Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Toyota TERCEL (_L1_, _L2_) 1.5 (AL21) (1983.08-1985.05) 71km » 11-0264 elstock
wybrany samochód: 
Toyota Tercel (_l1_, _l2_) 1.5 (al21) (1983.08-1985.05) 71km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza 11-0264 ELSTOCK

11-0264 Przekładnia kierownicza ELSTOCK
825.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa: >10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: >10 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

11-0264

producent:

ELSTOCK

Tryb pracyhydrauliczny
Rodzaj przekładni kierowniczejPrzekładnia kierownicza z listwą zębatą
dla producentów przekładni kierowniczychTRW
Długość całkowita [mm]1140
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej80
Ilość obrotów koła kierownicy3
Rozmiar gwintu wejścieM18
Wymiar gwintu wyjścieM16
Ciężar netto [kg]6,3
nr EAN5704651048194

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza 11-0264 ELSTOCK

Koszt kaucji: 395.75 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (fabrycznie regenerowany) pasuje do: OPEL ASTRA G, ASTRA G CLASSIC, ASTRA G/KOMBI, ZAFIRA A, ZAFIRA B/MINIVAN 1.2-2.2D 02.98-04.15
numery OEM:
OPEL      4046331
OPEL      5900217
OPEL      5900239
OPEL      900605
OPEL      9194912
OPEL      93170303
OPEL      93174255
OPEL      93177963
OPEL      OP9032
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Przekładnia kierownicza 11-0264 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Przekładnia kierownicza 11-0264 ELSTOCK:

Adrian, Grodków
2021-09-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.