cena brutto:
15.01 zł
10.39 zł
| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | M10 x 1 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,25 |
| nr EAN | 8053379029105 |
Status produktu: Normalny
| Kolor | brązowy |
| Zakres kontroli [bar] | 0.55/0.85BAR |
| nr EAN | 4251475103093 |
Status produktu: Normalny
| Rok prod. do | 199808 |
| Rok prod. do | 199808 |
| Rok prod. do | 199808 |
| Rok prod. do | 199808 |
| Numer podwozia do | 6K-X-068 400 |
| Numer podwozia do | 6K-X-068 400 |
| Numer podwozia do | 6K-X-068 400 |
| Numer podwozia do | 6K-X-068 400 |
| Rok prod. do | 199808 |
| Rok prod. do | 199808 |
| Rok prod. do | 199808 |
| Rok prod. do | 199808 |
| Numer podwozia do | 6K-X-068 400 |
| Numer podwozia do | 6K-X-068 400 |
| Numer podwozia do | 6K-X-068 400 |
| Numer podwozia do | 6K-X-068 400 |
| Ciśnienie [bar] | 0,75 |
| Kolor | szary |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24mm |
| Ciśnienie [bar] do | 1,05 |
| Ciśnienie [bar] od | 0,75 |
| nr EAN | 5012759497098 |
Status produktu: Normalny
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| Ciśnienie [bar] | 0,75 |
| Kolor | szary |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24mm |
| Ciśnienie [bar] od | 0,75 |
| Ciśnienie [bar] do | 1,05 |
| nr EAN | 5012759498194 |
Status produktu: Normalny
| Ciśnienie [bar] | 0,15 |
| Kolor | niebieski |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24mm |
| Ciśnienie [bar] do | 0,3 |
| Ciśnienie [bar] od | 0,15 |
| nr EAN | 5012759498200 |
Status produktu: Normalny
| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | M10 x 1 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,25 |
| nr EAN | 8053379029105 |
Status produktu: Normalny
| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | M10 x 1 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,25 |
| Ilość połączeń | 1 |
| nr EAN | 8053379028894 |
Status produktu: Normalny
| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | M10 x 1 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,9 |
| nr EAN | 8053379028924 |
Status produktu: Normalny
| Techniczny numer informacyjny | circuit N.O. |
| Gwintowana złączka | M10 x 1 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,9 |
| nr EAN | 8053379029099 |
Status produktu: Normalny
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| Numer podwozia do | 6K-X-068400 |
| Numer podwozia do | 6K-X-068400 |
| Numer podwozia do | 6K-X-068400 |
| Numer podwozia do | 6K-X-068400 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| Numer podwozia do | 6K-X-068400 |
| Numer podwozia do | 6K-X-068400 |
| Numer podwozia do | 6K-X-068400 |
| Numer podwozia do | 6K-X-068400 |
| Ciśnienie [bar] | 0,30 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 8012510057650 |
Status produktu: Normalny
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| Numer podwozia do | 6K-X-068400 |
| Numer podwozia do | 6K-X-068400 |
| Numer podwozia do | 6K-X-068400 |
| Numer podwozia do | 6K-X-068400 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| Numer podwozia do | 6K-X-068400 |
| Numer podwozia do | 6K-X-068400 |
| Numer podwozia do | 6K-X-068400 |
| Numer podwozia do | 6K-X-068400 |
| Ciśnienie [bar] | 0,90 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | brązowy |
| nr EAN | 8012510038321 |
Status produktu: Normalny
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| Numer podwozia od | 6K-X-068401 |
| Numer podwozia od | 6K-X-068401 |
| Numer podwozia od | 6K-X-068401 |
| Numer podwozia od | 6K-X-068401 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| Numer podwozia od | 6K-X-068401 |
| Numer podwozia od | 6K-X-068401 |
| Numer podwozia od | 6K-X-068401 |
| Numer podwozia od | 6K-X-068401 |
| Ciśnienie [bar] | 0,90 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 8012510081457 |
Status produktu: Normalny
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| nr EAN | 8012510062807 |
Status produktu: Normalny
