Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Peugeot 5008 I Van (0U_) HDi / e-HDi (0U9HD8, 0U9HDA) (2013.03-2017.03) 114km » C113 dolz
wybrany samochód: 
Peugeot 5008 I Van (0u_) Hdi / E-hdi (0u9hd8, 0u9hda) (2013.03-2017.03) 114km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wodna C113 DOLZ

C113 Pompa wodna DOLZ
87.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:1 szt.

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

C113

dostawca:

DOLZ

Status produktu: Normalny
Koła pasowez kołem pasowym
Ilość zębów19
nr EAN8430632031134
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna C113 DOLZ

Pompa cieczy chłodzącej, z uszczelką pasuje do: CITROEN BERLINGO, BERLINGO MULTISPACE, BERLINGO/MINIVAN, C2, C3 / C3 ORIGIN III, C3 I, C3 PLURIEL, C4, C4 I, C-ELYSEE 1.6/1.6ALK/1.6LPG 02.96-
numery OEM:
CITROËN      1201A2
CITROËN      1201E5
CITROËN      1201H4
CITROËN      1609315180
CITROËN      1609417280
CITROËN      1623095680
CITROËN      E111415
CITROËN      E111657
PEUGEOT      1201A2
PEUGEOT      1201E5
PEUGEOT      1201H4
PEUGEOT      1609315180
PEUGEOT      1609417280
PEUGEOT      1623095680
PEUGEOT      E111415
PEUGEOT      E111657

Zastosowanie Pompa wodna C113 DOLZ w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna C113 DOLZ:

Leszek, Sandomierz
2020-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Serock
2025-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Wąpielsk
2021-01-23
 5/5
Polecam

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.