Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Opel » system tworzenia mieszanki paliwowej Opel ANTARA A (L07) » tworzenie mieszanki Opel ANTARA A (L07) » sonda Opel ANTARA A (L07)

sonda do OPEL ANTARA A (L07)

wybierz typ samochodu OPEL ANTARA A (L07):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Długość [mm] 48
Ilość połączeń 3
Ciężar [kg] 0,04
dla numeru OE 96868917
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
nr EAN 5057746047627
cena brutto:
124.00 zł
 Kup
Zakres temperatury od [°C] -40
Zakres temperatury do [°C] 130
nr EAN 4047024376069
nr EAN 4047023068972
nr EAN 4047023069023
zalecane rozszerzenie naprawy Filtr powietrza
nr EAN 4047026441802
nr EAN 5012759976128
Długość przewodu [mm] 200
Ilość połączeń 2
nr EAN 5012759975053
Rodzaj korpusu bez obudowy
nr EAN 5012759992401
Wymiar gwintu M12x1,5
Rozmiar klucza 19
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez elementów przyłączeniowych
Odpowiada części oryginalnej w kolorze biały
Odpowiada części oryginalnej w kolorze szary
Odpowiada części oryginalnej w kolorze zielony
Odpowiada części oryginalnej w kolorze czarny
nr EAN 8012510078563
cena brutto:
155.00 zł
 Kup
Ilość biegunów 4
Od ciśnienia [Pa] 50000
Do ciśnienia [Pa] 400000
nr EAN 8435050637333
Długość [mm] 48
Ilość połączeń 3
Ciężar [kg] 0,04
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
dla numeru OE 96868917
nr EAN 4054224035542
cena brutto:
30.00 zł
 Kup
średnica zewnętrzna [mm] 7,4
nie dla wariantu wyposażenia 4mm
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Rozmiar klucza 19
Opór [Ohm] 2080
Opór [Ohm] 294
Ilość połączeń 2
Gwint zewn. [mm] 12
Odpowiada części oryginalnej w kolorze jasnoniebieski
Odpowiada części oryginalnej w kolorze czarny
Odpowiada części oryginalnej w kolorze biały
Kolor niebieski
Skok gwintu [mm] 1,5
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Zakres temperatury [°C] 25
Zakres temperatury [°C] 80
Sposób montażu przykręcany
nr EAN 4082300203431
Długość [mm] 61
Gwint zewn. [mm] M12 x 1,5
Rozmiar klucza 19
Ilość połączeń 2
Kolor szary
Długość śruby pod główką [mm] 28
Ciężar [kg] 0,023
nr EAN 5907558548143
Rodzaj korpusu bez obudowy
nr EAN 5903766326795
cena brutto:
17.00 zł
 Kup
Ilość biegunów 2
Kolor wtyczki jasny niebieski
Kształt obudowy wtyczki owalny
Gwint zewn. [mm] M 12x1,5
Rozmiar klucza 19 mm
dla numeru OE 12566778
dla numeru OE 1338.F9
dla numeru OE 500382599
dla numeru OE 50 10 412 450
Ilość biegunów 3
Kształt obudowy wtyczki Wersja D
Liczba przewodów 2
ciśnienie do [kPa] 100
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze strzemieniem mocującym
dla numeru OE 4818222
dla numeru OE 25182883
cena brutto:
785.99 zł
 Kup
Ilość przewodów 6
Sonda lambda Sonda regulacyjna
Układ wydechowy przed katalizatorem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z przewodem
dla numeru OE 25182881
Ilość biegunów 2
Długość przewodu [mm] 190
Rodzaj czujnika czujnik PTC
nr EAN 4040074314227
Ciężar netto [g] 60
nr EAN 5902048913111
Ciężar netto [g] 54
nr EAN 5902048913081
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,08
Tryb pracy elektryczny
Długość przewodu [mm] 200
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,09
Tryb pracy elektryczny
Długość przewodu [mm] 150
ID wykonania wtyczki 2-polig
Wymiar gwintu M12x1,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
Kolor obudowy czarny
Ciężar [kg] 0,03209
nr EAN 4046001300851
Wyświetlanie od 1 do 28 (z 28 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
sonda

Sonda lambda


Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.

W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.