
| System tworzenia mieszanki paliwowej | Common Rail (CR) |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Strona wysokiego ciśnienia |
| nr EAN | 4047023256614 |

| zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza |
| nr EAN | 4047024440197 |

| zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza |
| Zakres temperatury od [°C] | -40 |
| Zakres temperatury do [°C] | 130 |
| nr EAN | 4047024747692 |

| System tworzenia mieszanki paliwowej | Common Rail (CR) |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Strona wysokiego ciśnienia |
| nr EAN | 4047024862791 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Strona wysokiego ciśnienia |
| nr EAN | 4047024835498 |

| nr EAN | 4047025093507 |

| Ilość podłączonych styków | 3 |
| Tryb pracy | mechaniczne |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| nr EAN | 5012759504963 |

| nr EAN | 5012759969151 |

| nr EAN | 5012759976142 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową |
| Ilość podłączonych styków | 4 |
| nr EAN | 5012759981146 |

| nr EAN | 5012759548486 |

| nr EAN | 5012759549001 |

| Ilość połączeń | 4 |
| nr EAN | 8053379061051 |

| Gwintowana złączka | M18x1.5mm |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379140299 |

| Ciężar [kg] | 0,024 |
| Kolor | czarny |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379054749 |

| Gwintowana złączka | M18x1.5mm |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379156610 |

| Ciśnienie od [kPa] | 11 |
| ciśnienie do [kPa] | 307 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
| nr EAN | 8012510013328 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez uszczelnienia |
| nr EAN | 8012510093436 |

| Długość [mm] | 96 |
| Dolot - Ø [mm] | 70 |
| Wylot - Ø [mm] | 70 |
| nr EAN | 8012510026885 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez króćca przyłączeniowego |
| Ciśnienie od [kPa] | 0,1 |
| ciśnienie do [kPa] | 92,6 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,5 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,5 |
| nr EAN | 8012510044315 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Wymiar gwintu | M 12x1,5 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 8435050615232 |

| Ilość biegunów | 4 |
| Od ciśnienia [Pa] | 11000 |
| Do ciśnienia [Pa] | 307000 |
| nr EAN | 8435050632987 |

| Do ciśnienia [Pa] | 93000 |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 8435050638019 |

| Długość [mm] | 500 |
| Ilość biegunów | 6 |
| nr EAN | 8435050640005 |

| Długość [mm] | 59 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 7,4 |
| Ilość połączeń | 4 |
| Materiał | Tworzywo sztuczne |
| Materiał | Metal |
| Ciężar [kg] | 0,027 |
| dla numeru OE | 12 35 029 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816370550 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Materiał | Tworzywo sztuczne |
| Ciężar [kg] | 0,021 |
| dla numeru OE | 51908411 |
| nr EAN | 4027816452225 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 4082300284843 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Liczba otworów do mocowania | 1 |
| Od ciśnienia [Pa] | 11000 |
| Do ciśnienia [Pa] | 307000 |
| Napięcie znamionowe [V] | 5 |
| Opór [Ohm] | 2080 |
| Ilość połączeń | 4 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 4082300306804 |

| Sposób montażu | Nasadka rurowa |
| Ilość połączeń | 4 |
| Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] | 70 |
| nr EAN | 4082300461541 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4082300509823 |

| Liczba otworów do mocowania | 5 |
| Ilość połączeń | 6 |
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna |
| nr EAN | 4082300695038 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| nr EAN | 4082300804454 |

| Gwarancja | 5 lata gwarancji |
| nr EAN | 4044079383486 |

| Gwarancja | 5 lata gwarancji |
| nr EAN | 4044079382045 |

| Strona zabudowy | przed filtrem cząstek stałych |
| Gwarancja | 5 lata gwarancji |
| nr EAN | 4044079355285 |

| dla numeru artykułu | 558274 |
| Ilość połączeń | 4 |
| nr EAN | 5901779827919 |

| Ilość połączeń | 4 |

| nr EAN | 8001063874456 |

| nr EAN | 8001063672212 |

| nr EAN | 8001063686295 |

| nr EAN | 8001063853222 |

| nr EAN | 8001063872223 |

| Długość [mm] | 59 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 7,4 |
| Ilość połączeń | 4 |
| Materiał | Tworzywo sztuczne |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 5901619521793 |

| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 5 |
| Długość [mm] | 500 |
| nr EAN | 5902659782748 |

| System tworzenia mieszanki paliwowej | Common Rail (CR) |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Strona wysokiego ciśnienia |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Liczba otworów do mocowania | 1 |
| Liczba przewodów | 2 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 8 |
| Średnica zewnętrzna 2 [mm] | 6 |
| Ciśnienie od [kPa] | 2 |
| ciśnienie do [kPa] | 90 |
| dla numeru OE | 51855119 |

| Kształt | kształt L |
| Ilość przewodów | 2 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Kolor wtyczki | czarny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
| Rok modelowy od | 2017 |
| Układ wydechowy | za filtrem cząstek stałych |
| dla numeru OE | 55284461 |

| System tworzenia mieszanki paliwowej | Common Rail (CR) |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Strona wysokiego ciśnienia |
| Ciśnienie [bar] do | 1800 |
| Wymiar gwintu | M18X1,5 |
| Jakość | EQUIVALENT |
Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.
W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025