Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Volkswagen » elementy montażowe Volkswagen SCIROCCO (53B) » pojedyncze części montażowe Volkswagen SCIROCCO (53B) » uszczelka tłumika Volkswagen SCIROCCO (53B)

uszczelka tłumika do VOLKSWAGEN SCIROCCO (53B)

wybierz typ samochodu VOLKSWAGEN SCIROCCO (53B):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Strona zabudowy Strona wylotowa
Grubość [mm] 0,8
Średnica wewnętrzna [mm] 69
średnica zewnętrzna [mm] 118
dla numeru OE 841253115B
nr EAN 8427769105852
Strona zabudowy Kolektor rurowy przy kolektorze wydechowym
Średnica wewnętrzna [mm] 72,1
średnica zewnętrzna [mm] 92
Grubość [mm] 12
nr EAN 4041248040508
Strona zabudowy Kolektor rurowy przy kolektorze wydechowym
nr EAN 4041248044940
Wysokość [mm] 14
Średnica wewnętrzna [mm] 72
średnica zewnętrzna [mm] 92
Numer seryjny 0530070
nr EAN 5901159116381
Wyświetlanie od 1 do 4 (z 4 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
uszczelka tłumika

Uszczelka tłumika


Rola układu odprowadzania spalin jest bardzo istotna. Dzięki poszczególnym elementom tworzącym spójną całość, gazy spalinowe powstałe podczas procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej mogą zostać skutecznie wyprowadzone z cylindrów i po częściowym oczyszczeniu ze szkodliwych substancji wydostają się poza obręb pojazdu. Aby proces ten przebiegał bez zakłóceń, konieczne jest prawidłowe funkcjonowanie całego układu i jego szczelność. Wydostawanie się spalin "po drodze" negatywnie wpływa na pracę silnika, jego głośność i z pewnością nie jest dobre dla środowiska.

O szczelność układu dbają uszczelki tłumika, które umieszcza się pomiędzy poszczególnymi elementami występującymi na drodze przepływu spalin. Zużyte uszczelki lub ich brak generują olbrzymi hałas i mogą być powodem zatrzymania dowodu rejestracyjnego, w przypadku kontroli policyjnej.

Nieszczelności w układzie wydechowym, mogą okazać się również sporym problemem w trakcie okresowego badania technicznego. Diagnosta najzwyczajniej w świecie nie podbije nam przeglądu. Warto więc dbać o to, by każda uszczelka tłumika była zawsze w dobrej kondycji. Nie trzeba się wówczas martwić spadkiem osiągów, czy ewentualną kontrolą drogową.