Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Audi A6 C4 Avant (4A5) 1.8 quattro (1995.12-1997.12) 125km » DFO2301 daco
wybrany samochód: 
Audi A6 C4 Avant (4a5) 1.8 Quattro (1995.12-1997.12) 125km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju DFO2301 DACO

12.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:10 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 10 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

DFO2301

producent:

DACO

Status produktu: Normalny
Wysokość [mm]115
Rodzaj filtraWkład filtra
Średnica zewnętrzna 1 [mm]65
Średnica wewnętrzna 1 [mm]31,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm]31,5
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju DFO2301 DACO

numery OEM:
CHRYSLER      05086301AA
CHRYSLER      5086301AA
CHRYSLER      K05086301AA
MERCEDES-BENZ      112 184 00 25
MERCEDES-BENZ      611 180 00 09
MERCEDES-BENZ      A 112 184 00 25
MERCEDES-BENZ      A 611 180 00 09
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju DFO2301 DACO w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju DFO2301 DACO:

Rafał, Dębnica Kaszubska
2024-03-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

DACO
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.