cena brutto:
15.01 zł
10.39 zł
| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | M10 x 1 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,25 |
| nr EAN | 8053379029105 |
Status produktu: Normalny
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| Rok prod. do | 199412 |
| Rok prod. do | 199412 |
| Rok prod. do | 199412 |
| Rok prod. do | 199412 |
| Kolor | niebieski |
| Kolor | niebieski |
| Kolor | niebieski |
| Kolor | niebieski |
| Kolor | niebieski |
| Kolor | niebieski |
| Kolor | niebieski |
| Kolor | niebieski |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 4979 |
| TECDOC-Nr silnika | 4979 |
| TECDOC-Nr silnika | 4979 |
| TECDOC-Nr silnika | 4979 |
| TECDOC-Nr silnika | 4989 |
| TECDOC-Nr silnika | 4989 |
| TECDOC-Nr silnika | 4989 |
| TECDOC-Nr silnika | 4989 |
| Rok prod. od | 199410 |
| Rok prod. od | 199410 |
| Rok prod. od | 199410 |
| Rok prod. od | 199410 |
| Rok prod. do | 199804 |
| Rok prod. do | 199804 |
| Rok prod. do | 199804 |
| Rok prod. do | 199804 |
| Ciśnienie [bar] od | 0,15 |
| Ciśnienie [bar] od | 0,15 |
| Ciśnienie [bar] od | 0,15 |
| Ciśnienie [bar] od | 0,15 |
| Ciśnienie [bar] do | 0,45 |
| Ciśnienie [bar] do | 0,45 |
| Ciśnienie [bar] do | 0,45 |
| Ciśnienie [bar] do | 0,45 |
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| Rok prod. do | 199412 |
| Rok prod. do | 199412 |
| Rok prod. do | 199412 |
| Rok prod. do | 199412 |
| Kolor | niebieski |
| Kolor | niebieski |
| Kolor | niebieski |
| Kolor | niebieski |
| Kolor | niebieski |
| Kolor | niebieski |
| Kolor | niebieski |
| Kolor | niebieski |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 4979 |
| TECDOC-Nr silnika | 4979 |
| TECDOC-Nr silnika | 4979 |
| TECDOC-Nr silnika | 4979 |
| TECDOC-Nr silnika | 4989 |
| TECDOC-Nr silnika | 4989 |
| TECDOC-Nr silnika | 4989 |
| TECDOC-Nr silnika | 4989 |
| Rok prod. od | 199410 |
| Rok prod. od | 199410 |
| Rok prod. od | 199410 |
| Rok prod. od | 199410 |
| Rok prod. do | 199804 |
| Rok prod. do | 199804 |
| Rok prod. do | 199804 |
| Rok prod. do | 199804 |
| Ciśnienie [bar] od | 0,15 |
| Ciśnienie [bar] od | 0,15 |
| Ciśnienie [bar] od | 0,15 |
| Ciśnienie [bar] od | 0,15 |
| Ciśnienie [bar] do | 0,45 |
| Ciśnienie [bar] do | 0,45 |
| Ciśnienie [bar] do | 0,45 |
| Ciśnienie [bar] do | 0,45 |
| nr EAN | 3165143176603 |
Status produktu: Normalny
| Rok prod. od | 199405 |
| Rok prod. od | 199405 |
| Rok prod. od | 199405 |
| Rok prod. od | 199405 |
| Rok prod. od | 199405 |
| Rok prod. od | 199405 |
| Rok prod. od | 199405 |
| Rok prod. od | 199405 |
| Ciśnienie [bar] | 0,3 |
| Kolor | niebieski |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24mm |
| nr EAN | 5012759497142 |
Status produktu: Normalny
| Ciśnienie [bar] | 1,8 |
| Kolor | biały |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24mm |
| nr EAN | 5012759505632 |
Status produktu: Normalny
| Rok prod. od | 199405 |
| Rok prod. od | 199405 |
| Rok prod. od | 199405 |
| Rok prod. od | 199405 |
| Rok prod. od | 199405 |
| Rok prod. od | 199405 |
| Rok prod. od | 199405 |
| Rok prod. od | 199405 |
| nr EAN | 5012759505632 |
Status produktu: Normalny
| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | M10 x 1 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,25 |
| nr EAN | 8053379029105 |
Status produktu: Normalny
| Techniczny numer informacyjny | circuit N.O. |
| Gwintowana złączka | M10 x 1 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 1,8 |
| Ilość połączeń | 1 |
| nr EAN | 8053379029051 |
