Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Volvo » system tworzenia mieszanki paliwowej Volvo V50 (545) » tworzenie mieszanki Volvo V50 (545) » sonda Volvo V50 (545)

sonda do VOLVO V50 (545)

wybierz typ samochodu VOLVO V50 (545):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Ilość połączeń 2
Kolor czarny
Ciężar [kg] 0,96
nr EAN 5050063166897
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z rurą wlotową
Ilość podłączonych styków 4
nr EAN 5012759512593
Ilość podłączonych styków 3
nr EAN 5012759514580
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Ilość połączeń 2
nr EAN 8053379153848
Odpowiada części oryginalnej w kolorze zielony
nr EAN 8012510016619
Ciśnienie od [kPa] 10
ciśnienie do [kPa] 250
Napięcie wyjściowe od [V] 0,95
Napięcie wyjściowe do [V] 4,71
nr EAN 8012510095164
Długość czujnika pomiarowego [mm] 23,3
nr EAN 8012510026519
Ilość połączeń 2
Kolor czarny
Ciężar [kg] 0,01
nr EAN 4027816309819
Rodzaj oporu czujnik cieplny masy powietrza
Długość [mm] 96
Średnica wewnętrzna [mm] 72,7
średnica zewnętrzna [mm] 80,0
Ilość połączeń 4
Materiał Tworzywo sztuczne
Ciężar [kg] 0,18
dla numeru OE 1920.HH
nr EAN 4027816372882
Ilość połączeń 3
Kolor czarny
Ciężar [kg] 0,02
dla numeru OE 1920.CZ
nr EAN 4027816377405
Ilość połączeń 3
Odpowiada części oryginalnej w kolorze szary
Oznaczenie koloru czarny
nr EAN 4082300243604
Sposób montażu przykręcany
Ilość połączeń 4
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] 80
nr EAN 4082300240009
cena brutto:
34.00 zł
 Kup
Sposób montażu wciśnięty
Napięcie znamionowe [V] 12
Ilość połączeń 2
Średnica 1 [mm] 25,4
Odpowiada części oryginalnej w kolorze zielony
Rodzaj korpusu obudowa z tworzywa sztucznego
Długość 1 [mm] 53
Rodzaj czujnika czujnik NTC
nr EAN 4082300289923
cena brutto:
122.00 zł
 Kup
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Liczba otworów do mocowania 1
Od ciśnienia [Pa] 10000
Do ciśnienia [Pa] 250000
Napięcie znamionowe [V] 5
Ilość połączeń 3
nr EAN 4082300307054
Ilość połączeń 2
nr EAN 4082300619355
Ilość połączeń 3
Kolor czarny
Ciężar [kg] 0,02
nr EAN 5907558580495
Ilość połączeń 2
Kolor czarny
Ciężar [kg] 0,01
nr EAN 5902659783493
Tryb pracy elektryczny
Napięcie [V] 12
Techniczny numer informacyjny SI 0100
nr EAN 4028977568428
Techniczny numer informacyjny PI 2028
nr EAN 4028977941030
Ilość połączeń 3
Kolor czarny
Ciężar [kg] 0,02
nr EAN 4044688377401
Ciężar [kg] 0,015
nr EAN 4046001445125
Wyświetlanie od 1 do 22 (z 22 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
sonda

Sonda lambda


Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.

W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.