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 13 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | biały |
| nr EAN | 8012510058329 |
Status produktu: Normalny
| nr EAN | 8435050603369 |
Status produktu: Normalny
| Numer podwozia do | 6K-X-068400 |
| Numer podwozia do | 6K-X-068400 |
| Numer podwozia do | 6K-X-068400 |
| Numer podwozia do | 6K-X-068400 |
| Numer podwozia do | 6K-X-068400 |
| Numer podwozia do | 6K-X-068400 |
| Numer podwozia do | 6K-X-068400 |
| Numer podwozia do | 6K-X-068400 |
| Wymiar gwintu | M 10x1 |
| Kolor obudowy | biały |
| Ciśnienie [bar] | 0,90 |
| Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. |
| nr EAN | 8435050600894 |
Status produktu: Normalny
| Numer podwozia do | 6K-X-068400 |
| Numer podwozia do | 6K-X-068400 |
| Numer podwozia do | 6K-X-068400 |
| Numer podwozia do | 6K-X-068400 |
| Numer podwozia do | 6K-X-068400 |
| Numer podwozia do | 6K-X-068400 |
| Numer podwozia do | 6K-X-068400 |
| Numer podwozia do | 6K-X-068400 |
| Wymiar gwintu | M 10x1 |
| Kolor obudowy | niebieski |
| Ciśnienie [bar] | 0,25 |
| nr EAN | 8435050600412 |
Status produktu: Normalny
| Kod silnika | AHU |
| Kod silnika | AHU |
| Kod silnika | AHU |
| Kod silnika | AHU |
| Numer podwozia od | 6K-X-068401 |
| Numer podwozia od | 6K-X-068401 |
| Numer podwozia od | 6K-X-068401 |
| Numer podwozia od | 6K-X-068401 |
| Kod silnika | AHU |
| Kod silnika | AHU |
| Kod silnika | AHU |
| Kod silnika | AHU |
| Numer podwozia od | 6K-X-068401 |
| Numer podwozia od | 6K-X-068401 |
| Numer podwozia od | 6K-X-068401 |
| Numer podwozia od | 6K-X-068401 |
| Wymiar gwintu | M 10x1 |
| Kolor obudowy | szary |
| Ciśnienie [bar] | 0,90 |
| Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. |
| nr EAN | 8435050617670 |
Status produktu: Normalny
| Kod silnika | AHU |
| Kod silnika | AHU |
| Kod silnika | AHU |
| Kod silnika | AHU |
| Numer podwozia od | 6K-X-068401 |
| Numer podwozia od | 6K-X-068401 |
| Numer podwozia od | 6K-X-068401 |
| Numer podwozia od | 6K-X-068401 |
| Kod silnika | AHU |
| Kod silnika | AHU |
| Kod silnika | AHU |
| Kod silnika | AHU |
| Numer podwozia od | 6K-X-068401 |
| Numer podwozia od | 6K-X-068401 |
| Numer podwozia od | 6K-X-068401 |
| Numer podwozia od | 6K-X-068401 |
| Wymiar gwintu | M 10x1 |
| Kolor obudowy | niebieski |
| Ciśnienie [bar] | 0,25 |
| nr EAN | 8435050617687 |
Status produktu: Normalny
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| Długość [mm] | 46 |
| Punkt włączania od [bar] | 0,15 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,35 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 2,54 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Długość gwintu [mm] | 13 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | niebieski |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| dla numeru OE | 028 919 081 H |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816084662 |
Status produktu: Normalny
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| Punkt włączania od [bar] | 0,75 |
| Długość [mm] | 46 |
| Punkt włączania do [bar] | 1,05 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 2,48 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Długość gwintu [mm] | 13 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | szary |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| dla numeru OE | 068 919 081 C |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816084440 |
Status produktu: Normalny
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| Rok prod. do | 199612 |
| Rok prod. do | 199612 |
| Rok prod. do | 199612 |
| Rok prod. do | 199612 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| Rok prod. do | 199612 |
| Rok prod. do | 199612 |
| Rok prod. do | 199612 |
| Rok prod. do | 199612 |
| Punkt włączania od [bar] | 1,2 |
| Długość [mm] | 46 |
| Punkt włączania do [bar] | 1,5 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 2,54 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Długość gwintu [mm] | 13 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Oznaczenie koloru | czarny |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| dla numeru OE | 068 919 081 D |
| nr EAN | 4027816084846 |
Status produktu: Normalny
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| Punkt włączania od [bar] | 0,15 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,35 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | niebieski |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| dla numeru OE | 028 919 081 J |
| nr EAN | 4027816190127 |
Status produktu: Normalny
| TECDOC-Nr silnika | 13278 |
| TECDOC-Nr silnika | 13278 |
| TECDOC-Nr silnika | 13278 |
| TECDOC-Nr silnika | 13278 |
| TECDOC-Nr silnika | 13272 |
| TECDOC-Nr silnika | 13272 |
| TECDOC-Nr silnika | 13272 |
| TECDOC-Nr silnika | 13272 |
| TECDOC-Nr silnika | 13278 |
| TECDOC-Nr silnika | 13278 |
| TECDOC-Nr silnika | 13278 |
| TECDOC-Nr silnika | 13278 |
| TECDOC-Nr silnika | 13272 |
| TECDOC-Nr silnika | 13272 |
| TECDOC-Nr silnika | 13272 |
| TECDOC-Nr silnika | 13272 |
| Punkt włączania od [bar] | 0,55 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,85 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | brązowy |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| dla numeru OE | 038 919 081 K |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816190189 |
Status produktu: Normalny
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| Numer podwozia od | 6K-X-068 401 |
| Numer podwozia od | 6K-X-068 401 |
| Numer podwozia od | 6K-X-068 401 |
| Numer podwozia od | 6K-X-068 401 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| Numer podwozia od | 6K-X-068 401 |
| Numer podwozia od | 6K-X-068 401 |
| Numer podwozia od | 6K-X-068 401 |
| Numer podwozia od | 6K-X-068 401 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Kolor | szary |
| Punkty zmienne [bar] | 0,9 |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| dla numeru OE | 038 919 081 M |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816190165 |
Status produktu: Normalny
| Moment dokręcenia od [Nm] | 20 |
| Ciśnienie załączania od [bar] | 0,75 |
| ciśnienie załączania do [bar] | 1,05 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Rodzaj wtyczki | Wtyk płaski |
| Natężenie prądu [A] | 0,250 |
| Tolerancja [%] | 15 |
| nr EAN | 4082300015829 |
Status produktu: Normalny
| Ciśnienie załączania od [bar] | 0,15 |
| ciśnienie załączania do [bar] | 0,35 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | niebieski |
| Kolor | niebieski |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| nr EAN | 4082300097092 |
Status produktu: Normalny
| Numer seryjny | K9000001 |
| nr EAN | 5901159195324 |
Status produktu: Normalny
| TECDOC-Nr silnika | 13278 |
| TECDOC-Nr silnika | 13278 |
| TECDOC-Nr silnika | 13278 |
| TECDOC-Nr silnika | 13278 |
| TECDOC-Nr silnika | 13278 |
| TECDOC-Nr silnika | 13278 |
| TECDOC-Nr silnika | 13278 |
| TECDOC-Nr silnika | 13278 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,100 |
| nr EAN | 5907558558470 |
Status produktu: Normalny
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| Długość [mm] | 46 |
| Punkt włączania od [bar] | 0,15 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,35 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 2,54 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Długość gwintu [mm] | 13 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | niebieski |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| nr EAN | 5907558547900 |
Status produktu: Normalny
| Kod silnika | 1Z |
| Kod silnika | 1Z |
| Kod silnika | 1Z |
| Kod silnika | 1Z |
| Kod silnika | AHU |
| Kod silnika | AHU |
| Kod silnika | AHU |
| Kod silnika | AHU |
| Kod silnika | 1Z |
| Kod silnika | 1Z |
| Kod silnika | 1Z |
| Kod silnika | 1Z |
| Kod silnika | AHU |
| Kod silnika | AHU |
| Kod silnika | AHU |
| Kod silnika | AHU |
| Ciśnienie [bar] | 0,30 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 5907558547917 |
Status produktu: Normalny
| Rok prod. do | 199612 |
| Rok prod. do | 199612 |
| Rok prod. do | 199612 |
| Rok prod. do | 199612 |
| Rok prod. do | 199612 |
| Rok prod. do | 199612 |
| Rok prod. do | 199612 |
| Rok prod. do | 199612 |
| Punkt włączania od [bar] | 1,2 |
| Długość [mm] | 46 |
| Punkt włączania do [bar] | 1,5 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 2,54 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Długość gwintu [mm] | 13 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Oznaczenie koloru | czarny |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| nr EAN | 5907558548006 |
Status produktu: Normalny
| Punkt włączania od [bar] | 1,6 |
| Długość [mm] | 46 |
| Punkt włączania do [bar] | 2 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Długość gwintu [mm] | 13 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | biały |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| nr EAN | 5907558548013 |
Status produktu: Normalny
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| Długość [mm] | 46 |
| Punkt włączania od [bar] | 0,75 |
| Punkt włączania do [bar] | 1,05 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 2,48 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Długość gwintu [mm] | 13 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | szary |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| nr EAN | 5907558548020 |
Status produktu: Normalny
| Numer podwozia od | 6K-X-068401 |
| Numer podwozia od | 6K-X-068401 |
| Numer podwozia od | 6K-X-068401 |
| Numer podwozia od | 6K-X-068401 |
| Numer podwozia od | 6K-X-068401 |
| Numer podwozia od | 6K-X-068401 |
| Numer podwozia od | 6K-X-068401 |
| Numer podwozia od | 6K-X-068401 |
| Ciśnienie [bar] | 0,90 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 2505820395636 |
Status produktu: Normalny
| TECDOC-Nr silnika | 13272 |
| TECDOC-Nr silnika | 13272 |
| TECDOC-Nr silnika | 13272 |
| TECDOC-Nr silnika | 13272 |
| TECDOC-Nr silnika | 13272 |
| TECDOC-Nr silnika | 13272 |
| TECDOC-Nr silnika | 13272 |
| TECDOC-Nr silnika | 13272 |
| Punkt włączania od [bar] | 0,55 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,85 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | brązowy |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| nr EAN | 5902659723840 |
Status produktu: Normalny
| Wymiar gwintu | M 10 x 1 |
| Ciśnienie [bar] | 0,25 |
Status produktu: Normalny
| Rok modelowy od | 1997 |
| Rok modelowy od | 1997 |
| Rok modelowy od | 1997 |
| Rok modelowy od | 1997 |
| Rok modelowy od | 1997 |
| Rok modelowy od | 1997 |
| Rok modelowy od | 1997 |
| Rok modelowy od | 1997 |
| Numer podwozia do | 6K-X-068 400 |
| Numer podwozia do | 6K-X-068 400 |
| Numer podwozia do | 6K-X-068 400 |
| Numer podwozia do | 6K-X-068 400 |
| Rok modelowy od | 1997 |
| Rok modelowy od | 1997 |
| Rok modelowy od | 1997 |
| Rok modelowy od | 1997 |
| Rok modelowy od | 1997 |
| Rok modelowy od | 1997 |
| Rok modelowy od | 1997 |
| Rok modelowy od | 1997 |
| Numer podwozia do | 6K-X-068 400 |
| Numer podwozia do | 6K-X-068 400 |
| Numer podwozia do | 6K-X-068 400 |
| Numer podwozia do | 6K-X-068 400 |
| Ciśnienie [bar] od | 0,75 |
| Ciśnienie [bar] do | 1 |
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
| Kolor | szary |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Wymiar gwintu | M10 x 1,0 |
| Ilość biegunów | 1 |
| nr EAN | 4040074345832 |
Status produktu: Normalny
| Numer podwozia od | 6K-X-068 401 |
| Numer podwozia od | 6K-X-068 401 |
| Numer podwozia od | 6K-X-068 401 |
| Numer podwozia od | 6K-X-068 401 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| Numer podwozia od | 6K-X-068 401 |
| Numer podwozia od | 6K-X-068 401 |
| Numer podwozia od | 6K-X-068 401 |
| Numer podwozia od | 6K-X-068 401 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| Ciśnienie [bar] od | 0,75 |
| Ciśnienie [bar] do | 1,05 |
