
| TECDOC-Nr silnika | 13446 |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 15497 |
| Rok prod. od | 200212 |
| nr EAN | 8433577255474 |

| kod | LT 28 |
| TECDOC-Nr silnika | 13446 |
| TECDOC-Nr silnika | 15497 |
| --------------- | |
| kod | LT 35 |
| TECDOC-Nr silnika | 13446 |
| TECDOC-Nr silnika | 15497 |
| --------------- | |
| kod | LT 46 |
| TECDOC-Nr silnika | 13446 |
| TECDOC-Nr silnika | 15497 |
| Rodzaj urządzenia ładującego | Turbosprężarka |
| Ograniczenia producenta | Garrett/Honeywell |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniami |
| nr EAN | 5704651601399 |

| Numer podwozia do | 2D-1-014 000 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | czarny |
| nr EAN | 8435050647943 |

| Kod silnika | VW ANJ |
| Kod silnika | VW AVR |
| Numer podwozia do | 2D-1-014 001 |
| nr EAN | 8435050652824 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Tryb pracy | elektryczno-pneumatyczny |
| Ciężar [kg] | 0,200 |
| nr EAN | 4027816486435 |

| Średnica wewnętrzna [mm] | 54,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 64,0 |
| Strona zabudowy | z lewej u góry |
| Ciężar [kg] | 0,421 |
| dla numeru OE | 2D0 145 856 D |
| nr EAN | 4054224031384 |

| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 58 |
| Średnica zewnętrzna 2 [mm] | 63 |
| Ciężar [kg] | 0,224 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 48 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 53 |
| dla numeru OE | 2D0 145 828 D |
| nr EAN | 4054224032947 |

| kod | LT 28 |
| Przewód turbosprężarki | Strona gorąca |
| Przewód turbosprężarki | Turbosprężarka do przewodu rurowego |
| --------------- | |
| kod | LT 35 |
| Przewód turbosprężarki | Strona gorąca |
| Przewód turbosprężarki | Turbosprężarka do przewodu rurowego |
| --------------- | |
| kod | LT 46 |
| Przewód turbosprężarki | Strona gorąca |
| Przewód turbosprężarki | Turbosprężarka do przewodu rurowego |
| Materiał | AEM (kauczuk etylenowo-akrylowy) |
| Kolor | czarny |
| Długość przewodu elastycznego [mm] | 230 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 53 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 47 |
| nr EAN | 5400608151305 |

| kod | LT 28 |
| Przewód turbosprężarki | Strona zimna |
| Przewód turbosprężarki | Przewód rurowy do bloku silnika |
| --------------- | |
| kod | LT 35 |
| Przewód turbosprężarki | Strona zimna |
| Przewód turbosprężarki | Przewód rurowy do bloku silnika |
| --------------- | |
| kod | LT 46 |
| Przewód turbosprężarki | Strona zimna |
| Przewód turbosprężarki | Przewód rurowy do bloku silnika |
| Materiał | PE (polietylen) |
| Kolor | czarny |
| Długość przewodu elastycznego [mm] | 350 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 54 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 54 |
| nr EAN | 5400608151312 |



| Numer seryjny | K1550895 |
| nr EAN | 5901159194792 |

| Strona zabudowy | Turbosprężarka |
| Numer seryjny | K2961151 |
| nr EAN | 5901159278065 |

| Numer seryjny | K2961152 |
| nr EAN | 5901159278072 |


| Długość sieci [mm] | 717 |
| Szerokość sieci [mm] | 255 |
| Głębokość sieci [mm] | 30 |
| nr EAN | 4057635061599 |

| Numer podwozia do | 2D-1-014001 |
| Rodzaj zaworu | Zawór magnetyczny |
| Tryb pracy | elektryczno-pneumatyczny |
| Napięcie [V] | 12 |
| Techniczny numer informacyjny | SI 0100 |
| nr EAN | 5907558596731 |

| Tryb pracy | elektryczno-pneumatyczny |
| Napięcie [V] | 12 |
| Regulator | z regulatorem ciśnienia |
| Techniczny numer informacyjny | SI 0100 |
| nr EAN | 5907558596748 |

