
| Nowa część | |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Długość [mm] | 134 |
| Szerokość [mm] | 38 |
| Wysokość [mm] | 40 |
| nr EAN | 5012759471630 |

| Nowa część | |
| Rok prod. od | 199101 |
| TECDOC-Nr silnika | 5159 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Długość [mm] | 170 |
| Szerokość [mm] | 43 |
| Wysokość [mm] | 43 |
| nr EAN | 5012759480953 |

| Ciśnienie [bar] | 0,2 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Ilość połączeń | 2 |
| Wydatek [l/h] | 70 |
| Ciężar [kg] | 0,54 |
| nr EAN | 8053379081929 |

| TECDOC-Nr silnika | 5159 |
| nr EAN | 5907558526578 |

| nr EAN | 5907558526790 |

| Kod silnika | MH |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Ciśnienie robocze [bar] | 0,10 |
| Wydatek [l/h] | 95 |
| Napięcie [V] | 12 |
| System tworzenia mieszanki paliwowej | Gaźnik |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 8 |

| Kod silnika | AAV |
| nie dla kodu silnika | MH |
| nie dla kodu silnika | NZ |
| nie dla kodu silnika | 2G |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Ciśnienie robocze [bar] | 1,1 |
| Wydatek [l/h] | 100 |
| Układ wtryskowy | Wtrysk jednopunktowy (SPI) |

| Ciśnienie robocze [bar] | 0,24 |
| Wydatek [l/h] | 75 |
| Układ wtryskowy | Wtrysk jednopunktowy (SPI) |

| Numer podwozia od | 80-J-180 001 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Rodzaj paliwa | benzyna |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Ciśnienie [bar] | 0,24 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z filtrem |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074222089 |

| TECDOC-Nr silnika | 5159 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Długość całkowita [mm] | 101 |
| Średnica 1 [mm] | 8 |
| Ciśnienie [bar] | 0,24 |
| Ciśnienie [psi] | 3,48 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Techniczny numer informacyjny | SI 0058 |

| TECDOC-Nr silnika | 4131 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Średnica [mm] | 38 |
| Długość całkowita [mm] | 133,5 |
| Średnica 1 [mm] | 8 |
| Średnica 2 [mm] | 8 |
| Natężenie prądu do [A] | 2 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Ciśnienie [bar] od | 0,27 |
| Ciśnienie [bar] do | 0,38 |
| Do ciśnienia [psi] | 5,51 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Od ciśnienia [psi] | 3,19 |
| Techniczny numer informacyjny | SI 1761-21 |

| TECDOC-Nr silnika | 5159 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Średnica [mm] | 43 |
| Długość całkowita [mm] | 160 |
| Średnica 1 [mm] | 12 |
| Średnica 2 [mm] | 8 |
| Natężenie prądu do [A] | 4,5 |
| Ciśnienie [bar] | 1,2 |
| Ciśnienie [psi] | 17,4 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Techniczny numer informacyjny | SI 1761-21 |



| TECDOC-Nr silnika | 4131 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Strona zabudowy | Przewód paliwowy |
| Średnica [mm] | 38 |
| Ciężar [kg] | 0,40 |
| Średnica 1 [mm] | 8 |
| Średnica 2 [mm] | 8 |
| Ciśnienie robocze [bar] | 0,15 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1/1 |
| Wydatek [l/h] | 100 |
| Długość 1 [mm] | 85 |
| Długość 2 [mm] | 134 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z elementami przyłączeniowymi |

| nie dla kodu silnika | 2G |
| nie dla kodu silnika | MH |
| nie dla kodu silnika | NZ |
| Napięcie [V] | 12 |
| Strona zabudowy | Przewód paliwowy |
| Średnica [mm] | 43 |
| Ciężar [kg] | 0,56 |
| Średnica 1 [mm] | 8 |
| Średnica 2 [mm] | 12 |
| Ciśnienie robocze [bar] | 1,2 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1/1 |
| Wydatek [l/h] | 100 |
| Długość 1 [mm] | 111 |
| Długość 2 [mm] | 168 |
| Układ wtryskowy | Wtrysk jednopunktowy (SPI) |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z elementami przyłączeniowymi |

| Napięcie [V] | 12 |
| Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa |
| Średnica [mm] | 37 |
| Ciężar [kg] | 0,35 |
| Średnica 1 [mm] | 9 |
| Średnica 2 [mm] | 22 |
| Ciśnienie robocze [bar] | 3,5 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1/1 |
| Wydatek [l/h] | 90 |
| Długość 1 [mm] | 69 |
| Długość 2 [mm] | 126 |
| Układ wtryskowy | Wtrysk wielopunktowy (MPI) |

| Napięcie [V] | 12 |
| Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa |
| Średnica [mm] | 36 |
| Ciężar [kg] | 0,22 |
| Średnica 1 [mm] | 8 |
| Średnica 2 [mm] | 19 |
| Ciśnienie robocze [bar] | 0,3 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1/1 |
| Wydatek [l/h] | 75 |
| Długość 1 [mm] | 66 |
| Długość 2 [mm] | 97 |
| Układ wtryskowy | Wtrysk jednopunktowy (SPI) |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z filtrem |

| kod | AAV |
| kod | NZ |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z filtrem wstępnym |
| Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Sposób montażu | Złącze wtykowe płaskie |

| Rok prod. od | 199010 |
| Tryb pracy | mechaniczne |
| Dolot - Ø [mm] | 8 |
| Średnica przyłącza przewodu powrotnego [mm] | 6 |
| Ciężar [kg] | 0,28 |
| nr EAN | 3276424746580 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii pompa paliwa do Volkswagen POLO II (86C, 80) 1.3 Cat.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Volkswagen POLO II (86C, 80) 1.3 Cat produkowanego od 1987.07 do roku 1994.09
Jeżeli twój Volkswagen dysponuje silnikiem o mocy 55 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak świeca zapłonowa, filtr oleju, wahacze
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii pompa paliwa do Volkswagen POLO II (86C, 80)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na pompa paliwa do Volkswagen POLO II (86C, 80) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Volkswagen z rocznika od 1987.07 do roku 1994.09, i mocy silnika 55 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025