Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Honda » elementy montażowe Honda CR-V III (RE_) » pojedyncze części montażowe Honda CR-V III (RE_) » uszczelka tłumika Honda CR-V III (RE_)

uszczelka tłumika do HONDA CR-V III (RE_)

wybierz typ samochodu HONDA CR-V III (RE_):
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Grubość [mm] 17
Szerokość [mm] 65
Długość [mm] 82
nr EAN 8433577318681
Strona zabudowy Strona wylotowa
Grubość [mm] 13
Średnica wewnętrzna [mm] 45
średnica zewnętrzna [mm] 58,5
dla numeru OE 18229-SAA-J01
nr EAN 8433577319015
Strona zabudowy Strona wylotowa
Grubość [mm] 13,5
Średnica wewnętrzna [mm] 50,5
średnica zewnętrzna [mm] 65
nr EAN 8433577319091
Strona zabudowy Strona wylotowa
Grubość [mm] 18
Średnica wewnętrzna [mm] 75
średnica zewnętrzna [mm] 91
nr EAN 8433577319169
Wyświetlanie od 1 do 4 (z 4 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
uszczelka tłumika

Uszczelka tłumika


Rola układu odprowadzania spalin jest bardzo istotna. Dzięki poszczególnym elementom tworzącym spójną całość, gazy spalinowe powstałe podczas procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej mogą zostać skutecznie wyprowadzone z cylindrów i po częściowym oczyszczeniu ze szkodliwych substancji wydostają się poza obręb pojazdu. Aby proces ten przebiegał bez zakłóceń, konieczne jest prawidłowe funkcjonowanie całego układu i jego szczelność. Wydostawanie się spalin "po drodze" negatywnie wpływa na pracę silnika, jego głośność i z pewnością nie jest dobre dla środowiska.

O szczelność układu dbają uszczelki tłumika, które umieszcza się pomiędzy poszczególnymi elementami występującymi na drodze przepływu spalin. Zużyte uszczelki lub ich brak generują olbrzymi hałas i mogą być powodem zatrzymania dowodu rejestracyjnego, w przypadku kontroli policyjnej.

Nieszczelności w układzie wydechowym, mogą okazać się również sporym problemem w trakcie okresowego badania technicznego. Diagnosta najzwyczajniej w świecie nie podbije nam przeglądu. Warto więc dbać o to, by każda uszczelka tłumika była zawsze w dobrej kondycji. Nie trzeba się wówczas martwić spadkiem osiągów, czy ewentualną kontrolą drogową.