Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Volkswagen » system tworzenia mieszanki paliwowej Volkswagen PASSAT B5 (3B2) » tworzenie mieszanki Volkswagen PASSAT B5 (3B2) » sonda Volkswagen PASSAT B5 (3B2)

sonda do VOLKSWAGEN PASSAT B5 (3B2)

wybierz typ samochodu VOLKSWAGEN PASSAT B5 (3B2):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Odpowiada części oryginalnej w kolorze czarny
nr EAN 8012510080542
cena brutto:
95.01 zł
 Kup
Ilość podłączonych styków 4
nr EAN 5012759514658
Ciężar [kg] 0,026
Ilość połączeń 4
nr EAN 8053379130900
Ilość połączeń 4
nr EAN 8053379058693
Ciśnienie od [kPa] 11
ciśnienie do [kPa] 254
Napięcie wyjściowe od [V] 0,25
Napięcie wyjściowe do [V] 4,75
nr EAN 8012510008447
Odpowiada części oryginalnej w kolorze czarny
nr EAN 8012510080542
Odpowiada części oryginalnej w kolorze niebieski
nr EAN 8012510085509
Ilość biegunów 4
Kolor obudowy zielony
Średnica zabudowy [mm] 20
nr EAN 8435050617632
cena brutto:
31.00 zł
 Kup
Wymiar gwintu M 10x1
Ilość biegunów 2
Kolor obudowy czarny
nr EAN 8435050625187
cena brutto:
35.01 zł
 Kup
Sposób montażu wciśnięty
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem osadczym sprężynującym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Napięcie znamionowe [V] 12
Ilość połączeń 4
Odpowiada części oryginalnej w kolorze zielony
Odpowiada części oryginalnej w kolorze czarny
Kolor zielony
Rodzaj czujnika czujnik NTC
nr EAN 4082300186611
Liczba otworów do mocowania 3
Ilość połączeń 6
Rodzaj skrzyni biegów Skrzynia biegów manualna
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
dla numeru PR 0L2
nr EAN 4082300646764
Liczba otworów do mocowania 3
Ilość połączeń 6
Rodzaj skrzyni biegów Skrzynia biegów manualna
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
nr EAN 4082300653014
Sposób montażu przykręcany
Ilość biegunów 4
nr EAN 4082300772685
Napięcie [V] 12
Tryb pracy elektryczny
nr EAN 5901779827971
Tryb pracy elektryczny
nr EAN 8001063501635
Tryb pracy elektryczny
nr EAN 8001063508573
Tryb pracy elektryczny
nr EAN 8001063508313
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Oznaczenie koloru zielony
nr EAN 8001063751313
cena brutto:
17.99 zł
 Kup
Ilość biegunów 4
Kolor wtyczki czarny
Kształt obudowy wtyczki Wersja D
Średnica obudowy [mm] 20
średnica zewnętrzna [mm] 25,5
Średnica wewnętrzna [mm] 8,5
nr EAN 5907558548501
nr EAN 5907558564310
nr EAN 5903364337490
alternatywny zestaw naprawczy *
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Punkt włączania [°C] -40
Punkt włączania [°C] 150
Średnica [mm] 20
Wymiar gwintu --
Rozmiar klucza --
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
Ilość biegunów 4
nr EAN 4040074396094
Napięcie robocze [V] 12
Ciśnienie [bar] od 0,253
Ciśnienie [bar] do 2,411
Ilość biegunów 4
nr EAN 4040074294628
Tryb pracy elektryczny
Napięcie [V] 12
Techniczny numer informacyjny SI 0104
nr EAN 4028977598418
Tryb pracy elektryczny
Napięcie [V] 12
Techniczny numer informacyjny PI 0035
nr EAN 4028977691447
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,28
Tryb pracy elektryczny
Rodzaj korpusu z obudową
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,07
Tryb pracy elektryczny
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,04
Tryb pracy elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez cięgna
Rodzaj czujnika Czujnik Hall'a
Ilość biegunów 3
Napięcie [V] 12
Kształt obudowy wtyczki Wersja D
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z przewodem
Ciężar [kg] 0,14
nr EAN 3276422538064
zalecane rozszerzenie naprawy Filtr powietrza
Nowa część 
niewymagany zwrot starej części 
Ciężar [kg] 0,32
nr EAN 4046001707629
Wyświetlanie od 1 do 33 (z 33 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
sonda

Sonda lambda


Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.

W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.