Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Honda » sprzęgło Honda CIVIC VI Hatchback (EJ, EK) » sterowanie sprzęgłem Honda CIVIC VI Hatchback (EJ, EK) » pompa sprzęgła Honda CIVIC VI Hatchback (EJ, EK)

pompa sprzęgła do HONDA CIVIC VI Hatchback (EJ, EK)

wybierz typ samochodu HONDA CIVIC VI Hatchback (EJ, EK):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
66.00 zł
 Kup
Strona zabudowy z przodu
Średnica 1/Średnica 2 [mm] 15.87
System hamulcowy TRW
Materiał Aluminium
Liczba otworów do mocowania 2
Rozstaw trzpieni mocujących [mm] 80
Wymiar gwintu wyjście 1x M10x1.0
Ciężar [kg] 0,34
nr EAN 8717109121056
cena brutto:
75.01 zł
 Kup
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Ciężar [kg] 0,51
nr EAN 5050063234053
cena brutto:
293.99 zł
 Kup
otwór Ø [mm] 15,87
Wymiar gwintu 10 x 1
Materiał Aluminium
System hamulcowy TRW
Rozstaw śrub mocujących [mm] 80
nr EAN 8432509605844
cena brutto:
76.00 zł
 Kup
Otwór Ø 1 [mm] 22
Rozstaw śrub mocujących [mm] 80
Gwint wewnętrzny [mm] 8,8
Ilość otworów gwintowanych 1
nr EAN 8033001064810
cena brutto:
97.99 zł
 Kup
Rozstaw śrub mocujących [mm] 80
Materiał Aluminium
otwór Ø [mm] 15,87
System hamulcowy TRW
Wymiar gwintu 10 x 1
nr EAN 8032532027486
cena brutto:
49.00 zł
 Kup
nr EAN 5901619559659
Średnica [mm] 16
nr EAN 8430320030166
Wyświetlanie od 1 do 8 (z 8 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
pompa sprzęgła

Pompa sprzęgła


To jeden z najważniejszych urządzeń stanowiących układ wysprzęglający pojazdu. Kierowca, wciskając pedał sprzęgła, oddziałuje na tłoczek, który wykonuje dalszą pracę. Pompa jest elementem podlegającym okresowej wymianie. Ulega ona bowiem naturalnemu zużyciu w procesie eksploatacji, po upłynięciu określonego przez producenta czasu, należy więc zastąpić ją nowym urządzeniem.

Warto zapoznać się z objawami świadczącymi o usterce lub zbliżającej się awarii pompy sprzęgła. Są to np. trudności w trakcie zmiany biegów, będące efektem niewłaściwego wysprzęglania. W niektórych przypadkach pojawiają się wycieki z układu. Jeśli po wciśnięciu i zwolnieniu pedału sprzęgła, wraca on do pozycji wyjściowej, również może świadczyć to o konieczności wymiany pompy. Rzadziej pojawia się uszkodzenie tego elementu spowodowane czynnikiem mechanicznym. Wówczas, żeby wcisnąć sprzęgło, trzeba przyłożyć znacznie większą siłę.

Zwlekanie z wymianą i używanie tymczasowych rozwiązań, jak np. regularne uzupełnianie płynu hydraulicznego nie jest dobrym pomysłem. Wyciek w każdej chwili może przybrać na sile, co prawdopodobnie całkowicie utrudni zmianę biegów.