
| TECDOC-Nr silnika | 27976 |
| TECDOC-Nr silnika | 33125 |
| TECDOC-Nr silnika | 31415 |
| Szerokość [mm] | 14,2 |
| Grubość [mm] | 28,0 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 52,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 88,0 |
| Ciężar [kg] | 0,30 |
| nr EAN | 4027816401988 |

| TECDOC-Nr silnika | 27976 |
| TECDOC-Nr silnika | 33125 |
| TECDOC-Nr silnika | 31415 |
| Strona zabudowy | na dole |
| Ciężar [kg] | 0,100 |
| nr EAN | 4054224750315 |

| TECDOC-Nr silnika | 27976 |
| Ciężar [kg] | 0,714 |
| nr EAN | 4054224762493 |

| Nr silnika wg TECDOC | 31415 |
| Nr silnika wg TECDOC | 27976 |
| Do roku prod. | 201606 |
| Dla numeru OE | 06L 109 257 F |
| Ciężar [kg] | 0,052 |

| Kryteria dla wybranego typu | Nr silnika wg TECDOC | 35413 |
| z uszczelnieniami | ||
| Ciężar [kg] | 0,950 | |
| z zaworami |

| Nr silnika wg TECDOC | 27976 |
| Od roku prod. | 201606 |
| Nr silnika wg TECDOC | 35413 |
| Dla numeru OE | 06L 109 257 G |
| Ciężar [kg] | 0,051 |

| Nr silnika wg TECDOC | 27976 |
| Do roku prod. | 201407 |
| Nr silnika wg TECDOC | 27976 |
| Nr silnika wg TECDOC | 35413 |
| Nr silnika wg TECDOC | 33125 |
| Nr silnika wg TECDOC | 31415 |
| góra | |
| Ciężar [kg] | 0,077 |
| Ilość połączeń | 2 |

| Urządzenia napędzane | agregat napędzany: pompa olejowa |
| TECDOC-Nr silnika | CXDA |
| Jednostka | szt. |
| Wysokość [mm] | 25 |
| Szerokość [mm] | 25 |
| Długość [mm] | 66 |
| Materiał | Metal |
| Rodzaj wtyczki | Żeński |
| Kształt | Płaski |
| Ilość czopów | 2 |
| EAN | 5400608448672 |
| Numer katalogowy | 7473-11263 |
| Stan | Fabrycznie nowy |

| Wymagana ilość | 2 |
| Sterowanie silnika | Łańcuch |
| nr EAN | 4005108894137 |

| Wymagana ilość | 2 |
| Kod silnika | CXCB |
| Kod silnika | CNTC |
| Kod silnika | CHHB |
| Rok prod. do | 201606 |
| Rodzaj napędu | Łańcuch |
| nr EAN | 4005108975164 |

| wymagana liczba | 2 |
| TECDOC-Nr silnika | CXCB |
| TECDOC-Nr silnika | CNTC |
| TECDOC-Nr silnika | CHHB |
| Rok prod. od | 2016.06 |
| Rodzaj napędu | Łańcuch |

| TECDOC-Nr silnika | 35413 |
| nr EAN | 4028977915932 |

| TECDOC-Nr silnika | 27976 |
| Rok prod. do | 201606 |
| nr EAN | 4028977925955 |

| TECDOC-Nr silnika | 31415 |
| Rodzaj zaworu | Zawór sterujący |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Napięcie [V] | 12 |
| nr EAN | 5903364302153 |

| TECDOC-Nr silnika | 27976 |
| Numer podwozia od | AU-D-000 001 |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 31415 |
| Numer podwozia od | AU-D-000 001 |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 33125 |
| Numer podwozia od | AU-GM000001 |
| Rodzaj zaworu | Zawór sterujący |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Napięcie [V] | 12 |

| TECDOC-Nr silnika | 27976 |
| TECDOC-Nr silnika | 33125 |
| TECDOC-Nr silnika | 31415 |
| Strona zabudowy | na dole |
| Ciężar [kg] | 0,100 |
| nr EAN | 4054228750311 |

| TECDOC-Nr silnika | CHHB |
| Rok prod. od | 2016.06 |
| Separacja bloków | |
| TECDOC-Nr silnika | CNTC |
| dla numeru OE | 06L 109 257 G |
| Ciężar [kg] | 0,051 |

| TECDOC-Nr silnika | CHHB |
| Rok prod. do | 2014.07 |
| Separacja bloków | |
| TECDOC-Nr silnika | CHHB |
| TECDOC-Nr silnika | CNTC |
| TECDOC-Nr silnika | CXCB |
| TECDOC-Nr silnika | CXDA |
| Strona zabudowy | góra |
| Ciężar [kg] | 0,077 |
| Liczba połączeń | 2 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez dodatków |
| Ciężar [kg] | 0,808 |
| nr EAN | 4046001935206 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii wałek rozrządu, simering, koło zębate, koło zmiennych faz rozrządu do Volkswagen GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 GTI.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Volkswagen GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 GTI produkowanego od 2013.04
Jeżeli twój Volkswagen dysponuje silnikiem o mocy 220 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak półoś napędowa, chłodnica wody, napinacz paska wieloklinowego
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii wałek rozrządu, simering, koło zębate, koło zmiennych faz rozrządu do Volkswagen GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na wałek rozrządu, simering, koło zębate, koło zmiennych faz rozrządu do Volkswagen GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Volkswagen z rocznika od 2013.04, i mocy silnika 220 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025