Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Land Rover RANGE ROVER IV (L405) 4.4 SDV8 4x4 (2012.08-???) 340km » 715520280 dri
wybrany samochód: 
Land Rover Range Rover Iv (l405) 4.4 Sdv8 4x4 (2012.08-???) 340km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

pompa wspomagania renault 19 92- 715520280 DRI

715520280 pompa wspomagania renault 19 92- DRI
562.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:1 szt. wysyłka Wtorek
:1 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

715520280

producent:

DRI

  • Indeks: DRI 715520280
  • Marka: DRI
  • Grupa towarowa TecDoc
    • Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy
  • Nazwa
    • POMPA WSPOMAGANIA RENAULT 19 92-
  • Opis
    • RENAULT 19 II (B/C53_) 01/92-12/95
  • Dane dodatkowe:
    • Kaucja netto = 330,00
    • Ilość sprzedażna = 1
    • Zamiennik: 7700694136
    • Numer dostawcy: 715520280
  • Parametry:
    • hydrauliczny
    • Ograniczenia producenta : Visteon
    • Ciężar netto [kg] : 4,39
  • Indeks: DRI 715520280
  • Marka: DRI
  • Grupa towarowa TecDoc
    • Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy
  • Nazwa
    • POMPA WSPOMAGANIA RENAULT 19 92-
  • Opis
    • RENAULT 19 II (B/C53_) 01/92-12/95
  • Dane dodatkowe:
    • Kaucja netto = 330,00
    • Ilość sprzedażna = 1
    • Zamiennik: 7700694136
    • Numer dostawcy: 715520280
  • Parametry:
    • hydrauliczny
    • Ograniczenia producenta : Visteon
    • Ciężar netto [kg] : 4,39

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie pompa wspomagania renault 19 92- 715520280 DRI

Koszt kaucji: 405.90 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
RENAULT      7700805016
RENAULT      7700840724
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie pompa wspomagania renault 19 92- 715520280 DRI w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

DRI
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.