
| Długość 2 [mm] | -1,00 |
| Moc znamionowa [kW] | 1,40 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Liczba otworów do mocowania | 2 |
| Ilość otworów gwintowanych | 2 |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Ilość zębów | 10 |
| nr EAN | 5901259439984 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Moc znamionowa [kW] | 1,4 |
| Liczba otworów do mocowania | 0 |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Szczelina-ustawienie podstawowe [mm] | -0,6 |
| nr EAN | 4047026449853 |

| Nowa część | |
| Napięcie [V] | 12 |
| Moc znamionowa [kW] | 1,2 |
| Ilość zębów | 12 |
| Ilość otworów | 3 |
| Ilość otworów gwintowanych | 3 |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Pozycja / stopień | L 28 |
| Zacisk | NO |
| Ø flanszy [mm] | 76,2 |
| Ciężar [kg] | 2,912 |
| nr EAN | 3276424383020 |

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025