Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Fiat PUNTO EVO (199_) 1.3 D Multijet (199AXC1A, 199BXC1A, 199AXT1A, 199BXT1A) (2009.10-2012.02) 75km » S161 dolz
wybrany samochód: 
Fiat Punto Evo (199_) 1.3 D Multijet (199axc1a, 199bxc1a, 199axt1a, 199bxt1a) (2009.10-2012.02) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wodna S161 DOLZ

S161 Pompa wodna DOLZ

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

S161

dostawca:

DOLZ

Status produktu: Normalny
nr EAN8430632191616
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna S161 DOLZ

Pompa cieczy chłodzącej, bez uszczelki pasuje do: FIAT CINQUECENTO, PALIO, PANDA, PANDA/HATCHBACK, PUNTO, SEICENTO / 600, SEICENTO / 600/HATCHBACK, SIENA, STRADA, TIPO, UNO 0.8-1.3 10.84-
numery OEM:
FIAT      46423351
FIAT      5973713
FIAT      71713727
FIAT      7640163
FIAT      7691820
FIAT      7715242
LANCIA      46423351
LANCIA      5973713
LANCIA      71713727
LANCIA      7640163
LANCIA      7691820
LANCIA      7715242
AUTOBIANCHI      46423351
AUTOBIANCHI      5973713
AUTOBIANCHI      71713727
AUTOBIANCHI      7640163
AUTOBIANCHI      7691820
AUTOBIANCHI      7715242

Zastosowanie Pompa wodna S161 DOLZ w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna S161 DOLZ:

Tomasz, Wąpielsk
2021-01-23
 5/5
Polecam
Leszek, Sandomierz
2020-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Serock
2025-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.