Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Hyundai » zawieszenie i amortyzacja Hyundai TERRACAN (HP) » system poziomowania Hyundai TERRACAN (HP)

system poziomowania do HYUNDAI TERRACAN (HP)

wybierz typ samochodu HYUNDAI TERRACAN (HP):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Strona zabudowy Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator nie podtrzymujący sprężyny
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 4025258667917
Strona zabudowy Oś przednia
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator nie podtrzymujący sprężyny
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 4025258667290
cena brutto:
59.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
nr EAN 4260603176052
cena brutto:
67.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
nr EAN 4260603176076
cena brutto:
72.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
nr EAN 8052553016924
cena brutto:
71.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
nr EAN 8052553016955
cena brutto:
65.01 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia rura pojedyncza
nr EAN 5902473061555
cena brutto:
200.99 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
nr EAN 4909500635704
cena brutto:
166.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
nr EAN 4909500633960
Strona zabudowy Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
nr EAN 5900427322301
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Parametr SEOV30X118A
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Strona zabudowy Oś przednia
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
nr EAN 5900427323070
cena brutto:
83.00 zł
 Kup
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Strona zabudowy Oś przednia
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Parametr SEOV30X118A
nr EAN 5902659772268
cena brutto:
84.00 zł
 Kup
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Strona zabudowy Oś tylna
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Parametr SEOV30X200A
nr EAN 5902659773081
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator bez sprężyny odbicia
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Ciężar [kg] 1,700
otwór Ø [mm] 35
maks. długość [mm] 341
min. długość [mm] 229
napełniony 
Długość opakowania [cm] 61,3
Szerokość opakowania [cm] 13,8
Wysokość opakowania [cm] 6,5
Numer taryfy celnej 87088035
Średnica końcówki wału [mm] 15,8
nr EAN 5412096508776
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator bez sprężyny odbicia
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Ciężar [kg] 2,400
otwór Ø [mm] 35
maks. długość [mm] 509
min. długość [mm] 321
napełniony 
Długość opakowania [cm] 61,3
Szerokość opakowania [cm] 13,8
Wysokość opakowania [cm] 6,5
Numer taryfy celnej 87088035
Średnica końcówki wału [mm] 15,8
nr EAN 5412096504792
cena brutto:
94.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś tylna
Strona zabudowy z prawej
Strona zabudowy z lewej
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora amortyzator podtrzymujący sprężynę
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Średnica korbowodu [mm] 12,5
Średnica zewnętrzna kolumny amortyzatora [mm] 45
nr EAN 4031185269704
cena brutto:
89.00 zł
 Kup
Strona zabudowy z lewej
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z prawej
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora amortyzator podtrzymujący sprężynę
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Średnica korbowodu [mm] 12,5
Średnica zewnętrzna kolumny amortyzatora [mm] 45
nr EAN 4031185269711
cena brutto:
268.00 zł
 Kup
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Parametr SEOV30X118A
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
nr EAN 4013872576104
cena brutto:
194.00 zł
 Kup
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Parametr SEOV30X200A
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
nr EAN 4013872576081
Wyświetlanie od 1 do 19 (z 19 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
system poziomowania

System poziomowania zawieszenia 


Hydraulika zawieszenia jest elementem, który stanowi połączenie nadwozia pojazdu z jego kołami. Ma to wpływ na płynność i komfort jazdy. Na precyzję prowadzenia samochodu i tym samym bezpieczeństwo na drodze wpływ ma wielkość i rozmieszczenie ładunku. Duży bagaż w bagażniku w starszych autach powoduje, że „osiada” on na tylnych kołach, co przekłada się na problemy z płynną i niczym niezakłóconą jazdą. W nowych modelach stosuje się system poziomowania zawieszenia, który automatycznie ustawia karoserię w poziomie, a nadwozie utrzymuje na stałej wysokości. 

System poziomowania w zawieszenia pneumatycznych i hydropneumatycznych 


System poziomowania zawieszenia jest charakterystyczny dla nowych pojazdów, posiadających zawieszenie pneumatyczne i hydropneumatyczne. W obu przypadkach głównym celem zmian w konstrukcji samochodów była poprawa ich parametrów trakcyjnych. W zawieszeniu pneumatycznym jest stały prześwit samochodu, dzięki temu łatwiej kierowcy przewidzieć zachowanie pojazdu. Znalazło to swoje zastosowanie szczególnie w autach typu kombi, które miały wcześniej tendencję do osiadania na tylnych kołach. Zastosowany system poziomowania zawieszenia pozwolił wyeliminować ten problem. Co więcej,  okazało się to bardzo przydatne w samochodach terenowych, a obecnie stosuje się też w typowych autach miejskich i popularnych SUV-ach.

Hydraulika zawieszenia – wymiana amortyzatorów 


W tego typu pojazdach jednym z newralgicznych elementów jest amortyzator. Ze względu na duże obciążenie oraz ciężką pracę, jaką muszą wykonać, są narażone na częste awarie. Amortyzator odpowiada za kontakt kół z podłożem w możliwie jak najdłuższym czasie, niezależni od okoliczności. Jego wymiana jest konieczna, jeżeli nadwozie zbyt dynamicznie i wyjątkowo odczuwalnie „buja się”, auto osiada na tylnych kołach, a także podczas hamowania często aktywuje się system ABS.