| TECDOC-Nr silnika | 15497 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Rodzaj zaworu | Zawór magnetyczny |
| Ciężar [kg] | 0,078 |
| nr EAN | 5901619503454 |

| Materiał | Miedź |
| Grubość [mm] | 30 |
| Szerokość [mm] | 253 |
| Wysokość [mm] | 718 |
| nr EAN | 5901619528457 |

| Strona zabudowy | góra |
| Materiał | AEM (kauczuk etylenowo-akrylowy) |
| Przewód turbosprężarki | Strona zimna |
| nr EAN | 4040074394465 |

| kod | LT 28 |
| Rodzaj skrzyni biegów | przekładnia mechaniczna / opcjonalnie automatyczna |
| --------------- | |
| kod | LT 35 |
| Rodzaj skrzyni biegów | przekładnia mechaniczna / opcjonalnie automatyczna |
| --------------- | |
| kod | LT 46 |
| Rodzaj skrzyni biegów | przekładnia mechaniczna / opcjonalnie automatyczna |
| Rodzaj chłodzenia | chłodzony powietrzem |
| Długość sieci [mm] | 718 |
| Szerokość sieci [mm] | 259 |
| Głębokość sieci [mm] | 30 |
| Materiał zbiornika wody (chłodnica) | Tworzywo sztuczne |
| Materiał żeber chłodzących | Aluminium |
| Rodzaj chłodnicy | Żebra chłodzące lutowane |
| nr EAN | 5707286265981 |

| kod | LT 28 |
| --------------- | |
| kod | LT 35 |
| --------------- | |
| kod | LT 46 |
| Rodzaj urządzenia ładującego | Turbosprężarka |
| Rodzaj chłodzenia | chłodzony powietrzem |
| Tryb pracy | sterowany podciśnieniowo |
| Opcja wyposażenia | --FIRST FIT-- |
| Materiał | Stal |
| Nowa część | |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniami |
| Materiał | Aluminium |
| nr EAN | 5707286394315 |

| kod | LT 28 |
| --------------- | |
| kod | LT 35 |
| --------------- | |
| kod | LT 46 |
| Materiał | Miedź |
| Głębokość sieci [mm] | 30 |
| Długość sieci [mm] | 253 |
| Szerokość sieci [mm] | 718 |
| nr EAN | 8718042013439 |

| Strona zabudowy | Chłodnica powietrza doładowującego |

| Strona zabudowy | Chłodnica powietrza doładowującego |
| Przewód turbosprężarki | Strona zimna |

| Strona zabudowy | wylot |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez chłodnicy AGR |
| Tryb pracy | elektryczno-pneumatyczny |
| Ilość biegunów | 2 |
| Ciężar brutto [kg] | 0,236 |
| Ciężar netto [g] | 216 |
| nr EAN | 5902048926432 |

| TECDOC-Nr silnika | 13446 |
| Numer podwozia do | 2D-1-014 000 |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 15497 |
| Numer podwozia do | 2D-1-014 000 |
| Tryb pracy | elektryczno-pneumatyczny |
| Napięcie [V] | 12 |
| Regulator | z regulatorem ciśnienia |
| Techniczny numer informacyjny | SI 0100 |

| TECDOC-Nr silnika | 13446 |
| Numer podwozia od | 2D-1-014 001 |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 15497 |
| Numer podwozia od | 2D-1-014 001 |
| Rodzaj zaworu | Zawór magnetyczny |
| Tryb pracy | elektryczno-pneumatyczny |
| Napięcie [V] | 12 |
| Techniczny numer informacyjny | SI 0096 |

| TECDOC-Nr silnika | 13446 |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 15497 |
| Rodzaj zaworu | zawór przełączający |
| Tryb pracy | elektryczno-pneumatyczny |
| Napięcie [V] | 12 |
| Techniczny numer informacyjny | SI 0100 |

