN 4044688557629
Długość [mm] 955
Ciężar [kg] 0,064
Ilość żeber 4
nr EAN 4044688556905
Długość [mm] 1163
Ciężar [kg] 0,119
Ilość żeber 6
nr EAN 4044688561909
Wyświetlanie od 1 do 41 (z 41 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
pasek klinowy wielorowkowy

Pasek klinowy wielorowkowy


Pasek klinowy wielorowkowy odpowiedzialny jest za napędzanie kluczowych elementów osprzętu, w tym m.in. alternatora, który z kolei ładuje akumulator. Jeżeli alternator przestanie pracować, akumulator się rozładuje, co skutkuje zaprzestaniem pracy silnika. Paski klinowe są elementami eksploatacyjnymi, podlegają zatem wymianie, ponieważ w wyniku  eksploatacji pojazdu zużywają się. Zdarza się również, że pasek wielorowkowy należy wymienić wcześniej, ponieważ nie spełnia swojej funkcji. Przyczyną może być jego załamanie, zabrudzenie smarem lub olejem oraz uszkodzenie mechaniczne. Pasek klinowy wielorowkowy w normalnych warunkach wymieniamy po przejechaniu 30 tys. km, w przypadku droższych pasków o wyższej jakości okres ten może się wydłużyć. Szacuje się, że nowy pasek wielorowkowy potrzebny będzie po 4 latach użytkowania pojazdu.
 

Pasek wielorowkowy i jego funkcja 


W nowych autach pasek wielorowkowy napędza kilka podzespołów, w starszych modelach odpowiedzialny jest jedynie za przekazywanie napędu z koła pasywnego na alternator. 
 

Pasek klinowy wielorowkowy współpracuje z takimi podzespołami, jak:

 
  • Sprężarka układu klimatyzacji będąca najważniejszym elementem tego układu 
  • Alternator odpowiadający za zasilanie akumulatora oraz dostarczający prąd do oświetlenia, rozrusznika, wszelkich czujników i komputera pokładowego 
  • Pompa cieczy chłodzącej, dzięki której możliwy jest obieg płynu chłodniczego 
  • Pompa wspomagania hydraulicznego układu kierowniczego, która reguluje ciśnienie płynu wspomagania 
pasek wieloklinowyPasek wielorowkowy znajduje się pod maską, po prawej lub lewej stronie silnika. Najprostszym sposobem na jego zlokalizowanie jest znalezienie najpierw alternatora. Awarię paska poznamy po metalicznym szumie nasilającym się wraz ze wzrostem obciążenia silnika. Mogą pojawić się także piski, co świadczy o niedostatecznym napięciu paska. Pasek jest zbyt luźny, jeżeli słyszymy uderzenia o osłonę silnika. Może się również zdarzyć, iż w pasku utknie np. mały kamyk. Wtedy pojawia się stukanie lub ocieranie.