Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Renault » system tworzenia mieszanki paliwowej Renault CLIO III Furgon/hatchback (SB_, SR_) » tworzenie mieszanki Renault CLIO III Furgon/hatchback (SB_, SR_) » sonda Renault CLIO III Furgon/hatchback (SB_, SR_)

sonda do RENAULT CLIO III Furgon/hatchback (SB_, SR_)

wybierz typ samochodu RENAULT CLIO III Furgon/hatchback (SB_, SR_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Ilość połączeń 2
Ciężar [kg] 0,050
nr EAN 5050063035599
cena brutto:
96.00 zł
 Kup
Ilość połączeń 3
Ciężar [kg] 0,060
nr EAN 5050063132724
zalecane rozszerzenie naprawy Filtr powietrza
nr EAN 4047026441680
nr EAN 5012759969045
Jakość OE
Tryb pracy elektryczny
Ilość biegunów 5
nr EAN 8717613026076
Ilość połączeń 5
nr EAN 8053379068500
Ilość połączeń 5
nr EAN 8053379914937
Wymiar gwintu M12x1,5
Rozmiar klucza 19
Odpowiada części oryginalnej w kolorze szary
Odpowiada części oryginalnej w kolorze czerwony
Odpowiada części oryginalnej w kolorze niebieski
nr EAN 8012510071908
Ilość połączeń 2
Ciężar [kg] 0,050
dla numeru OE 23731-WD000
nr EAN 4054224082904
cena brutto:
96.00 zł
 Kup
Ilość połączeń 3
Ciężar [kg] 0,060
dla numeru OE 23731-EC00A
nr EAN 4054224082928
cena brutto:
37.00 zł
 Kup
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Ilość połączeń 2
Odpowiada części oryginalnej w kolorze niebieski
Odpowiada części oryginalnej w kolorze czerwony
nr EAN 4082300144727
Sposób montażu przykręcany
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu dolotowego
Ilość połączeń 5
nr EAN 4082300304701
cena brutto:
87.00 zł
 Kup
Ilość biegunów 3
Rodzaj czujnika Czujnik Hall'a
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
nr EAN 4082300765793
Ilość połączeń 2
Ciężar [kg] 0,020
nr EAN 5907558580952
Ilość połączeń 3
nr EAN 5902659786999
Ilość połączeń 2
Ciężar [kg] 0,050
nr EAN 5903364310561
System tworzenia mieszanki paliwowej Common Rail (CR)
Ciężar netto [g] 22
nr EAN 5902048031334
Ciężar netto [g] 25
nr EAN 5902048031402
Rodzaj korpusu bez obudowy
Ciężar netto [g] 40
nr EAN 5902048057617
Rodzaj czujnika Czujnik Hall'a
Ilość biegunów 3
Kształt obudowy wtyczki owalny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Ciężar [kg] 0,043
nr EAN 3276423661709
Kolor chromowy / czarny
nr EAN 4103590952981
Wyświetlanie od 1 do 23 (z 23 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
sonda

Sonda lambda


Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.

W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.