Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Nissan » sprzęgło Nissan TERRANO II (R20) » sterowanie sprzęgłem Nissan TERRANO II (R20) » siłownik sprzęgła Nissan TERRANO II (R20)

siłownik sprzęgła do NISSAN TERRANO II (R20)

wybierz typ samochodu NISSAN TERRANO II (R20):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
66.00 zł
 Kup
Strona zabudowy z przodu
Średnica 1/Średnica 2 [mm] 19.05
Materiał Żeliwo
Liczba otworów do mocowania 2
Rozmiar gwintu 1 1x M10x1.0
Rozstaw trzpieni mocujących [mm] 52
nr EAN 8717109123456
cena brutto:
43.00 zł
 Kup
Średnica [cal] 11/16
nr EAN 5900427252745
Ciężar [kg] 0,440
nr EAN 5050063136272
Ciężar [kg] 0,420
dla numeru OE 30620-48P0A
nr EAN 5050063136289
Długość [mm] 262
Ciężar [kg] 0,150
nr EAN 5050063005271
Długość [mm] 265
Ciężar [kg] 0,080
nr EAN 5050063005295
Materiał Żeliwo
Rozstaw śrub mocujących [mm] 52
otwór Ø [mm] 19,05
Wymiar gwintu 10 x 1
nr EAN 8432509634868
nr EAN 5012759533185
Średnica [mm] 19
System hamulcowy Nabco
Otwór Ø 1 [mm] 17,4
Rozstaw śrub mocujących [mm] 52
Gwint wewnętrzny [mm] 8,7
Ilość otworów gwintowanych 1
nr EAN 8033001035315
Otwór Ø 1 [mm] 19
Rozstaw śrub mocujących [mm] 52
Gwint wewnętrzny [mm] 8,8
Ilość otworów gwintowanych 1
nr EAN 8033001035353
cena brutto:
44.00 zł
 Kup
NISSAN TERRANO 2,7TD 98-02
Średnica [mm] : 19.0
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 3062048P60
Numer dostawcy: 80S1017-JPN
cena brutto:
51.00 zł
 Kup
Rozstaw śrub mocujących [mm] 52
Wymiar gwintu 10 x 1
otwór Ø [mm] 19,05
Materiał Żeliwo
nr EAN 8032532028896
cena brutto:
72.00 zł
 Kup
otwór Ø [mm] 19
Materiał Aluminium
Rozstaw śrub mocujących [mm] 52
nr EAN 8032928152051
Średnica [mm] 19
System hamulcowy NABCO
nr EAN 8430320032375
cena brutto:
49.00 zł
 Kup
Średnica [mm] 19,0
nr EAN 3322937535859
Wyświetlanie od 1 do 16 (z 16 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
siłownik sprzęgła

Siłownik sprzęgła


Siłownik sprzęgła to jedna z części, których zadaniem jest sterowanie hydraulicznym układem sprzęgła. Ciśnienie płynu hydraulicznego (generowane przez kierowcę wciskającego pedał sprzęgła) oddziałuje na łożysko oporowe. Ono z kolei wywiera nacisk na docisk sprzęgła. W efekcie napęd zostaje rozdzielony. Rozwiązaniem najtrwalszym jest wysprzęglik centralny.

Czynniki, które wskazują na zużycie lub awarię tego elementu to twarde, lub wpadające sprzęgło (pedał nie odbija od podłogi). Zdarza się również, że wciśnięcie pedału nie powoduje rozłączenia napędu. To już poważna usterka. Gdy to nastąpi, nie jest możliwe ruszenie, ani zmiana biegów. Jeśli samochód został pozostawiony na biegu, nie można nawet uruchomić silnika, by pracował na biegu jałowym.

Obserwacja objawów nie daje jednak pewności co do tego, który element układu hydraulicznego uległ awarii. Usterka może dotyczyć zarówno siłownika sprzęgła, jak i pompy lub nawet przewodów. Wyjątkiem jest zaobserwowanie pod pedałem sprzęgła wycieku płynu. To niezmiennie świadczy o uszkodzeniu pompy.

Jeśli zajdzie konieczność wymiany siłownika sprzęgła, trzeba pamiętać o tym, by po jej dokonaniu i podłączeniu hydrauliki odpowietrzyć cały układ.