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
| Kolor | szary |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Wymiar gwintu | M10 x 1,0 |
| Ilość biegunów | 1 |
| nr EAN | 4040074551073 |
Status produktu: Normalny
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| Punkt włączania od [bar] | 0,15 |
| Długość [mm] | 46 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,35 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 2,54 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Długość gwintu [mm] | 13 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | niebieski |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4044688084668 |
Status produktu: Normalny
| Długość [mm] | 46 |
| Punkt włączania od [bar] | 1,6 |
| Punkt włączania do [bar] | 2 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Długość gwintu [mm] | 13 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | biały |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4044688084859 |
Status produktu: Normalny
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| Długość [mm] | 46 |
| Punkt włączania od [bar] | 0,75 |
| Punkt włączania do [bar] | 1,05 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 2,48 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Długość gwintu [mm] | 13 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | szary |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4044688084446 |
Status produktu: Normalny
| TECDOC-Nr silnika | 13278 |
| TECDOC-Nr silnika | 13278 |
| TECDOC-Nr silnika | 13278 |
| TECDOC-Nr silnika | 13278 |
| TECDOC-Nr silnika | 13272 |
| TECDOC-Nr silnika | 13272 |
| TECDOC-Nr silnika | 13272 |
| TECDOC-Nr silnika | 13272 |
| TECDOC-Nr silnika | 13278 |
| TECDOC-Nr silnika | 13278 |
| TECDOC-Nr silnika | 13278 |
| TECDOC-Nr silnika | 13278 |
| TECDOC-Nr silnika | 13272 |
| TECDOC-Nr silnika | 13272 |
| TECDOC-Nr silnika | 13272 |
| TECDOC-Nr silnika | 13272 |
| Punkt włączania od [bar] | 0,55 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,85 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | brązowy |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4044688190185 |
Status produktu: Normalny
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| Numer podwozia od | 6K-X-068 401 |
| Numer podwozia od | 6K-X-068 401 |
| Numer podwozia od | 6K-X-068 401 |
| Numer podwozia od | 6K-X-068 401 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| Numer podwozia od | 6K-X-068 401 |
| Numer podwozia od | 6K-X-068 401 |
| Numer podwozia od | 6K-X-068 401 |
| Numer podwozia od | 6K-X-068 401 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Kolor | szary |
| Punkty zmienne [bar] | 0,9 |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4044688190161 |
Status produktu: Normalny
| kod | 1Z |
| kod | 1Z |
| kod | 1Z |
| kod | 1Z |
| Numer podwozia do | 6K-X-068400 |
| Numer podwozia do | 6K-X-068400 |
| Numer podwozia do | 6K-X-068400 |
| Numer podwozia do | 6K-X-068400 |
| kod | AHU |
| kod | AHU |
| kod | AHU |
| kod | AHU |
| Numer podwozia do | 6K-X-068400 |
| Numer podwozia do | 6K-X-068400 |
| Numer podwozia do | 6K-X-068400 |
| Numer podwozia do | 6K-X-068400 |
| kod | 1Z |
| kod | 1Z |
| kod | 1Z |
| kod | 1Z |
| Numer podwozia do | 6K-X-068400 |
| Numer podwozia do | 6K-X-068400 |
| Numer podwozia do | 6K-X-068400 |
| Numer podwozia do | 6K-X-068400 |
| kod | AHU |
| kod | AHU |
| kod | AHU |
| kod | AHU |
| Numer podwozia do | 6K-X-068400 |
| Numer podwozia do | 6K-X-068400 |
| Numer podwozia do | 6K-X-068400 |
| Numer podwozia do | 6K-X-068400 |
| Rodzaj wtyczki | Wtyk płaski |
| Tryb pracy | hydrauliczny |
| Wymiar gwintu | M 10 |
| Skok gwintu [mm] | 1 |
| Ilość biegunów | 1 |
| Oznaczenie koloru | niebieski |
| Zakres kontroli [bar] | 0,15 - 0,35 |
Status produktu: Normalny
| kod | 1Z |
| kod | 1Z |
| kod | 1Z |
| kod | 1Z |
| Numer podwozia do | 6K-X-068400 |
| Numer podwozia do | 6K-X-068400 |
| Numer podwozia do | 6K-X-068400 |
