Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Mitsubishi LANCER VII (CS_A, CT_A) EVO VIII - FQ-400 (CT9A) (2004.10-2006.08) 411km » DFO0900 daco
wybrany samochód: 
Mitsubishi Lancer Vii (cs_a, Ct_a) Evo Viii - Fq-400 (ct9a) (2004.10-2006.08) 411km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju DFO0900 DACO

DFO0900 Filtr oleju DACO
14.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:7 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 7 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

DFO0900

producent:

DACO

Status produktu: Normalny
Wysokość [mm]83
średnica zewnętrzna [mm]65
Średnica wewnętrzna 1 [mm]24,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm]24,5
Rodzaj filtraWkład filtra
nr EAN4260646552578
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju DFO0900 DACO

numery OEM:
CHRYSLER      68102241AA
FIAT      6001073250
FIAT      71765460
FIAT      71773176
FIAT      73500049
FORD      1565 248
OPEL      5650342
OPEL      650190
SUZUKI      16511-85C00
SUZUKI      16511-85C00-000
SUZUKI      16511-85E00
SUZUKI      16511-85E00-000
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju DFO0900 DACO w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju DFO0900 DACO:

Rafał, Dębnica Kaszubska
2024-03-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

DACO
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.