
| Sonda lambda | Sonda palcowa |
| Sonda lambda | ogrzewana |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda ES10456 DELPHI
| FORD | XF529G444CA | |
| FORD | XF529G444DA | |
| FORD | XF5Z 9G444-DA | |
| FORD | XF5Z9G444CA | |
| NISSAN | 22690-0M210 | |
| NISSAN | 22690-0M211 | |
| NISSAN | 22690-0W001 | |
| NISSAN | 22690-12P01 | |
| NISSAN | 22690-3S500 | |
| NISSAN | 22690-3S501 | |
| NISSAN | 22690-4M200 | |
| NISSAN | 22690-4M201 | |
| NISSAN | 22690-4S100 | |
| NISSAN | 22690-4S101 | |
| NISSAN | 22690-60U11 | |
| NISSAN | 22690-60U12 | |
| NISSAN | 22690-64U06 | |
| NISSAN | 22690-64Y05 | |
| NISSAN | 22690-64Y12 | |
| NISSAN | 22690-6P101 | |
| NISSAN | 22690-7B520 | |
| NISSAN | 22690-7B521 | |
| NISSAN | 22690-7J111 | |
| NISSAN | 22690-94Y00 | |
| NISSAN | 22690-94Y01 | |
| NISSAN | 22690-9S200 | |
| NISSAN | 22690-EK800 | |
| NISSAN | 226900M200 | |
| NISSAN | 226900M220 | |
| NISSAN | 226900W000 | |
| NISSAN | 2269012P00 | |
| NISSAN | 2269060U01 | |
| NISSAN | 2269060U02 | |
| NISSAN | 2269064U00 | |
| NISSAN | 2269064U01 | |
| NISSAN | 2269064Y10 | |
| NISSAN | 2269064Y11 | |
| NISSAN | 2269069F02 | |
| NISSAN | 226906P100 | |
| NISSAN | 226906YU00 | |
| NISSAN | 2269073C00 | |
| NISSAN | 2269076500 | |
| NISSAN | 2269076J00 | |
| NISSAN | 226907J100 | |
| NISSAN | 226907J110 | |
| NISSAN | 2269094Y10 | |
| NISSAN | 2269099B00 | |
| NISSAN | 22690V5201 | |
| NISSAN | 22691-4L701 | |
| NISSAN | 22691-4L703 | |
| NISSAN | B2690-12P01 |
Zastosowanie Sonda lambda ES10456 DELPHI w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda ES10456 DELPHI:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.