| Numer podwozia do | 6K-X-068400 |
| kod | AHU |
| kod | AHU |
| kod | AHU |
| kod | AHU |
| Numer podwozia do | 6K-X-068400 |
| Numer podwozia do | 6K-X-068400 |
| Numer podwozia do | 6K-X-068400 |
| Numer podwozia do | 6K-X-068400 |
| kod | 1Z |
| kod | 1Z |
| kod | 1Z |
| kod | 1Z |
| Numer podwozia do | 6K-X-068400 |
| Numer podwozia do | 6K-X-068400 |
| Numer podwozia do | 6K-X-068400 |
| Numer podwozia do | 6K-X-068400 |
| kod | AHU |
| kod | AHU |
| kod | AHU |
| kod | AHU |
| Numer podwozia do | 6K-X-068400 |
| Numer podwozia do | 6K-X-068400 |
| Numer podwozia do | 6K-X-068400 |
| Numer podwozia do | 6K-X-068400 |
| Rodzaj wtyczki | Wtyk płaski |
| Tryb pracy | hydrauliczny |
| Wymiar gwintu | M 10 |
| Skok gwintu [mm] | 1 |
| Ilość biegunów | 1 |
| Punkty zmienne [bar] | 0,3 |
| Oznaczenie koloru | brązowy |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
Status produktu: Normalny
| kod | 1Z |
| kod | 1Z |
| kod | 1Z |
| kod | 1Z |
| Numer podwozia do | 6K-X-068400 |
| Numer podwozia do | 6K-X-068400 |
| Numer podwozia do | 6K-X-068400 |
| Numer podwozia do | 6K-X-068400 |
| kod | AHU |
| kod | AHU |
| kod | AHU |
| kod | AHU |
| Numer podwozia do | 6K-X-068400 |
| Numer podwozia do | 6K-X-068400 |
| Numer podwozia do | 6K-X-068400 |
| Numer podwozia do | 6K-X-068400 |
| kod | 1Z |
| kod | 1Z |
| kod | 1Z |
| kod | 1Z |
| Numer podwozia do | 6K-X-068400 |
| Numer podwozia do | 6K-X-068400 |
| Numer podwozia do | 6K-X-068400 |
| Numer podwozia do | 6K-X-068400 |
| kod | AHU |
| kod | AHU |
| kod | AHU |
| kod | AHU |
| Numer podwozia do | 6K-X-068400 |
| Numer podwozia do | 6K-X-068400 |
| Numer podwozia do | 6K-X-068400 |
| Numer podwozia do | 6K-X-068400 |
| Rodzaj wtyczki | Wtyk płaski |
| Tryb pracy | hydrauliczny |
| Wymiar gwintu | M 10 |
| Skok gwintu [mm] | 1 |
| Ilość biegunów | 1 |
| Oznaczenie koloru | szary |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Zakres kontroli [bar] | 0,75 - 1,05 |
Status produktu: Normalny
| kod | AHU |
| kod | AHU |
| kod | AHU |
| kod | AHU |
| Numer podwozia od | 6K-X-068401 |
| Numer podwozia od | 6K-X-068401 |
| Numer podwozia od | 6K-X-068401 |
| Numer podwozia od | 6K-X-068401 |
| kod | AHU |
| kod | AHU |
| kod | AHU |
| kod | AHU |
| Numer podwozia od | 6K-X-068401 |
| Numer podwozia od | 6K-X-068401 |
| Numer podwozia od | 6K-X-068401 |
| Numer podwozia od | 6K-X-068401 |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Tryb pracy | hydrauliczny |
| Wymiar gwintu | M 10 |
| Skok gwintu [mm] | 1 |
| Ilość biegunów | 1 |
| Oznaczenie koloru | niebieski |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Zakres kontroli [bar] | 0,15 - 0,35 |
Status produktu: Normalny
| kod | AGR |
| kod | AGR |
| kod | AGR |
| kod | AGR |
| kod | ALH |
| kod | ALH |
| kod | ALH |
| kod | ALH |
| kod | AGR |
| kod | AGR |
| kod | AGR |
| kod | AGR |
| kod | ALH |
| kod | ALH |
| kod | ALH |
| kod | ALH |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Tryb pracy | hydrauliczny |
| Wymiar gwintu | M 10 |
| Skok gwintu [mm] | 1 |
| Ilość biegunów | 1 |
| Oznaczenie koloru | brązowy |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Zakres kontroli [bar] | 0,55 - 0,85 |
Status produktu: Normalny
Wyświetlanie od 1 do 50 (z 61 pozycji)
Stron: 1
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
Przeglądasz części samochodowe z kategorii włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Seat IBIZA II (6K1) 1.9 TDI.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Seat IBIZA II (6K1) 1.9 TDI
produkowanego od 1996.08 do roku 2002.02
Jeżeli twój Seat dysponuje silnikiem o mocy 90 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak układ chłodzenia, hamulce, filtry
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Seat IBIZA II (6K1)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Seat IBIZA II (6K1) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Seat
z rocznika od 1996.08 do roku 2002.02, i mocy silnika 90 KM
.