| Wymagana ilość | 1 |
| Wymagana ilość | 1 |
| Wymagana ilość | 1 |
| Wymagana ilość | 1 |
| Wymagana ilość | 1 |
| Wymagana ilość | 1 |
| Wymagana ilość | 1 |
| Wymagana ilość | 1 |
| Kolor | czarny |
| Zakres kontroli [bar] | 1.2/1.6BAR |
| nr EAN | 4251475103109 |
Status produktu: Normalny
| Rok prod. do | 200407 |
| Rok prod. do | 200407 |
| Rok prod. do | 200407 |
| Rok prod. do | 200407 |
| Rok prod. do | 200407 |
| Rok prod. do | 200407 |
| Rok prod. do | 200407 |
| Rok prod. do | 200407 |
| Ciśnienie [bar] | 0,75 |
| Kolor | szary |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24mm |
| Ciśnienie [bar] od | 0,75 |
| Ciśnienie [bar] do | 1,05 |
| nr EAN | 5012759498194 |
Status produktu: Normalny
| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | M10 x 1 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,9 |
| nr EAN | 8053379028924 |
Status produktu: Normalny
| Gwintowana złączka | M10 x 1 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379031221 |
Status produktu: Normalny
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Głębokość zabudowy [mm] | 62 |
| Ilość otworów | 3 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379148509 |
Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
| TECDOC-Nr silnika | 16858 |
| TECDOC-Nr silnika | 16858 |
| TECDOC-Nr silnika | 16858 |
| TECDOC-Nr silnika | 16858 |
| TECDOC-Nr silnika | 16859 |
| TECDOC-Nr silnika | 16859 |
| TECDOC-Nr silnika | 16859 |
| TECDOC-Nr silnika | 16859 |
| TECDOC-Nr silnika | 16860 |
| TECDOC-Nr silnika | 16860 |
| TECDOC-Nr silnika | 16860 |
| TECDOC-Nr silnika | 16860 |
| TECDOC-Nr silnika | 16858 |
| TECDOC-Nr silnika | 16858 |
| TECDOC-Nr silnika | 16858 |
| TECDOC-Nr silnika | 16858 |
| TECDOC-Nr silnika | 16859 |
| TECDOC-Nr silnika | 16859 |
| TECDOC-Nr silnika | 16859 |
| TECDOC-Nr silnika | 16859 |
| TECDOC-Nr silnika | 16860 |
| TECDOC-Nr silnika | 16860 |
| TECDOC-Nr silnika | 16860 |
| TECDOC-Nr silnika | 16860 |
| Ciśnienie [bar] | 0,90 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 8012510081457 |
Status produktu: Normalny
| TECDOC-Nr silnika | 16858 |
| TECDOC-Nr silnika | 16858 |
| TECDOC-Nr silnika | 16858 |
| TECDOC-Nr silnika | 16858 |
| TECDOC-Nr silnika | 16859 |
| TECDOC-Nr silnika | 16859 |
| TECDOC-Nr silnika | 16859 |
| TECDOC-Nr silnika | 16859 |
| TECDOC-Nr silnika | 16860 |
| TECDOC-Nr silnika | 16860 |
| TECDOC-Nr silnika | 16860 |
| TECDOC-Nr silnika | 16860 |
| TECDOC-Nr silnika | 16858 |
| TECDOC-Nr silnika | 16858 |
| TECDOC-Nr silnika | 16858 |
| TECDOC-Nr silnika | 16858 |
| TECDOC-Nr silnika | 16859 |
| TECDOC-Nr silnika | 16859 |
| TECDOC-Nr silnika | 16859 |
| TECDOC-Nr silnika | 16859 |
| TECDOC-Nr silnika | 16860 |
| TECDOC-Nr silnika | 16860 |
| TECDOC-Nr silnika | 16860 |
| TECDOC-Nr silnika | 16860 |
| TECDOC-Nr silnika | 16858 |
| TECDOC-Nr silnika | 16858 |
| TECDOC-Nr silnika | 16858 |
| TECDOC-Nr silnika | 16858 |
| TECDOC-Nr silnika | 16859 |
| TECDOC-Nr silnika | 16859 |
| TECDOC-Nr silnika | 16859 |
| TECDOC-Nr silnika | 16859 |
| TECDOC-Nr silnika | 16860 |
| TECDOC-Nr silnika | 16860 |
| TECDOC-Nr silnika | 16860 |
| TECDOC-Nr silnika | 16860 |
| TECDOC-Nr silnika | 16858 |
| TECDOC-Nr silnika | 16858 |
| TECDOC-Nr silnika | 16858 |
| TECDOC-Nr silnika | 16858 |
| TECDOC-Nr silnika | 16859 |
| TECDOC-Nr silnika | 16859 |
| TECDOC-Nr silnika | 16859 |
| TECDOC-Nr silnika | 16859 |
| TECDOC-Nr silnika | 16860 |
| TECDOC-Nr silnika | 16860 |
| TECDOC-Nr silnika | 16860 |
| TECDOC-Nr silnika | 16860 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| nr EAN | 8012510094136 |
Status produktu: Normalny
| Wymiar gwintu | M 10x1 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Ciśnienie [bar] | 1,40 |
| Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. |
| nr EAN | 8435050600863 |
Status produktu: Normalny
| Kod silnika | BFC, BCZ, BDG |
| Kod silnika | BFC, BCZ, BDG |
| Kod silnika | BFC, BCZ, BDG |
| Kod silnika | BFC, BCZ, BDG |
| Kod silnika | BFC, BCZ, BDG |
| Kod silnika | BFC, BCZ, BDG |
| Kod silnika | BFC, BCZ, BDG |
| Kod silnika | BFC, BCZ, BDG |
| Wymiar gwintu | M 10x1 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | czarny |
| nr EAN | 8435050625187 |
Status produktu: Normalny
| TECDOC-Nr silnika | 16860 |
| TECDOC-Nr silnika | 16860 |
| TECDOC-Nr silnika | 16860 |
| TECDOC-Nr silnika | 16860 |
| TECDOC-Nr silnika | 16859 |
| TECDOC-Nr silnika | 16859 |
| TECDOC-Nr silnika | 16859 |
| TECDOC-Nr silnika | 16859 |
| TECDOC-Nr silnika | 16860 |
| TECDOC-Nr silnika | 16860 |
| TECDOC-Nr silnika | 16860 |
| TECDOC-Nr silnika | 16860 |
| TECDOC-Nr silnika | 16859 |
| TECDOC-Nr silnika | 16859 |
| TECDOC-Nr silnika | 16859 |
| TECDOC-Nr silnika | 16859 |
| Długość [mm] | 46 |
| Punkt włączania od [bar] | 0,15 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,35 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 2,54 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Długość gwintu [mm] | 13 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | niebieski |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| dla numeru OE | 028 919 081 H |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816084662 |
Status produktu: Normalny
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Kolor | szary |
| Punkty zmienne [bar] | 0,9 |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| dla numeru OE | 038 919 081 M |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816190165 |
Status produktu: Normalny
| Zakres temperatury do [°C] | 170 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816283348 |
Status produktu: Normalny
| Ciśnienie załączania od [bar] | 0,75 |
| ciśnienie załączania do [bar] | 1,05 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary |
| Kolor | szary |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 4082300097061 |
Status produktu: Normalny
| Numer seryjny | K9000004 |
| nr EAN | 5901159275675 |
Status produktu: Normalny
| TECDOC-Nr silnika | 16860 |
| TECDOC-Nr silnika | 16860 |
| TECDOC-Nr silnika | 16860 |
| TECDOC-Nr silnika | 16860 |
| TECDOC-Nr silnika | 16860 |
| TECDOC-Nr silnika | 16860 |
| TECDOC-Nr silnika | 16860 |
| TECDOC-Nr silnika | 16860 |
| Długość [mm] | 46 |
| Punkt włączania od [bar] | 0,15 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,35 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 2,54 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Długość gwintu [mm] | 13 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | niebieski |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| nr EAN | 5907558547900 |
Status produktu: Normalny
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Liczba otworów do mocowania | 3 |
| Rodzaj korpusu | Obudowa aluminiowa |
| Materiał obudowy | Tworzywo sztuczne |
| Kolor obudowy | czarny |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z czujnikiem poziomu oleju |
| nr EAN | 5901619528525 |
Status produktu: Normalny
| Kod silnika | BFC |
| Kod silnika | BFC |
| Kod silnika | BFC |
| Kod silnika | BFC |
| Kod silnika | BCZ |
| Kod silnika | BCZ |
| Kod silnika | BCZ |
| Kod silnika | BCZ |
| Kod silnika | BDG |
| Kod silnika | BDG |
| Kod silnika | BDG |
| Kod silnika | BDG |
| Kod silnika | BFC |
| Kod silnika | BFC |
| Kod silnika | BFC |
| Kod silnika | BFC |
| Kod silnika | BCZ |
| Kod silnika | BCZ |
| Kod silnika | BCZ |
| Kod silnika | BCZ |
| Kod silnika | BDG |
| Kod silnika | BDG |
| Kod silnika | BDG |
| Kod silnika | BDG |
| Ciśnienie [bar] | 0,90 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 2505820395636 |
Status produktu: Normalny
| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Liczba otworów do mocowania | 3 |
| Wysokość [mm] | 83 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 52 |
| dla numeru OE | 1J0 907 660 F |
| dla numeru OE | 948 606 140 00 |
Status produktu: Normalny
| Ciśnienie [bar] od | 0,75 |
| Ciśnienie [bar] do | 1 |
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
| Kolor | szary |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Wymiar gwintu | M10 x 1,0 |
| Ilość biegunów | 1 |
| nr EAN | 4040074345832 |
Status produktu: Normalny
| Ciśnienie [bar] od | 0,75 |
| Ciśnienie [bar] do | 1,05 |
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
| Kolor | szary |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Wymiar gwintu | M10 x 1,0 |
| Ilość biegunów | 1 |
| nr EAN | 4040074551073 |
Status produktu: Normalny
| Ograniczenia producenta | HELLA |
| Ciężar netto [g] | 90 |
| nr EAN | 5902048063601 |
Status produktu: Normalny
| Rok prod. od | 200407 |
| Rok prod. od | 200407 |
| Rok prod. od | 200407 |
| Rok prod. od | 200407 |
| Rok prod. od | 200407 |
| Rok prod. od | 200407 |
| Rok prod. od | 200407 |
| Rok prod. od | 200407 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,13 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez cięgna |
Status produktu: Normalny
| TECDOC-Nr silnika | 16860 |
| TECDOC-Nr silnika | 16860 |
| TECDOC-Nr silnika | 16860 |
| TECDOC-Nr silnika | 16860 |
| TECDOC-Nr silnika | 16859 |
| TECDOC-Nr silnika | 16859 |
| TECDOC-Nr silnika | 16859 |
| TECDOC-Nr silnika | 16859 |
| TECDOC-Nr silnika | 16860 |
| TECDOC-Nr silnika | 16860 |
| TECDOC-Nr silnika | 16860 |
| TECDOC-Nr silnika | 16860 |
| TECDOC-Nr silnika | 16859 |
| TECDOC-Nr silnika | 16859 |
| TECDOC-Nr silnika | 16859 |
| TECDOC-Nr silnika | 16859 |
| Punkt włączania od [bar] | 0,15 |
| Długość [mm] | 46 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,35 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 2,54 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Długość gwintu [mm] | 13 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | niebieski |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4044688084668 |
Status produktu: Normalny
