Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Opel » elementy montażowe Opel VECTRA B (J96) » pojedyncze części montażowe Opel VECTRA B (J96) » uszczelka tłumika Opel VECTRA B (J96)

uszczelka tłumika do OPEL VECTRA B (J96)

wybierz typ samochodu OPEL VECTRA B (J96):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Strona zabudowy Strona wylotowa
Grubość [mm] 1,1
Średnica wewnętrzna [mm] 84
średnica zewnętrzna [mm] 134
nr EAN 8433577215836
Liczba otworów do mocowania 4
Strona zabudowy Kolektor wydechowy
nr EAN 4041248514917
Grubość [mm] 1,2
nr EAN 4026634378250
Strona zabudowy z przodu
Rodzaj uszczelnienia Uszczelka stalowa
dla numeru OE 08 54 933
Rodzaj uszczelnienia Uszczelka stalowa
średnica zewnętrzna [mm] 67
Średnica wewnętrzna [mm] 50,5
Wysokość [mm] 13
rura Ø [mm] 50
Kształt stożkowy
Wyświetlanie od 1 do 5 (z 5 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
uszczelka tłumika

Uszczelka tłumika


Rola układu odprowadzania spalin jest bardzo istotna. Dzięki poszczególnym elementom tworzącym spójną całość, gazy spalinowe powstałe podczas procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej mogą zostać skutecznie wyprowadzone z cylindrów i po częściowym oczyszczeniu ze szkodliwych substancji wydostają się poza obręb pojazdu. Aby proces ten przebiegał bez zakłóceń, konieczne jest prawidłowe funkcjonowanie całego układu i jego szczelność. Wydostawanie się spalin "po drodze" negatywnie wpływa na pracę silnika, jego głośność i z pewnością nie jest dobre dla środowiska.

O szczelność układu dbają uszczelki tłumika, które umieszcza się pomiędzy poszczególnymi elementami występującymi na drodze przepływu spalin. Zużyte uszczelki lub ich brak generują olbrzymi hałas i mogą być powodem zatrzymania dowodu rejestracyjnego, w przypadku kontroli policyjnej.

Nieszczelności w układzie wydechowym, mogą okazać się również sporym problemem w trakcie okresowego badania technicznego. Diagnosta najzwyczajniej w świecie nie podbije nam przeglądu. Warto więc dbać o to, by każda uszczelka tłumika była zawsze w dobrej kondycji. Nie trzeba się wówczas martwić spadkiem osiągów, czy ewentualną kontrolą drogową.