
| Rok prod. od | 199810 |
| nr EAN | 4047024267336 |

| TECDOC-Nr silnika | 10727 |
| Rok prod. od | 199906 |
| Numer pozycji od | 8211 |
| TECDOC-Nr silnika | 10727 |
| Rok prod. od | 199906 |
| Numer pozycji od | 8211 |
| nr EAN | 4047024267268 |

| Rok prod. od | 199812 |
| TECDOC-Nr silnika | 10727 |
| Kod silnika | DW10TD |
| Ilość podłączonych styków | 3 |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-931 |
| nr EAN | 5012759376744 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową |
| Ilość podłączonych styków | 5 |
| nr EAN | 5012759505977 |

| Numer pozycji do | 9820 |
| Ilość podłączonych styków | 3 |
| nr EAN | 5012759514726 |

| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z systemem samodiagnozy |
| nr EAN | 5012759962862 |

| TECDOC-Nr silnika | 10727 |
| Kod silnika | RHZ (DW10ATED) |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379163540 |

| TECDOC-Nr silnika | 10727 |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów bez systemu samodiagnozy |
| TECDOC-Nr silnika | 10727 |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów bez systemu samodiagnozy |
| Ciśnienie od [kPa] | 10 |
| ciśnienie do [kPa] | 250 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,944 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
| nr EAN | 8012510006740 |

| TECDOC-Nr silnika | 10727 |
| Rok prod. do | 199905 |
| TECDOC-Nr silnika | 10727 |
| Rok prod. do | 199905 |
| TECDOC-Nr silnika | 10727 |
| Rok prod. do | 199905 |
| TECDOC-Nr silnika | 10727 |
| Rok prod. do | 199905 |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 8012510094006 |

| TECDOC-Nr silnika | 10727 |
| Rok prod. od | 200009 |
| TECDOC-Nr silnika | 10727 |
| Rok prod. od | 200009 |
| TECDOC-Nr silnika | 10727 |
| Rok prod. od | 200009 |
| TECDOC-Nr silnika | 10727 |
| Rok prod. od | 200009 |
| nr EAN | 8012510094020 |

| TECDOC-Nr silnika | 10727 |
| Rok prod. od | 199906 |
| Rok prod. do | 200008 |
| TECDOC-Nr silnika | 10727 |
| Rok prod. od | 199906 |
| Rok prod. do | 200008 |
| TECDOC-Nr silnika | 10727 |
| Rok prod. od | 199906 |
| Rok prod. do | 200008 |
| TECDOC-Nr silnika | 10727 |
| Rok prod. od | 199906 |
| Rok prod. do | 200008 |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| nr EAN | 8012510080627 |

| TECDOC-Nr silnika | 10727 |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z systemem samodiagnozy |
| TECDOC-Nr silnika | 10727 |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z systemem samodiagnozy |
| Ciśnienie od [kPa] | 10 |
| ciśnienie do [kPa] | 252 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,942 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
| nr EAN | 8012510016794 |

| TECDOC-Nr silnika | 10727 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 22 |
| nr EAN | 8012510026533 |

| Kod silnika | RHZ (DW10ATED) |
| Ilość biegunów | 3 |
| Kolor obudowy | biały |
| nr EAN | 8435050622599 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | zielony |
| Średnica zabudowy [mm] | 20 |
| nr EAN | 8435050620885 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kolor obudowy | niebieski |
| Wymiar gwintu | M 12x1,5 |
| nr EAN | 8435050619094 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | zielony |
| Wymiar gwintu | M 12x1,5 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 8435050617960 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Od ciśnienia [Pa] | 10000 |
| Do ciśnienia [Pa] | 250000 |
| nr EAN | 8435050632802 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | szary |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| nr EAN | 8435050604106 |

| Długość przewodu [mm] | 180 |
| Kolor obudowy | szary |
| Ilość biegunów | 2 |
| Napięcie [V] | 12 |
| nr EAN | 8435050618196 |

| Długość [mm] | 55,5 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,021 |
| dla numeru OE | 1920.QN |
| nr EAN | 4027816312406 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| dla numeru OE | 1920.GH |
| nr EAN | 4027816459354 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary |
| Oznaczenie koloru | czarny |
| nr EAN | 4082300243604 |

| Sposób montażu | Nasadka rurowa |
| Ilość połączeń | 5 |
| Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] | 70 |
| nr EAN | 4082300147520 |

| Rok prod. od | 199906 |
| Rok prod. do | 200008 |
| Sposób montażu | przykręcany |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 5000 |
| Opór [Ohm] | 600 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Gwint zewn. [mm] | 12 |
| Kolor | zielony |
| Oznaczenie koloru | żółty |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Zakres temperatury [°C] | 25 |
| Zakres temperatury [°C] | 80 |
| nr EAN | 4082300243888 |

