Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Opel » silnik Opel ANTARA A (L07) » uszczelki Opel ANTARA A (L07) » uszczelka głowicy Opel ANTARA A (L07)

uszczelka głowicy do OPEL ANTARA A (L07)

wybierz typ samochodu OPEL ANTARA A (L07):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Średnica [mm] 84
Ilość wycięć/otworów 1
Grubość [mm] 1,10
nr EAN 8427769939792
Średnica [mm] 84
Ilość wycięć/otworów 2
Grubość [mm] 1,20
nr EAN 8427769939808
Średnica [mm] 84
Ilość wycięć/otworów 3
Grubość [mm] 1,30
nr EAN 8427769939815
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez uszczelki głowicy cylindra
nr EAN 8427769946998
Grubość [mm] 1,2
Materiał Metal
nr EAN 3358960493491
Grubość [mm] 1,3
Materiał Metal
nr EAN 3358960493514
Grubość [mm] 1,3
Grubość zabudowy [mm] 1,3
Ilość wycięć/otworów 3
Średnica [mm] 84
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
nr EAN 4041248423998
Grubość [mm] 1,1
Grubość zabudowy [mm] 1,1
Ilość wycięć/otworów 1
Średnica [mm] 84
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
nr EAN 4041248423974
Grubość [mm] 1,2
Grubość zabudowy [mm] 1,2
Ilość wycięć/otworów 2
Średnica [mm] 84
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
nr EAN 4041248423981
TOWAR BEZ ZWROTU ! LACETTI 2.0CRDI 1,1MM
Grubość [mm] : 1,1
Ilość wycięć/otworów : 1
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 4804888
Numer dostawcy: 25U0012-JPN
Indeks: OYO 25U0013-OYO
Marka: OYODO
Grupa towarowa TecDoc: Uszczelka, głowica cylindrów
Nazwa: USZCZELKA GŁOWICY DAEWOO
Opis: TOWAR BEZ ZWROTU ! LACETTI 2.0CRDI 12MM
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 4804889
Numer dostawcy: 25U0013-OYO
Parametry:Grubość [mm] : 1,2
Ilość wycięć/otworów : 2
Grubość [mm] 1,10
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
Grubość [mm] 1,20
Ilość otworów 2
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
Grubość [mm] 1,300
Ilość otworów 3
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
Grubość [mm] 1,1
Ilość wycięć/otworów 1
Tylko w połączeniu z 14-32287-01
nr EAN 4026634458440
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
Grubość [mm] 1,2
Ilość wycięć/otworów 2
Tylko w połączeniu z 14-32287-01
nr EAN 4026634458433
Wyświetlanie od 1 do 16 (z 16 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
uszczelka głowicy

Uszczelka głowicy


Zgodnie z teorią ekspertów żywotność uszczelki głowicy powinna być taka sama, jak żywotność jednostki napędowej. Nie należy ona do elementów eksploatacyjnych, jednak jej awaria stanowi jeden z najbardziej przykrych problemów kierowcy. Uszczelka głowicy znajduje się między głowicą i blokiem silnika. Jej zadaniem jest zapewnić szczelność w tym miejscu połączenia dwóch elementów. Uszczelka pod głowicą odpowiedzialna jest za ich izolację od komór spalania. 

Dlaczego uszczelka pod głowicą się psuje? 


Przede wszystkim uszczelka głowicy pracuje nieustannie w bardzo trudnych warunkach. Duże znaczenie dla jej sprawności mają wahania temperatury, szczególnie zimą. W tym czasie w obrębie silnika obniża się ona poniżej 0 st. Celsjusza, podczas gdy po uruchomieniu samochodu uszczelka może osiągnąć temperaturę dochodzącą do kilkuset st. Celsjusza. Problemy z uszczelką można rozpoznać po bąblach powietrza, które obserwujemy w zbiorniku wyrównawczym płynu chłodzącego lub też po tzw. „maśle”, pojawiającym się pod korkiem wlewu oleju. Niepokojące są też tłuste plamy na chłodziwie i wzrastający poziom oleju na bagnecie.

Uszczelka głowicy powinna pracować sprawnie tak długo, jak silnik. Szacuje się zatem, że wymieniamy ją po przejechaniu ok. 150 – 200 tys. km. A dlaczego do jej awarii może dojść szybciej? Przyczynami jej uszkodzenia i przedwczesnego zużycia są m.in. przegrzewanie się silnika z powodu stosowania płynu chłodniczego nie najlepszej jakości lub na skutek awarii wentylatora chłodnych, błędy konstrukcyjne, nieodpowiednio wyregulowana instalacja gazowa LPG, niewłaściwy montaż uszczelki oraz problemy z układem wtryskowym

Wymiana uszczelki pod głowicą 


Nie należy bagatelizować już pierwszych symptomów, które mogą świadczyć o awarii głowicy. Świadczyć one mogą również o innych problemach z pojazdem, zawsze powinno się skonsultować je ze specjalistą. Wymiana uszczelki pod głowicą wymaga demontażu wielu elementów. Jeżeli doszło do szczególnie dużego przegrzania silnika, wymiana uszczelki pod głowicą nie rozwiąże problemu.

informacje dodatkowe: