
| Rok prod. do | 199906 |
| Rok prod. do | 199906 |
| Rok prod. do | 199906 |
| Rok prod. do | 199906 |
| Rok prod. do | 199906 |
| Rok prod. do | 199906 |
| Rok prod. do | 199906 |
| Rok prod. do | 199906 |
| Ciśnienie [bar] | 0,2 |
| Kolor | brązowy |
| Wymiar gwintu | M12x1.5 |
| Rozmiar klucza | 24mm |
| Ciśnienie [bar] do | 0,5 |
| Ciśnienie [bar] od | 0,2 |
| nr EAN | 5012759500965 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | M12 x 1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,35 |
| Ilość połączeń | 1 |
| nr EAN | 8053379029211 |

| Wymiar gwintu | 1/8-27NPT |
| Rozmiar klucza | 13 |
| nr EAN | 8012510097502 |

| TECDOC-Nr silnika | 9497 |
| TECDOC-Nr silnika | 9497 |
| TECDOC-Nr silnika | 9497 |
| TECDOC-Nr silnika | 9497 |
| TECDOC-Nr silnika | 9497 |
| TECDOC-Nr silnika | 9497 |
| TECDOC-Nr silnika | 9497 |
| TECDOC-Nr silnika | 9497 |
| Ciśnienie [bar] | 0,30 |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 8012510038086 |

| TECDOC-Nr silnika | 9497 |
| TECDOC-Nr silnika | 9497 |
| TECDOC-Nr silnika | 9497 |
| TECDOC-Nr silnika | 9497 |
| TECDOC-Nr silnika | 9497 |
| TECDOC-Nr silnika | 9497 |
| TECDOC-Nr silnika | 9497 |
| TECDOC-Nr silnika | 9497 |
| TECDOC-Nr silnika | 9497 |
| TECDOC-Nr silnika | 9497 |
| TECDOC-Nr silnika | 9497 |
| TECDOC-Nr silnika | 9497 |
| TECDOC-Nr silnika | 9497 |
| TECDOC-Nr silnika | 9497 |
| TECDOC-Nr silnika | 9497 |
| TECDOC-Nr silnika | 9497 |
| TECDOC-Nr silnika | 9497 |
| TECDOC-Nr silnika | 9497 |
| TECDOC-Nr silnika | 9497 |
| TECDOC-Nr silnika | 9497 |
| TECDOC-Nr silnika | 9497 |
| TECDOC-Nr silnika | 9497 |
| TECDOC-Nr silnika | 9497 |
| TECDOC-Nr silnika | 9497 |
| TECDOC-Nr silnika | 9497 |
| TECDOC-Nr silnika | 9497 |
| TECDOC-Nr silnika | 9497 |
| TECDOC-Nr silnika | 9497 |
| TECDOC-Nr silnika | 9497 |
| TECDOC-Nr silnika | 9497 |
| TECDOC-Nr silnika | 9497 |
| TECDOC-Nr silnika | 9497 |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| nr EAN | 8012510041307 |

| TECDOC-Nr silnika | 9497 |
| TECDOC-Nr silnika | 9497 |
| TECDOC-Nr silnika | 9497 |
| TECDOC-Nr silnika | 9497 |
| TECDOC-Nr silnika | 9497 |
| TECDOC-Nr silnika | 9497 |
| TECDOC-Nr silnika | 9497 |
| TECDOC-Nr silnika | 9497 |
| Ciśnienie [bar] | 0,35 |
| Wymiar gwintu | 1/8-27NPT |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 8012510038284 |

| Wymiar gwintu | M 12x1,5 |
| Kolor obudowy | brązowy |
| Ciśnienie [bar] | 0,35 |
| nr EAN | 8435050600702 |

| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Tryb pracy | hydrauliczny |
| Wymiar gwintu | M 12 |
| Ilość biegunów | 1 |
| Punkt włączania od [bar] | 0,2 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,5 |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 5901619593769 |

| Ciśnienie [bar] od | 0,2 |
| Ciśnienie [bar] do | 0,5 |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| Kolor | brązowy |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Wymiar gwintu | M12 x 1,5 |
| Ilość biegunów | 1 |
| nr EAN | 4040074021019 |

| TECDOC-Nr silnika | 9497 |
| TECDOC-Nr silnika | 9497 |
| TECDOC-Nr silnika | 9497 |
| TECDOC-Nr silnika | 9497 |
| TECDOC-Nr silnika | 9497 |
| TECDOC-Nr silnika | 9497 |
| TECDOC-Nr silnika | 9497 |
| TECDOC-Nr silnika | 9497 |
| TECDOC-Nr silnika | 9497 |
| TECDOC-Nr silnika | 9497 |
| TECDOC-Nr silnika | 9497 |
| TECDOC-Nr silnika | 9497 |
| TECDOC-Nr silnika | 9497 |
| TECDOC-Nr silnika | 9497 |
| TECDOC-Nr silnika | 9497 |
| TECDOC-Nr silnika | 9497 |
| TECDOC-Nr silnika | 9497 |
| TECDOC-Nr silnika | 9497 |
| TECDOC-Nr silnika | 9497 |
| TECDOC-Nr silnika | 9497 |
| TECDOC-Nr silnika | 9497 |
| TECDOC-Nr silnika | 9497 |
| TECDOC-Nr silnika | 9497 |
| TECDOC-Nr silnika | 9497 |
| TECDOC-Nr silnika | 9497 |
| TECDOC-Nr silnika | 9497 |
| TECDOC-Nr silnika | 9497 |
| TECDOC-Nr silnika | 9497 |
| TECDOC-Nr silnika | 9497 |
| TECDOC-Nr silnika | 9497 |
| TECDOC-Nr silnika | 9497 |
| TECDOC-Nr silnika | 9497 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Wysokość [mm] | 51,8 |
| Ciężar [kg] | 0,029 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Kolor obudowy | niebieski |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| nr EAN | 4046001313370 |

| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Zakres kontroli [bar] | 0,3 |
| Kolor | brązowy |
| Ciężar [kg] | 0,04261 |
| nr EAN | 4046001285271 |

| Ciśnienie załączania [bar] | 0,35 |
| Wymiar gwintu | 1/8x27 NPTF |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| nr EAN | 3531650013586 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Rover 200 II liftback (RF) 220 D/SD.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Rover 200 II liftback (RF) 220 D/SD produkowanego od 1995.11 do roku 2000.03
Jeżeli twój Rover dysponuje silnikiem o mocy 86 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak świeca zapłonowa, filtr oleju, wahacze
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Rover 200 II liftback (RF)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Rover 200 II liftback (RF) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Rover z rocznika od 1995.11 do roku 2000.03, i mocy silnika 86 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025