Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Citroën C4 II (NC_) 1.6 VTi 120 (NC5FS0, NC5FS9) (2009.11-2016.12) 120km » BA2719 daco
wybrany samochód: 
Citroën C4 Ii (nc_) 1.6 Vti 120 (nc5fs0, Nc5fs9) (2009.11-2016.12) 120km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca BA2719 DACO

BA2719 Zacisk hamulca DACO
daco germany BA2719
116.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:7 szt. wysyłka Czwartek
:7 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 7 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

BA2719

producent:

DACO

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaTRW
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Średnica 1 [mm]36
nr EAN4260646555678
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca BA2719 DACO

numery OEM:
OPEL      5 42 475
OPEL      93179156
VAUXHALL      5 42 475
VAUXHALL      93179156
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca BA2719 DACO w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca BA2719 DACO:

Janusz, Połczyn Zdrój
2025-07-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

DACO
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.