Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 11-0620 elstock

Przekładnia kierownicza 11-0620 ELSTOCK

11-0620 Przekładnia kierownicza ELSTOCK
1,113.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

11-0620

producent:

ELSTOCK

Tryb pracy hydrauliczny
Rodzaj przekładni kierowniczej Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
dla producentów przekładni kierowniczych SMI
Długość całkowita [mm] 1160
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej 100
Ilość obrotów koła kierownicy 3,3
Dolot - Ø [mm] 11
Wylot - Ø [mm] 12
Ciężar netto [kg] 8,5
nr EAN 5704651049931

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza 11-0620 ELSTOCK

Koszt kaucji: 791.51 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (fabrycznie regenerowany) pasuje do: FIAT TALENTO, NISSAN NV300, PRIMASTAR, OPEL VIVARO A, VIVARO B, RENAULT TRAFIC II 1.6D-2.5D 02.01-

Przekładnia kierownicza 11-0620 ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

Numery OE Przekładnia kierownicza 11-0620 producenta ELSTOCK

RENAULT

6900000221, 7700313010, 7711368804, 8200288748, 8200355128, 8200408078, 8200412971, 8200622265, 8200720420, 8200875895, 8200875897

OPEL

4408463, 4414764, 4416188, 4416873, 4417849, 4418438, 4418968, 4422208, 91165327, 93851972, 93854030, 93854366, 93858818, 93859964, 93862069, 95599363

NISSAN

4414764, 4920000Q0A, 4920000Q0E, 4920000Q1E, 4920000QAG, 4920000QAH, 4920000QAU

numery OEM:
NISSAN      4414764
NISSAN      49200-00Q0A
NISSAN      49200-00Q0E
NISSAN      49200-00Q1E
NISSAN      49200-00QAG
NISSAN      49200-00QAH
NISSAN      49200-00QAU
OPEL      4408463
OPEL      4414764
OPEL      4416188
OPEL      4416873
OPEL      4417849
OPEL      4418438
OPEL      4418968
OPEL      4422208
OPEL      91165327
OPEL      93851972
OPEL      93854030
OPEL      93854366
OPEL      93858818
OPEL      93859964
OPEL      93862069
OPEL      95599363
RENAULT      6900000221
RENAULT      7700313010
RENAULT      7711368804
RENAULT      8200288748
RENAULT      8200355128
RENAULT      8200408078
RENAULT      8200412971
RENAULT      8200622265
RENAULT      8200720420
RENAULT      8200875895
RENAULT      8200875897
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Przekładnia kierownicza 11-0620 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Przekładnia kierownicza 11-0620 ELSTOCK:

Adrian, Grodków
2021-09-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.