Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Peugeot » silnik Peugeot 405 II Break (4E) » głowica i części Peugeot 405 II Break (4E) » pompa podciśnieniowa Peugeot 405 II Break (4E)

pompa podciśnieniowa do PEUGEOT 405 II Break (4E)

wybierz typ samochodu PEUGEOT 405 II Break (4E):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
377.00 zł
 Kup
Tryb pracy elektryczny
Długość [mm] 229
Szerokość [mm] 119
Wysokość [mm] 154
nr EAN 5012759398265
cena brutto:
327.00 zł
 Kup
Tryb pracy elektryczny
Ciężar [kg] 1
Długość [mm] 229
Szerokość [mm] 129
Wysokość [mm] 154
nr EAN 5012759408056
cena brutto:
87.99 zł
 Kup
Ciśnienie [bar] 4
Tryb pracy elektryczny
Ilość połączeń 2
Wydatek [l/h] 100
Ciężar [kg] 0,278
nr EAN 8053379083114
cena brutto:
65.01 zł
 Kup
Ciśnienie [bar] 3
Tryb pracy elektryczny
Ilość połączeń 2
Wydatek [l/h] 90
Ciężar [kg] 0,31
Numer artykułu zalecanego dodatku 775104
Numer artykułu zalecanego dodatku 775109
nr EAN 8053379081660
cena brutto:
86.00 zł
 Kup
Ciśnienie [bar] 4
Tryb pracy elektryczny
Ilość połączeń 2
Wydatek [l/h] 100
Ciężar [kg] 0,278
Numer artykułu zalecanego dodatku 775050
nr EAN 8053379083121
cena brutto:
110.00 zł
 Kup
Tryb pracy elektryczny
dla numeru OE 1525.H8
Ilość biegunów 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez uszczelnienia
nr EAN 4082300704914
cena brutto:
89.00 zł
 Kup
Tryb pracy elektryczny
Ciśnienie [bar] 3,6
Rodzaj paliwa benzyna
Przestrzegaj informacji montażowych 
Gwarancja 5 lata gwarancji
nr EAN 4044079333023
Wydatek [l/h] 95
Tryb pracy elektryczny
Napięcie na wejściu [V] 12
Ciśnienie robocze [bar] 3
nr EAN 8001063724713
cena brutto:
60.00 zł
 Kup
Tryb pracy elektryczny
Ciśnienie robocze [bar] 3
Wydatek [l/h] 90
Układ wtryskowy Wtrysk wielopunktowy (MPI)
Jakość EQUIVALENT
cena brutto:
73.00 zł
 Kup
Napięcie [V] 12
Strona zabudowy w zbiorniku paliwa
Średnica [mm] 36
Ciężar [kg] 0,32
Średnica 1 [mm] 6
Średnica 2 [mm] 10
Ciśnienie robocze [bar] 3
Tryb pracy elektryczny
Ilość otworów wlotowych/wylotowych 2/1
Wydatek [l/h] 90
Długość 1 [mm] 65
Długość 2 [mm] 175
Układ wtryskowy Wtrysk wielopunktowy (MPI)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z filtrem
Wyświetlanie od 1 do 10 (z 10 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
pompa podciśnieniowa

Pompa podciśnienia układu hamulcowego to ważny element układu hamulcowego samochodu, który odpowiada za dostarczanie podciśnienia do układu hamulcowego i umożliwienie skutecznego hamowania pojazdu.

Pompa podciśnienia jest umieszczona w układzie hamulcowym pojazdu i jest zazwyczaj napędzana przez pasek klinowy lub łańcuch rozrządu. Jej głównym zadaniem jest wytwarzanie podciśnienia w układzie hamulcowym, które pozwala na skuteczne hamowanie pojazdu. Pompa podciśnienia jest również odpowiedzialna za utrzymanie ciśnienia w układzie hamulcowym na odpowiednim poziomie, co jest kluczowe dla bezpieczeństwa i skuteczności hamowania.

Pompa podciśnienia jest wykonana z wysokiej jakości materiałów, takich jak stal lub aluminium, i jest zaprojektowana tak, aby wytrzymać duże obciążenia i długotrwałą pracę. Pompa podciśnienia jest również poddawana rygorystycznym testom jakościowym, aby zapewnić jej niezawodność i skuteczność.

Uszkodzenie pompy podciśnienia układu hamulcowego może prowadzić do awarii układu hamulcowego i zagrożenia dla bezpieczeństwa kierowcy i pasażerów pojazdu. Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać stan pompy podciśnienia i wymieniać ją, gdy jest zużyta lub uszkodzona.