Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Volkswagen POLO Van (6R) 1.2 TDi BlueMotion (2009.10-2014.05) 75km » 11-1196 elstock
wybrany samochód: 
Volkswagen Polo Van (6r) 1.2 Tdi Bluemotion (2009.10-2014.05) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza 11-1196 ELSTOCK

11-1196 Przekładnia kierownicza ELSTOCK
1,304.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:1 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

11-1196

dostawca:

ELSTOCK

Tryb pracyhydrauliczny
Rodzaj przekładni kierowniczejPrzekładnia kierownicza z listwą zębatą
dla producentów przekładni kierowniczychZF
Długość całkowita [mm]1096
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej48
Ilość obrotów koła kierownicy2,8
Ograniczenia producentaPush-in ports
Ciężar netto [kg]8,4
Wyposażenie pojazdudla pojazdów z układem kierowniczym Servotronic
nr EAN5704651457903

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza 11-1196 ELSTOCK

Koszt kaucji: 791.51 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (fabrycznie regenerowany) pasuje do: VOLVO S60 I, S80 I, V70 II 2.0-3.0 05.98-04.10
numery OEM:
VOLVO      30423813
VOLVO      30636284
VOLVO      30723752
VOLVO      30723813
VOLVO      30776204
VOLVO      36000123
VOLVO      36000135
VOLVO      36000234
VOLVO      36000243
VOLVO      36050365
VOLVO      36050370
VOLVO      8603479
VOLVO      8603542
VOLVO      8603646
VOLVO      8603647
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Przekładnia kierownicza 11-1196 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Przekładnia kierownicza 11-1196 ELSTOCK:

Adrian, Grodków
2021-09-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.