Status produktu: Normalny
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| TECDOC-Nr silnika | 4979 |
| TECDOC-Nr silnika | 4979 |
| TECDOC-Nr silnika | 4979 |
| TECDOC-Nr silnika | 4979 |
| TECDOC-Nr silnika | 4989 |
| TECDOC-Nr silnika | 4989 |
| TECDOC-Nr silnika | 4989 |
| TECDOC-Nr silnika | 4989 |
| TECDOC-Nr silnika | 11354 |
| TECDOC-Nr silnika | 11354 |
| TECDOC-Nr silnika | 11354 |
| TECDOC-Nr silnika | 11354 |
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| TECDOC-Nr silnika | 4979 |
| TECDOC-Nr silnika | 4979 |
| TECDOC-Nr silnika | 4979 |
| TECDOC-Nr silnika | 4979 |
| TECDOC-Nr silnika | 4989 |
| TECDOC-Nr silnika | 4989 |
| TECDOC-Nr silnika | 4989 |
| TECDOC-Nr silnika | 4989 |
| TECDOC-Nr silnika | 11354 |
| TECDOC-Nr silnika | 11354 |
| TECDOC-Nr silnika | 11354 |
| TECDOC-Nr silnika | 11354 |
| Ciśnienie [bar] | 1,80 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 8012510037829 |
Status produktu: Normalny
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| TECDOC-Nr silnika | 4979 |
| TECDOC-Nr silnika | 4979 |
| TECDOC-Nr silnika | 4979 |
| TECDOC-Nr silnika | 4979 |
| TECDOC-Nr silnika | 4989 |
| TECDOC-Nr silnika | 4989 |
| TECDOC-Nr silnika | 4989 |
| TECDOC-Nr silnika | 4989 |
| TECDOC-Nr silnika | 11354 |
| TECDOC-Nr silnika | 11354 |
| TECDOC-Nr silnika | 11354 |
| TECDOC-Nr silnika | 11354 |
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| TECDOC-Nr silnika | 4979 |
| TECDOC-Nr silnika | 4979 |
| TECDOC-Nr silnika | 4979 |
| TECDOC-Nr silnika | 4979 |
| TECDOC-Nr silnika | 4989 |
| TECDOC-Nr silnika | 4989 |
| TECDOC-Nr silnika | 4989 |
| TECDOC-Nr silnika | 4989 |
| TECDOC-Nr silnika | 11354 |
| TECDOC-Nr silnika | 11354 |
| TECDOC-Nr silnika | 11354 |
| TECDOC-Nr silnika | 11354 |
| Ciśnienie [bar] | 0,30 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 8012510057650 |
Status produktu: Normalny
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| TECDOC-Nr silnika | 4979 |
| TECDOC-Nr silnika | 4979 |
| TECDOC-Nr silnika | 4979 |
| TECDOC-Nr silnika | 4979 |
| TECDOC-Nr silnika | 4989 |
| TECDOC-Nr silnika | 4989 |
| TECDOC-Nr silnika | 4989 |
| TECDOC-Nr silnika | 4989 |
| TECDOC-Nr silnika | 11354 |
| TECDOC-Nr silnika | 11354 |
| TECDOC-Nr silnika | 11354 |
| TECDOC-Nr silnika | 11354 |
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| TECDOC-Nr silnika | 4979 |
| TECDOC-Nr silnika | 4979 |
| TECDOC-Nr silnika | 4979 |
| TECDOC-Nr silnika | 4979 |
| TECDOC-Nr silnika | 4989 |
| TECDOC-Nr silnika | 4989 |
| TECDOC-Nr silnika | 4989 |
| TECDOC-Nr silnika | 4989 |
| TECDOC-Nr silnika | 11354 |
| TECDOC-Nr silnika | 11354 |
| TECDOC-Nr silnika | 11354 |
| TECDOC-Nr silnika | 11354 |
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| TECDOC-Nr silnika | 4979 |
| TECDOC-Nr silnika | 4979 |
| TECDOC-Nr silnika | 4979 |
| TECDOC-Nr silnika | 4979 |
| TECDOC-Nr silnika | 4989 |
| TECDOC-Nr silnika | 4989 |
| TECDOC-Nr silnika | 4989 |
| TECDOC-Nr silnika | 4989 |
| TECDOC-Nr silnika | 11354 |
| TECDOC-Nr silnika | 11354 |
| TECDOC-Nr silnika | 11354 |
| TECDOC-Nr silnika | 11354 |
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| TECDOC-Nr silnika | 4979 |
| TECDOC-Nr silnika | 4979 |
| TECDOC-Nr silnika | 4979 |
| TECDOC-Nr silnika | 4979 |
| TECDOC-Nr silnika | 4989 |
| TECDOC-Nr silnika | 4989 |
| TECDOC-Nr silnika | 4989 |
| TECDOC-Nr silnika | 4989 |
| TECDOC-Nr silnika | 11354 |
| TECDOC-Nr silnika | 11354 |
| TECDOC-Nr silnika | 11354 |
| TECDOC-Nr silnika | 11354 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 13 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | biały |
| nr EAN | 8012510058329 |
Status produktu: Normalny
| nr EAN | 8435050603369 |
Status produktu: Normalny
| Wymiar gwintu | M 10x1 |
| Kolor obudowy | niebieski |
| Ciśnienie [bar] | 0,25 |
| nr EAN | 8435050600412 |
Status produktu: Normalny
| Rok prod. do | 199605 |
| Rok prod. do | 199605 |
| Rok prod. do | 199605 |
| Rok prod. do | 199605 |
| Rok prod. do | 199605 |
| Rok prod. do | 199605 |
| Rok prod. do | 199605 |
| Rok prod. do | 199605 |
| Wymiar gwintu | M 10x1 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Ciśnienie [bar] | 1,40 |
| Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. |
| nr EAN | 8435050600863 |
Status produktu: Normalny
| Rok prod. do | 199605 |
| Rok prod. do | 199605 |
| Rok prod. do | 199605 |
| Rok prod. do | 199605 |
| Rok prod. do | 199605 |
| Rok prod. do | 199605 |
| Rok prod. do | 199605 |
| Rok prod. do | 199605 |
| Wymiar gwintu | M 10x1 |
| Kolor obudowy | biały |
| Ciśnienie [bar] | 1,80 |
| Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. |
| nr EAN | 8435050600870 |
Status produktu: Normalny
| TECDOC-Nr silnika | 11354 |
| TECDOC-Nr silnika | 11354 |
| TECDOC-Nr silnika | 11354 |
| TECDOC-Nr silnika | 11354 |
| TECDOC-Nr silnika | 4989 |
| TECDOC-Nr silnika | 4989 |
| TECDOC-Nr silnika | 4989 |
| TECDOC-Nr silnika | 4989 |
| TECDOC-Nr silnika | 4979 |
| TECDOC-Nr silnika | 4979 |
| TECDOC-Nr silnika | 4979 |
| TECDOC-Nr silnika | 4979 |
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| TECDOC-Nr silnika | 11354 |
| TECDOC-Nr silnika | 11354 |
| TECDOC-Nr silnika | 11354 |
| TECDOC-Nr silnika | 11354 |
| TECDOC-Nr silnika | 4989 |
| TECDOC-Nr silnika | 4989 |
| TECDOC-Nr silnika | 4989 |
| TECDOC-Nr silnika | 4989 |
| TECDOC-Nr silnika | 4979 |
| TECDOC-Nr silnika | 4979 |
| TECDOC-Nr silnika | 4979 |
| TECDOC-Nr silnika | 4979 |
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| Długość [mm] | 46 |
| Punkt włączania od [bar] | 0,15 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,35 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 2,54 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Długość gwintu [mm] | 13 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | niebieski |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| dla numeru OE | 028 919 081 H |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816084662 |
Status produktu: Normalny
| TECDOC-Nr silnika | 11354 |
| TECDOC-Nr silnika | 11354 |
| TECDOC-Nr silnika | 11354 |
| TECDOC-Nr silnika | 11354 |
| TECDOC-Nr silnika | 4989 |
| TECDOC-Nr silnika | 4989 |
| TECDOC-Nr silnika | 4989 |
| TECDOC-Nr silnika | 4989 |
| TECDOC-Nr silnika | 4979 |
| TECDOC-Nr silnika | 4979 |
| TECDOC-Nr silnika | 4979 |
| TECDOC-Nr silnika | 4979 |
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| TECDOC-Nr silnika | 11354 |
| TECDOC-Nr silnika | 11354 |
| TECDOC-Nr silnika | 11354 |
| TECDOC-Nr silnika | 11354 |
| TECDOC-Nr silnika | 4989 |
| TECDOC-Nr silnika | 4989 |
| TECDOC-Nr silnika | 4989 |
| TECDOC-Nr silnika | 4989 |
| TECDOC-Nr silnika | 4979 |
| TECDOC-Nr silnika | 4979 |
| TECDOC-Nr silnika | 4979 |
| TECDOC-Nr silnika | 4979 |
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| Punkt włączania od [bar] | 0,75 |
| Długość [mm] | 46 |
| Punkt włączania do [bar] | 1,05 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 2,48 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Długość gwintu [mm] | 13 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | szary |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| dla numeru OE | 068 919 081 C |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816084440 |
Status produktu: Normalny
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| Punkt włączania od [bar] | 1,2 |
| Długość [mm] | 46 |
| Punkt włączania do [bar] | 1,5 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 2,54 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Długość gwintu [mm] | 13 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Oznaczenie koloru | czarny |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| dla numeru OE | 068 919 081 D |
| nr EAN | 4027816084846 |
Status produktu: Normalny
| TECDOC-Nr silnika | 4989 |
| TECDOC-Nr silnika | 4989 |
| TECDOC-Nr silnika | 4989 |
| TECDOC-Nr silnika | 4989 |
| TECDOC-Nr silnika | 11354 |
| TECDOC-Nr silnika | 11354 |
| TECDOC-Nr silnika | 11354 |
| TECDOC-Nr silnika | 11354 |
| Numer podwozia od | 1E-X-005 001 |
| Numer podwozia od | 1E-X-005 001 |
| Numer podwozia od | 1E-X-005 001 |
| Numer podwozia od | 1E-X-005 001 |
| TECDOC-Nr silnika | 4989 |
| TECDOC-Nr silnika | 4989 |
| TECDOC-Nr silnika | 4989 |
| TECDOC-Nr silnika | 4989 |
| TECDOC-Nr silnika | 11354 |
| TECDOC-Nr silnika | 11354 |
| TECDOC-Nr silnika | 11354 |
| TECDOC-Nr silnika | 11354 |
| Numer podwozia od | 1E-X-005 001 |
| Numer podwozia od | 1E-X-005 001 |
| Numer podwozia od | 1E-X-005 001 |
| Numer podwozia od | 1E-X-005 001 |
| Punkt włączania od [bar] | 0,15 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,35 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | niebieski |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| dla numeru OE | 028 919 081 J |
| nr EAN | 4027816190127 |
Status produktu: Normalny
| Moment dokręcenia od [Nm] | 20 |
| Ciśnienie załączania od [bar] | 1,6 |
| ciśnienie załączania do [bar] | 2,0 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | mlecznobiały |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Natężenie prądu [A] | 0,250 |
| Tolerancja [%] | 15 |
| nr EAN | 4082300038668 |
Status produktu: Normalny
| Ciśnienie załączania od [bar] | 0,15 |
| ciśnienie załączania do [bar] | 0,35 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | niebieski |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Rodzaj wtyczki | Wtyk płaski |
| Natężenie prądu [A] | 0,25 |
| nr EAN | 4082300148299 |
Status produktu: Normalny
| Ciśnienie załączania od [bar] | 0,15 |
| ciśnienie załączania do [bar] | 0,35 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | niebieski |
| Kolor | niebieski |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| nr EAN | 4082300097092 |
Status produktu: Normalny
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| Długość [mm] | 46 |
| Punkt włączania od [bar] | 0,15 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,35 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 2,54 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Długość gwintu [mm] | 13 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | niebieski |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| nr EAN | 5907558547900 |
Status produktu: Normalny
| Kod silnika | 2E |
| Kod silnika | 2E |
| Kod silnika | 2E |
| Kod silnika | 2E |
| Kod silnika | ADY |
| Kod silnika | ADY |
| Kod silnika | ADY |
| Kod silnika | ADY |
| Kod silnika | AGG |
| Kod silnika | AGG |
| Kod silnika | AGG |
| Kod silnika | AGG |
| Kod silnika | AKR |
| Kod silnika | AKR |
| Kod silnika | AKR |
| Kod silnika | AKR |
| Kod silnika | 2E |
| Kod silnika | 2E |
| Kod silnika | 2E |
| Kod silnika | 2E |
| Kod silnika | ADY |
| Kod silnika | ADY |
| Kod silnika | ADY |
| Kod silnika | ADY |
| Kod silnika | AGG |
| Kod silnika | AGG |
| Kod silnika | AGG |
| Kod silnika | AGG |
| Kod silnika | AKR |
| Kod silnika | AKR |
| Kod silnika | AKR |
| Kod silnika | AKR |
| Ciśnienie [bar] | 0,30 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 5907558547917 |
Status produktu: Normalny
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| Punkt włączania od [bar] | 1,2 |
| Długość [mm] | 46 |
| Punkt włączania do [bar] | 1,5 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 2,54 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Długość gwintu [mm] | 13 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Oznaczenie koloru | czarny |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| nr EAN | 5907558548006 |
Status produktu: Normalny
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| Punkt włączania od [bar] | 1,6 |
| Długość [mm] | 46 |
| Punkt włączania do [bar] | 2 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Długość gwintu [mm] | 13 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | biały |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| nr EAN | 5907558548013 |
Status produktu: Normalny
| TECDOC-Nr silnika | 11354 |
| TECDOC-Nr silnika | 11354 |
| TECDOC-Nr silnika | 11354 |
| TECDOC-Nr silnika | 11354 |
| TECDOC-Nr silnika | 11354 |
| TECDOC-Nr silnika | 11354 |
| TECDOC-Nr silnika | 11354 |
| TECDOC-Nr silnika | 11354 |
| Długość [mm] | 46 |
| Punkt włączania od [bar] | 0,75 |
| Punkt włączania do [bar] | 1,05 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 2,48 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Długość gwintu [mm] | 13 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | szary |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| nr EAN | 5907558548020 |
Status produktu: Normalny
| Ciśnienie [bar] od | 0,15 |
| Ciśnienie [bar] do | 0,35 |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| Kolor | niebieski |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Wymiar gwintu | M10 x 1,0 |
| Ilość biegunów | 1 |
| nr EAN | 4040074346693 |
Status produktu: Normalny
| Rok modelowy do | 1994 |
| Rok modelowy do | 1994 |
| Rok modelowy do | 1994 |
| Rok modelowy do | 1994 |
| Rok modelowy do | 1994 |
| Rok modelowy do | 1994 |
| Rok modelowy do | 1994 |
| Rok modelowy do | 1994 |
| Numer podwozia od | 1H-N-000 001 |
| Numer podwozia od | 1H-N-000 001 |
| Numer podwozia od | 1H-N-000 001 |
| Numer podwozia od | 1H-N-000 001 |
| Rok modelowy do | 1994 |
| Rok modelowy do | 1994 |
| Rok modelowy do | 1994 |
| Rok modelowy do | 1994 |
| Rok modelowy do | 1994 |
| Rok modelowy do | 1994 |
| Rok modelowy do | 1994 |
| Rok modelowy do | 1994 |
| Numer podwozia od | 1H-N-000 001 |
| Numer podwozia od | 1H-N-000 001 |
| Numer podwozia od | 1H-N-000 001 |
| Numer podwozia od | 1H-N-000 001 |
| Ciśnienie [bar] od | 1,6 |
| Ciśnienie [bar] do | 2 |
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
| Kolor | biały |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Wymiar gwintu | M10 x 1,0 |
| Ilość biegunów | 1 |
| nr EAN | 4040074345412 |
Status produktu: Normalny
| TECDOC-Nr silnika | 11354 |
| TECDOC-Nr silnika | 11354 |
| TECDOC-Nr silnika | 11354 |
| TECDOC-Nr silnika | 11354 |
