Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 11-0778 elstock

Przekładnia kierownicza 11-0778 ELSTOCK

11-0778 Przekładnia kierownicza ELSTOCK
1,128.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:2 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

11-0778

dostawca:

ELSTOCK

Tryb pracy hydrauliczny
Rodzaj przekładni kierowniczej Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ciężar netto [kg] 8,6
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów bez ogranicznika prędk. maks.
nr EAN 5704651411042

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza 11-0778 ELSTOCK

Koszt kaucji: 791.51 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (fabrycznie regenerowany) pasuje do: LAND ROVER DISCOVERY III, DISCOVERY IV 2.7D-5.0 07.04-12.18

Przekładnia kierownicza 11-0778 ma zastosowanie do modeli samochodów

LAND ROVER

DISCOVERY II, FREELANDER I Soft Top, FREELANDER I, RANGE ROVER III, DISCOVERY III, RANGE ROVER SPORT I, FREELANDER 2

Numery OE Przekładnia kierownicza 11-0778 producenta ELSTOCK

LAND ROVER

LR013786, LR023513, LR025794, QEB500260, QEB500280, QEB500280E, QEB500285

numery OEM:
LAND ROVER      LR013786
LAND ROVER      LR023513
LAND ROVER      LR025794
LAND ROVER      QEB500260
LAND ROVER      QEB500280
LAND ROVER      QEB500280E
LAND ROVER      QEB500285
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Przekładnia kierownicza 11-0778 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Przekładnia kierownicza 11-0778 ELSTOCK:

Adrian, Grodków
2021-09-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.