Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Dodge » zawieszenie i amortyzacja Dodge CARAVAN (RG_) » system poziomowania Dodge CARAVAN (RG_)

system poziomowania do DODGE CARAVAN (RG_)

wybierz typ samochodu DODGE CARAVAN (RG_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
54.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Sposób mocowania amortyzatora górne oko
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
nr EAN 4260603178919
cena brutto:
183.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Numer artykułu zalecanego dodatku SM0041
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 8052553045061
cena brutto:
297.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 4909500632888
cena brutto:
114.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś tylna
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Sposób mocowania amortyzatora górne oko
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
nr EAN 4909500247969
Strona zabudowy Oś tylna
Długość [mm] 453
Długość 2 [mm] 285
Typ amortyzatora Moduł tłumienia
Sposób mocowania amortyzatora górne oko
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Średnica 1 [mm] 45
Średnica 2 [mm] 30
Rodzaj resorowania dla pojazdów z zawieszeniem ze sprężynami śrubowymi
nr EAN 8001063908489
Strona zabudowy Oś tylna
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Sposób mocowania amortyzatora górne oko
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
nr EAN 5900427335431
cena brutto:
143.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Rok modelowy od 2001
Rok modelowy do 2007
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 5900427335424
cena brutto:
56.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Sposób mocowania amortyzatora górne oko
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Typ amortyzatora Amortyzator bez sprężyny odbicia
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
nr EAN 5907558535631
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolna opaska zaciskowa
Ciężar [kg] 5,400
Długość opakowania [cm] 50
Szerokość opakowania [cm] 24,5
Wysokość opakowania [cm] 20,5
Numer taryfy celnej 87088035
nr EAN 0048598071385
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator bez sprężyny odbicia
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Sposób mocowania amortyzatora górne oko
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Ciężar [kg] 2,000
maks. długość [mm] 439
min. długość [mm] 293
napełniony 
Długość opakowania [cm] 48,895
Szerokość opakowania [cm] 10,16
Wysokość opakowania [cm] 6604
Numer taryfy celnej 87088035
nr EAN 0048598156136
cena brutto:
192.00 zł
 Kup
Strona zabudowy z prawej
Strona zabudowy z lewej
Strona zabudowy Oś przednia
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora dolna opaska zaciskowa
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
nr EAN 4031185269421
cena brutto:
92.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś tylna
Strona zabudowy z lewej
Strona zabudowy z prawej
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora amortyzator podtrzymujący sprężynę
Sposób mocowania amortyzatora górne oko
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów bez systemu poziomującego
Podwozie dla pojazdów z zawieszeniem standardowym
Średnica korbowodu [mm] 12,5
Średnica zewnętrzna kolumny amortyzatora [mm] 45
nr EAN 4031185179577
Wyświetlanie od 1 do 12 (z 12 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
system poziomowania

System poziomowania zawieszenia 


Hydraulika zawieszenia jest elementem, który stanowi połączenie nadwozia pojazdu z jego kołami. Ma to wpływ na płynność i komfort jazdy. Na precyzję prowadzenia samochodu i tym samym bezpieczeństwo na drodze wpływ ma wielkość i rozmieszczenie ładunku. Duży bagaż w bagażniku w starszych autach powoduje, że „osiada” on na tylnych kołach, co przekłada się na problemy z płynną i niczym niezakłóconą jazdą. W nowych modelach stosuje się system poziomowania zawieszenia, który automatycznie ustawia karoserię w poziomie, a nadwozie utrzymuje na stałej wysokości. 

System poziomowania w zawieszenia pneumatycznych i hydropneumatycznych 


System poziomowania zawieszenia jest charakterystyczny dla nowych pojazdów, posiadających zawieszenie pneumatyczne i hydropneumatyczne. W obu przypadkach głównym celem zmian w konstrukcji samochodów była poprawa ich parametrów trakcyjnych. W zawieszeniu pneumatycznym jest stały prześwit samochodu, dzięki temu łatwiej kierowcy przewidzieć zachowanie pojazdu. Znalazło to swoje zastosowanie szczególnie w autach typu kombi, które miały wcześniej tendencję do osiadania na tylnych kołach. Zastosowany system poziomowania zawieszenia pozwolił wyeliminować ten problem. Co więcej,  okazało się to bardzo przydatne w samochodach terenowych, a obecnie stosuje się też w typowych autach miejskich i popularnych SUV-ach.

Hydraulika zawieszenia – wymiana amortyzatorów 


W tego typu pojazdach jednym z newralgicznych elementów jest amortyzator. Ze względu na duże obciążenie oraz ciężką pracę, jaką muszą wykonać, są narażone na częste awarie. Amortyzator odpowiada za kontakt kół z podłożem w możliwie jak najdłuższym czasie, niezależni od okoliczności. Jego wymiana jest konieczna, jeżeli nadwozie zbyt dynamicznie i wyjątkowo odczuwalnie „buja się”, auto osiada na tylnych kołach, a także podczas hamowania często aktywuje się system ABS.