| Rok prod. od | 200009 |
| Sposób montażu | wciśnięty |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Średnica 1 [mm] | 25,4 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony |
| Rodzaj korpusu | obudowa z tworzywa sztucznego |
| Długość 1 [mm] | 53 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 4082300289923 |

| Rok prod. do | 199905 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | niebieski |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| nr EAN | 4082300306224 |

| Gwarancja | 5 lata gwarancji |
| nr EAN | 4044079383004 |

| Numer seryjny | K8805924 |
| nr EAN | 5901159270489 |

| Tryb pracy | elektryczny |
| nr EAN | 8001063501758 |

| Moment dokręcenia do [Nm] | 22 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Napięcie [V] | 12 |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Oznaczenie koloru | zielony |
| nr EAN | 8001063968162 |

| Norma emisji spalin | Euro 3 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | zielony |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| nr EAN | 5907558548228 |

| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów bez systemu samodiagnozy |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów bez systemu samodiagnozy |
| Ciśnienie od [kPa] | 10 |
| ciśnienie do [kPa] | 250 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,944 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
| nr EAN | 5907558580488 |

| Rok prod. od | 199810 |
| Kod silnika | DW10ATED |
| nr EAN | 5907558564334 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| nr EAN | 5902659783400 |

| Rok prod. od | 199810 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Strona wysokiego ciśnienia |
| System tworzenia mieszanki paliwowej | Wtrysk bezpośredni |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Kolor wtyczki | szary |
| Oznaczenie koloru | biały |
| Gwint zewn. [mm] | M 12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| dla numeru OE | 1920.C5 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Liczba otworów do mocowania | 1 |
| Ciśnienie od [kPa] | 10 |
| ciśnienie do [kPa] | 250 |
| dla numeru OE | 9631716680 |
| dla numeru OE | 18590 67G00 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Kolor wtyczki | jasnoszary |
| Liczba otworów do mocowania | 1 |
| Długość przewodu [mm] | 160 |
| Średnica obudowy [mm] | 12 |
| Sposób montażu | wciskany |

| Ilość biegunów | 4 |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Liczba otworów do mocowania | 2 |
| dla numeru OE | 1920AK |

| Rok prod. od | 199904 |
| System tworzenia mieszanki paliwowej | Common Rail (CR) |
| Jakość | EQUIVALENT |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Wymiar gwintu | M12 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Kolor | zielony |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074115077 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Głębokość zabudowy [mm] | 22 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Kolor | szary |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4040074158678 |

| Kod silnika | RHZ (DW10ATED) |
| Rok prod. od | 200009 |
| Rozmiar klucza | 25.4 |
| Kod silnika | RHZ (DW10ATED) |
| Rok prod. od | 200009 |
| Rozmiar klucza | 25.4 |
| Kod silnika | RHZ (DW10ATED) |
| Rok prod. od | 200009 |
| Rozmiar klucza | 25.4 |
| Kod silnika | RHZ (DW10ATED) |
| Rok prod. od | 200009 |
| Rozmiar klucza | 25.4 |
| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074281178 |

| TECDOC-Nr silnika | 10727 |
| Zakres pomiarowy od [kPa] | 10,0 |
| Zakres pomiarowy do [kPa] | 250,0 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza |
| nr EAN | 4010326912686 |

| Dolot - Ø [mm] | 70 |
| Wylot - Ø [mm] | 70,3 |
| Długość [mm] | 94,3 |
| Rodzaj korpusu | z obudową |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza |
| nr EAN | 4010326938426 |

| Kolor | szary |
| Ciężar netto [g] | 20 |
| nr EAN | 5902048080721 |

| Rodzaj korpusu | z obudową |
| Ciężar netto [g] | 145 |
| nr EAN | 5902048057792 |

| TECDOC-Nr silnika | 10727 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Napięcie [V] | 12 |
| nr EAN | 4028977939426 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,25 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Rodzaj korpusu | z obudową |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii sonda do Peugeot 406 (8B) 2.0 HDI 110.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Peugeot 406 (8B) 2.0 HDI 110 produkowanego od 1998.06 do roku 2001.08
Jeżeli twój Peugeot dysponuje silnikiem o mocy 109 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak sprzęgło, układ hamulcowy, amortyzatory
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii sonda do Peugeot 406 (8B)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na sonda do Peugeot 406 (8B) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Peugeot z rocznika od 1998.06 do roku 2001.08, i mocy silnika 109 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025