Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Iveco DAILY III Platforma / podwozie 65 C 14 (2004.09-2006.04) 136km » F138 dolz
wybrany samochód: 
Iveco Daily Iii Platforma / Podwozie 65 C 14 (2004.09-2006.04) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wodna F138 DOLZ

F138 Pompa wodna DOLZ
146.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:1 szt. wysyłka Poniedziałek
:1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

F138

producent:

DOLZ

Status produktu: Normalny
nr EAN8430632061384
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna F138 DOLZ

Pompa cieczy chłodzącej, z uszczelką pasuje do: FORD USA PROBE II, MAZDA 323 F VI, 323 S VI, 626 IV, 626 V, MPV II, MX-5 II, MX-6, PREMACY 1.6-2.0 08.91-10.05
numery OEM:
FORD      3396917
FORD      4370489
FORD      8AG815010
FORD      8AG915010
FORD      F32B8501B
FORD      F32Z8501B
FORD      FS0115010F
MAZDA      8AG815010
MAZDA      8AG851010
MAZDA      8AG915010
MAZDA      F32Z8501B
MAZDA      FP0115010F
MAZDA      FP0115010G
MAZDA      FP4915010
MAZDA      FS0115010F
FORD USA      4370489
FORD USA      FS0115010F

Zastosowanie Pompa wodna F138 DOLZ w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna F138 DOLZ:

Tomasz, Wąpielsk
2021-01-23
 5/5
Polecam
Leszek, Sandomierz
2020-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Serock
2025-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.