Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Subaru » elementy montażowe Subaru LEGACY V Kombi (BR) » pojedyncze części montażowe Subaru LEGACY V Kombi (BR) » uszczelka tłumika Subaru LEGACY V Kombi (BR)

uszczelka tłumika do SUBARU LEGACY V Kombi (BR)

wybierz typ samochodu SUBARU LEGACY V Kombi (BR):
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
17.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Strona wylotowa
Grubość [mm] 1,5
Szerokość [mm] 90
Długość [mm] 135
Masa [g] 22,041
nr EAN 8427769390470
Strona zabudowy Strona wylotowa
Grubość [mm] 14,5
Szerokość [mm] 60
Długość [mm] 77
nr EAN 8427769693335
Strona zabudowy Strona wylotowa
Szerokość [mm] 70
Długość [mm] 111,5
Wysokość [mm] 1,6
nr EAN 8433577132195
Strona zabudowy Strona wylotowa
Grubość [mm] 0,80
Średnica wewnętrzna [mm] 100
średnica zewnętrzna [mm] 105
nr EAN 8433577244386
Wyświetlanie od 1 do 4 (z 4 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
uszczelka tłumika

Uszczelka tłumika


Rola układu odprowadzania spalin jest bardzo istotna. Dzięki poszczególnym elementom tworzącym spójną całość, gazy spalinowe powstałe podczas procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej mogą zostać skutecznie wyprowadzone z cylindrów i po częściowym oczyszczeniu ze szkodliwych substancji wydostają się poza obręb pojazdu. Aby proces ten przebiegał bez zakłóceń, konieczne jest prawidłowe funkcjonowanie całego układu i jego szczelność. Wydostawanie się spalin "po drodze" negatywnie wpływa na pracę silnika, jego głośność i z pewnością nie jest dobre dla środowiska.

O szczelność układu dbają uszczelki tłumika, które umieszcza się pomiędzy poszczególnymi elementami występującymi na drodze przepływu spalin. Zużyte uszczelki lub ich brak generują olbrzymi hałas i mogą być powodem zatrzymania dowodu rejestracyjnego, w przypadku kontroli policyjnej.

Nieszczelności w układzie wydechowym, mogą okazać się również sporym problemem w trakcie okresowego badania technicznego. Diagnosta najzwyczajniej w świecie nie podbije nam przeglądu. Warto więc dbać o to, by każda uszczelka tłumika była zawsze w dobrej kondycji. Nie trzeba się wówczas martwić spadkiem osiągów, czy ewentualną kontrolą drogową.