Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 6PK2375 dayco

Pasek klinowy wielorowkowy 6PK2375 DAYCO

6PK2375 Pasek klinowy wielorowkowy DAYCO
49.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (17 ocen)
numery handlowe:

6x2375

numer części:

6PK2375

producent:

DAYCO

Ilość żeber 6
nr EAN 8021787508093

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 6PK2375 DAYCO

Pasek wielorowkowy (6PK2375) pasuje do: MERCEDES M (W163), S (W220, V220), CHRYSLER PT CRUISER, JAGUAR S-TYPE II, VW PASSAT B5, PASSAT B5.5 2.0-5.0 10.96-12.10

Pasek klinowy wielorowkowy 6PK2375 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

JAGUAR

S-TYPE II, X-TYPE I, XJ, XK II coupe, XK II, XF I, XF SPORTBRAKE

Numery OE Pasek klinowy wielorowkowy 6PK2375 producenta DAYCO

VOLKSWAGEN

071145933H, 071145933M

JAGUAR

XR830447

numery OEM:
AUDI      071145933H
AUDI      071145933M
CHRYSLER      04593668AA
CHRYSLER      4593668AA
JAGUAR      XR830447
MERCEDES-BENZ      0009933796
MERCEDES-BENZ      0139978792
MERCEDES-BENZ      139978792
MERCEDES-BENZ      A0139978792
SAAB      12626222
SEAT      071145933H
SEAT      071145933M
SKODA      071145933H
SKODA      071145933M
VOLKSWAGEN      071145933H
VOLKSWAGEN      071145933M
CHEVROLET      12626222
HUMMER      12626222

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 6PK2375 DAYCO w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy 6PK2375 DAYCO:

Krzysztof, Warszawa
2024-02-27
 5/5
Paski Ok
Arkadiusz, Warszawa
2020-04-13
 5/5
Zawsze zakładam części producenta dayco do swojego samochodu nigdy nie było z tym problemów
Rafał, Puck
2020-02-23
 5/5
Wszystko już zamontowane w samochodzie przez mojego mechanika, auto śmiga jak należy
Tomasz, Warszawa
2020-07-21
 5/5
bardzo dobry produkt
Rumen, Chotcza
2021-07-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dariusz, Węgorzewo
2020-03-05
 5/5
Bez żadnych problemów, polecam
Piotr, Warszawa
2021-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Lukasz, Lędziny
2021-03-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Łódź
2021-06-02
 5/5
super
Janusz, Ząbki
2024-02-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
robert, ostrów wielkopolski
2020-11-25
 5/5
bardzo dobry
Kamil, Janowice Wielkie
2022-11-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dariusz, Węgorzewo
2020-03-05
 5/5
Szybka dostawa części 6PK1635 odbiór w paczkomacie
Łukasz, Jasień
2021-04-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Janusz, Oborniki Śląskie
2020-10-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mirosław, Otwock
2020-10-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Chęciny
2023-11-28
 1/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Informacje o producencie częśći samochodowych Dayco


Dayco jest wiodącym dostawcą części zamiennych do samochodów i innych pojazdów na całym świecie. Historia firmy sięga roku 1905, kiedy to została założona w Stanach Zjednoczonych. Od tamtej pory Dayco stale rozwija swoją ofertę i rozszerza zasięg swojej działalności na cały świat. Zakres produkcji Dayco obejmuje szeroką gamę produktów, w tym pasy klinowe, napinacze pasków, uszczelki, łożyska i inne części układów mechanicznych. Te produkty są dostarczane do wielu różnych sektorów, w tym motoryzacji, przemysłu maszynowego i budowlanego.

Dayco posiada fabryki i centra dystrybucji w wielu krajach na całym świecie, w tym w Europie, Azji i Ameryce Północnej. Firma stale inwestuje w rozwijanie swojej oferty i technologii, aby zapewnić swoim klientom niezawodne i innowacyjne produkty. Dzięki wysokiej jakości swoich produktów i usług, Dayco jest cenionym partnerem dla wielu producentów samochodów i innych przedsiębiorstw.