| TECDOC-Nr silnika | 13446 |
| Rodzaj zaworu | zawór przełączający |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Napięcie [V] | 12 |
| Techniczny numer informacyjny | SI 0106-11 |

| TECDOC-Nr silnika | 13446 |
| Numer podwozia do | 2D-1-014 001 |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 15497 |
| Numer podwozia do | 2D-1-014 001 |
| Rodzaj zaworu | Zawór magnetyczny |
| Tryb pracy | elektryczno-pneumatyczny |
| Napięcie [V] | 12 |
| Techniczny numer informacyjny | SI 0100 |

| Rodzaj zaworu | Zawór zwrotny |
| Tryb pracy | pneumatyczny |

| Rodzaj zaworu | zawór przełączający |
| Tryb pracy | elektryczno-pneumatyczny |
| Napięcie [V] | 12 |

| TECDOC-Nr silnika | 13446 |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 15497 |
| Tylko w połączeniu z | 70-41369-00 |

| Strona zabudowy | Chłodnica powietrza doładowującego |
| dla numeru OE | 2D0145832A |
| nr EAN | 3660872441270 |

| Strona zabudowy | z przodu z lewej |
| Strona zabudowy | na dole |
| Ciężar [kg] | 0,34 |

| Strona zabudowy | góra |
| Strona zabudowy | z tyłu po prawej |
| Ciężar [kg] | 0,26 |
| Przewód układu chłodzącego | Turbosprężarka do przewodu rurowego |
| Przewód układu chłodzącego | Strona gorąca |

| Strona zabudowy | z lewej |


| Rodzaj urządzenia ładującego | Turbosprężarka |
| Dopływ / odpływ | dla przepływu wstecznego |

| Strona zabudowy | na dole |
| Dopływ / odpływ | dla przepływu wstecznego |
| Rodzaj urządzenia ładującego | Turbosprężarka |
| Sposób montażu | montowanie kołnierza |
| Rodzaj uszczelnienia | Uszczelnienie miękkim materiałem |
| Rodzaj uszczelnienia | uszczelka metalowo-włóknowa |

| Rodzaj zaworu | Zawór magnetyczny |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Ilość biegunów | 2 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |

| Materiał żeber chłodzących | Aluminium |
| Materiał zbiornika wody (chłodnica) | Tworzywo sztuczne |
| Ograniczenia producenta | Valeo |
| Dolot - Ø [mm] | 65 |
| Wylot - Ø [mm] | 65 |
| Długość sieci [mm] | 720 |
| Szerokość sieci [mm] | 255 |
| Głębokość sieci [mm] | 35 |
| nr EAN | 5410909155339 |

| Rok prod. do | 200606 |
| Numer podwozia do | 2D-1-014 000 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Napięcie [V] | 12 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Długość [mm] | 90 |
| Szerokość [mm] | 67 |
| Wysokość [mm] | 37 |
| Ciężar [kg] | 0,227 |
| Tryb pracy | elektryczno-pneumatyczny |
| Rodzaj zaworu | Zawór magnetyczny |
| Regulator | z regulatorem ciśnienia |
| Kolor obudowy | czarny |
| nr EAN | 4046001382093 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii urzadzenie doładowujace do Volkswagen LT 28-46 II Platforma / podwozie (2DC, 2DF, 2DG, 2DL, 2DM) 2.5 TDI.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Volkswagen LT 28-46 II Platforma / podwozie (2DC, 2DF, 2DG, 2DL, 2DM) 2.5 TDI produkowanego od 1999.05 do roku 2006.07
Jeżeli twój Volkswagen dysponuje silnikiem o mocy 109 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak półoś napędowa, chłodnica wody, napinacz paska wieloklinowego
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii urzadzenie doładowujace do Volkswagen LT 28-46 II Platforma / podwozie (2DC, 2DF, 2DG, 2DL, 2DM)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na urzadzenie doładowujace do Volkswagen LT 28-46 II Platforma / podwozie (2DC, 2DF, 2DG, 2DL, 2DM) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Volkswagen z rocznika od 1999.05 do roku 2006.07, i mocy silnika 109 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025