| TECDOC-Nr silnika | 4989 |
| TECDOC-Nr silnika | 4989 |
| TECDOC-Nr silnika | 4989 |
| TECDOC-Nr silnika | 4989 |
| TECDOC-Nr silnika | 4979 |
| TECDOC-Nr silnika | 4979 |
| TECDOC-Nr silnika | 4979 |
| TECDOC-Nr silnika | 4979 |
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| TECDOC-Nr silnika | 11354 |
| TECDOC-Nr silnika | 11354 |
| TECDOC-Nr silnika | 11354 |
| TECDOC-Nr silnika | 11354 |
| TECDOC-Nr silnika | 4989 |
| TECDOC-Nr silnika | 4989 |
| TECDOC-Nr silnika | 4989 |
| TECDOC-Nr silnika | 4989 |
| TECDOC-Nr silnika | 4979 |
| TECDOC-Nr silnika | 4979 |
| TECDOC-Nr silnika | 4979 |
| TECDOC-Nr silnika | 4979 |
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| Punkt włączania od [bar] | 0,15 |
| Długość [mm] | 46 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,35 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 2,54 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Długość gwintu [mm] | 13 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | niebieski |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4044688084668 |
Status produktu: Normalny
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| Długość [mm] | 46 |
| Punkt włączania od [bar] | 1,6 |
| Punkt włączania do [bar] | 2 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Długość gwintu [mm] | 13 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | biały |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4044688084859 |
Status produktu: Normalny
| TECDOC-Nr silnika | 11354 |
| TECDOC-Nr silnika | 11354 |
| TECDOC-Nr silnika | 11354 |
| TECDOC-Nr silnika | 11354 |
| TECDOC-Nr silnika | 4989 |
| TECDOC-Nr silnika | 4989 |
| TECDOC-Nr silnika | 4989 |
| TECDOC-Nr silnika | 4989 |
| TECDOC-Nr silnika | 4979 |
| TECDOC-Nr silnika | 4979 |
| TECDOC-Nr silnika | 4979 |
| TECDOC-Nr silnika | 4979 |
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| TECDOC-Nr silnika | 11354 |
| TECDOC-Nr silnika | 11354 |
| TECDOC-Nr silnika | 11354 |
| TECDOC-Nr silnika | 11354 |
| TECDOC-Nr silnika | 4989 |
| TECDOC-Nr silnika | 4989 |
| TECDOC-Nr silnika | 4989 |
| TECDOC-Nr silnika | 4989 |
| TECDOC-Nr silnika | 4979 |
| TECDOC-Nr silnika | 4979 |
| TECDOC-Nr silnika | 4979 |
| TECDOC-Nr silnika | 4979 |
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| Długość [mm] | 46 |
| Punkt włączania od [bar] | 0,75 |
| Punkt włączania do [bar] | 1,05 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 2,48 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Długość gwintu [mm] | 13 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | szary |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4044688084446 |
Status produktu: Normalny
| dla numeru OE | 028 919 081 D |
| Wymiar gwintu | M10 x 1 |
| Kolor | niebieski |
| Punkt włączania od [bar] | 0,15 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,35 |
Status produktu: Normalny
| Kod silnika | 2E |
| Kod silnika | 2E |
| Kod silnika | 2E |
| Kod silnika | 2E |
| Kod silnika | ADY |
| Kod silnika | ADY |
| Kod silnika | ADY |
| Kod silnika | ADY |
| Kod silnika | AGG |
| Kod silnika | AGG |
| Kod silnika | AGG |
| Kod silnika | AGG |
| Kod silnika | AKR |
| Kod silnika | AKR |
| Kod silnika | AKR |
| Kod silnika | AKR |
| Kod silnika | 2E |
| Kod silnika | 2E |
| Kod silnika | 2E |
| Kod silnika | 2E |
| Kod silnika | ADY |
| Kod silnika | ADY |
| Kod silnika | ADY |
| Kod silnika | ADY |
| Kod silnika | AGG |
| Kod silnika | AGG |
| Kod silnika | AGG |
| Kod silnika | AGG |
