Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Mazda » silnik Mazda 616 (SNA) » mechanizm korbowy Mazda 616 (SNA) » tłok Mazda 616 (SNA) » tłok, kompletny Mazda 616 (SNA)

tłok, kompletny do MAZDA 616 (SNA)

wybierz typ samochodu MAZDA 616 (SNA):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
386.00 zł
 Kup
Opcja wyposażenia Coated Skirt
Opcja wyposażenia With Oil Cooling
Długość [mm] 65,20
otwór Ø [mm] 75,50
Ø sworznie [mm] 26,00
Numer komponentu PR108 (2.5/1.95/2.0)
Wielkość kompresji [mm] 41,75
Średnica wyżłobienia [mm] 45,00
Długość trzpienia [mm] 61,00
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] -13,85
Nadwymiar [mm] 0,50
Luz tłokowy [mm] 0,06
cena brutto:
330.00 zł
 Kup
Ø sworznie [mm] 26
Długość trzpienia [mm] 61
Numer komponentu 62509
Wymagana ilość 3
Numer komponentu 66124
Numer komponentu 66125
Numer seryjny 075259
otwór Ø [mm] 75
Wielkość kompresji [mm] 41,7
Długość [mm] 65,15
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] 13,9
Średnica wyżłobienia [mm] 45
Wymiar standardowy [STD] 
nr EAN 4028977868474
cena brutto:
320.00 zł
 Kup
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniami tłokowymi
Średnica cylindra [mm] 75,009
Długość [mm] 65
Wielkość kompresji [mm] 41,7
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] 13,9
Średnica wyżłobienia [mm] 45
Wysokość płomienia [mm] 8,5
Ø sworznie [mm] 26
Długość trzpienia [mm] 61
Rodzaj wykonania korbowodu Korbowód trapezowy
Powierzchnia pokryty
Numer seryjny 75 L 101
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z mocowaniem pierścieni tłokowych
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z kanałem chłodzącym
obrobiony mechanicznie z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową
Numer komponentu 1. T 2,5 CrK
Numer komponentu 2. NM1,95 Cr P
Numer komponentu 3. DSF 2,0 Cr
nr EAN 4009026936900
Wyświetlanie od 1 do 3 (z 3 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
tłok, kompletny

Tłok jest jednym z najważniejszych elementów składowych silnika samochodowego. Jego głównym zadaniem jest przenoszenie siły z wału korbowego na skrzynię biegów, dzięki czemu samochód jest w stanie poruszać się z odpowiednią prędkością.

Tłok składa się z kilku elementów, w tym tłoczyska, które ślizga się w cylindrze, oraz pierścienia tłokowe, które utrzymują odpowiednie ciśnienie w cylindrze podczas pracy silnika. Tłok jest też wyposażony w zawory, które umożliwiają przepływ mieszanki paliwowej i powietrza do cylindra oraz usuwają spaliny z cylindra podczas pracy silnika.

Tłok jest elementem narażonym na duże obciążenia mechaniczne i termiczne podczas pracy silnika. Dlatego też jest wykonany z wysokiej jakości materiałów, takich jak aluminium lub stopy lekkie, które zapewniają odpowiednią wytrzymałość i odporność na zużycie.

Aby zapewnić prawidłową pracę silnika, niezbędne jest regularne sprawdzanie stanu tłoków oraz ich ewentualna wymiana, jeśli zajdzie taka potrzeba. W przypadku samochodów z silnikami benzynowymi zaleca się wymianę tłoków co 100 000 - 150 000 kilometrów, natomiast w przypadku samochodów z silnikami diesel zaleca się wymianę co 150 000 - 200 000 kilometrów.

Podsumowując, tłok jest ważnym elementem składowym silnika samochodowego, odpowiedzialnym za przenoszenie siły z wału korbowego na skrzynię biegów. Niezbędne jest regularne sprawdzanie jego stanu oraz wymienianie, aby zapewnić prawidłową pracę silnika.