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Kolor | szary |
| Punkty zmienne [bar] | 0,9 |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4044688190161 |
Status produktu: Normalny
| Zakres temperatury do [°C] | 170 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4044688543820 |
Status produktu: Normalny
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Tryb pracy | hydrauliczny |
| Wymiar gwintu | M 10 |
| Skok gwintu [mm] | 1 |
| Ilość biegunów | 1 |
| Oznaczenie koloru | szary |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| dla numeru OE | 038 919 081M |
| dla numeru OE | 1 469 771 |
| dla numeru OE | 955 606 091 10 |
| Zakres kontroli [bar] | 0,75 - 1,05 |
Status produktu: Normalny
| dla numeru OE | 028 919 081 D |
| Wymiar gwintu | M10 x 1 |
| Kolor | niebieski |
| Punkt włączania od [bar] | 0,15 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,35 |
Status produktu: Normalny
| dla numeru OE | 1J0 907 660 C |
Status produktu: Normalny
CZUJNIK POZIOMU OLEJU SEAT, SKODA, VW
Ilość biegunów : 3
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 1J0907660C
Numer dostawcy: 1J0907660C
CZUJNIK POZIOMU OLEJU SKODA
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 1J0907660C
Numer dostawcy: 19070731001
| TECDOC-Nr silnika | 16860 |
| TECDOC-Nr silnika | 16860 |
| TECDOC-Nr silnika | 16860 |
| TECDOC-Nr silnika | 16860 |
| TECDOC-Nr silnika | 16859 |
| TECDOC-Nr silnika | 16859 |
| TECDOC-Nr silnika | 16859 |
| TECDOC-Nr silnika | 16859 |
| TECDOC-Nr silnika | 16860 |
| TECDOC-Nr silnika | 16860 |
| TECDOC-Nr silnika | 16860 |
| TECDOC-Nr silnika | 16860 |
| TECDOC-Nr silnika | 16859 |
| TECDOC-Nr silnika | 16859 |
| TECDOC-Nr silnika | 16859 |
| TECDOC-Nr silnika | 16859 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Wymiar gwintu | M10x1,0 |
| Zakres kontroli [bar] | 0,15 - 0,35 |
| Kolor | niebieski |
| Ciężar [kg] | 0,03848 |
| nr EAN | 4046001277115 |
Status produktu: Normalny
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Zakres kontroli [bar] | 0,75-1,05 |
| Ciężar [kg] | 0,03899 |
| nr EAN | 4046001331107 |
Status produktu: Normalny
Indeks: VAG 06A919081F
Marka: VAG
Grupa towarowa TecDoc: Czujnik kontrolki ciśnienia oleju
Nazwa: CZUJNIK CIŚNIENIA OLEJU AUDI SEAT SKODA VW
Opis: ORYGINAŁ,
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Ilość w opakowaniu = 5
Zamiennik: : 06A919081D
Numer dostawcy: 06A919081F
Parametry:czarny
Punkty zmienne [bar] : 1,2-1,6
Gwint zewnętrzny [mm] : M 10 x 1
Ilość połączeń : 1
Wyświetlanie od 1 do 34 (z 34 pozycji)
Stron: 1
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
Przeglądasz części samochodowe z kategorii włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Audi A6 C5 (4B2, 4B4) 2.5 TDI.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Audi A6 C5 (4B2, 4B4) 2.5 TDI
produkowanego od 2002.07 do roku 2005.01
Jeżeli twoje Audi dysponuje silnikiem o mocy 163 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak wycieraczki szyb, układ wydechowy, części silnikowe, filtr kabiny
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Audi A6 C5 (4B2, 4B4)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Audi A6 C5 (4B2, 4B4) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Audi
z rocznika od 2002.07 do roku 2005.01, i mocy silnika 163 KM
.