| Kod silnika | AKR |
| Kod silnika | AKR |
| Kod silnika | AKR |
| Kod silnika | AKR |
| Kod silnika | 2E |
| Kod silnika | 2E |
| Kod silnika | 2E |
| Kod silnika | 2E |
| Kod silnika | ADY |
| Kod silnika | ADY |
| Kod silnika | ADY |
| Kod silnika | ADY |
| Kod silnika | AGG |
| Kod silnika | AGG |
| Kod silnika | AGG |
| Kod silnika | AGG |
| Kod silnika | AKR |
| Kod silnika | AKR |
| Kod silnika | AKR |
| Kod silnika | AKR |
| Kod silnika | 2E |
| Kod silnika | 2E |
| Kod silnika | 2E |
| Kod silnika | 2E |
| Kod silnika | ADY |
| Kod silnika | ADY |
| Kod silnika | ADY |
| Kod silnika | ADY |
| Kod silnika | AGG |
| Kod silnika | AGG |
| Kod silnika | AGG |
| Kod silnika | AGG |
| Kod silnika | AKR |
| Kod silnika | AKR |
| Kod silnika | AKR |
| Kod silnika | AKR |
| Wymiar gwintu | M10 x 1 |
| Rozmiar klucza | 13 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Ilość biegunów | 1 |
| Ciężar [kg] | 0,01994 |
| nr EAN | 4046001330483 |
Status produktu: Normalny
| TECDOC-Nr silnika | 11354 |
| TECDOC-Nr silnika | 11354 |
| TECDOC-Nr silnika | 11354 |
| TECDOC-Nr silnika | 11354 |
| TECDOC-Nr silnika | 4989 |
| TECDOC-Nr silnika | 4989 |
| TECDOC-Nr silnika | 4989 |
| TECDOC-Nr silnika | 4989 |
| TECDOC-Nr silnika | 4979 |
| TECDOC-Nr silnika | 4979 |
| TECDOC-Nr silnika | 4979 |
| TECDOC-Nr silnika | 4979 |
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| TECDOC-Nr silnika | 11354 |
| TECDOC-Nr silnika | 11354 |
| TECDOC-Nr silnika | 11354 |
| TECDOC-Nr silnika | 11354 |
| TECDOC-Nr silnika | 4989 |
| TECDOC-Nr silnika | 4989 |
| TECDOC-Nr silnika | 4989 |
| TECDOC-Nr silnika | 4989 |
| TECDOC-Nr silnika | 4979 |
| TECDOC-Nr silnika | 4979 |
| TECDOC-Nr silnika | 4979 |
| TECDOC-Nr silnika | 4979 |
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| TECDOC-Nr silnika | 4963 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Wymiar gwintu | M10x1,0 |
| Zakres kontroli [bar] | 0,15 - 0,35 |
| Kolor | niebieski |
| Ciężar [kg] | 0,03848 |
| nr EAN | 4046001277115 |
Status produktu: Normalny
| Wymiar gwintu | M10x1,0 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,9 |
| Kolor | biały |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| nr EAN | 4046001277122 |
Status produktu: Normalny
| Wymiar gwintu | M10x1,0 |
| Zakres kontroli [bar] | 1,6 - 2,0 |
| Kolor | biały |
| Ciężar [kg] | 0,033 |
| nr EAN | 4046001277139 |
Status produktu: Normalny
| Długość [mm] | 51,2 |
| Wymiar gwintu | M10x1,0 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Ciśnienie [bar] od | 0,15 |
| Ciśnienie [bar] do | 0,35 |
| Ciężar [kg] | 0,03899 |
| nr EAN | 4046001299889 |
Status produktu: Normalny
Wyświetlanie od 1 do 37 (z 37 pozycji)
Stron: 1
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
Przeglądasz części samochodowe z kategorii włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Volkswagen GOLF III Cabriolet (1E7) 2.0.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Volkswagen GOLF III Cabriolet (1E7) 2.0
produkowanego od 1993.07 do roku 1998.05
Jeżeli twój Volkswagen dysponuje silnikiem o mocy 115 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak półoś napędowa, chłodnica wody, napinacz paska wieloklinowego
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Volkswagen GOLF III Cabriolet (1E7)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Volkswagen GOLF III Cabriolet (1E7) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Volkswagen
z rocznika od 1993.07 do roku 1998.05, i mocy silnika 115 KM
.