Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Audi A4 B7 (8EC) 3.2 FSI quattro (2005.01-2008.06) 255km » 27-5586 elstock
wybrany samochód: 
Audi A4 B7 (8ec) 3.2 Fsi Quattro (2005.01-2008.06) 255km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 27-5586 ELSTOCK

27-5586 Alternator ELSTOCK
elstock 27-5586
552.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:1 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

27-5586

producent:

ELSTOCK

Prąd ładowania alternatora [A]100
Wykonanie sieci pokładowejdla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V]14
Koła pasowez kołem pasowym wielofunkcyjnym
Ø koła pasowego [mm]55
Ilość żeber6
ZaciskM8 B+
ID wykonania wtyczkiP-D-Dummy (Plug 200)
Ciężar netto [kg]6
Otwór Ø 1 [mm]10
Otwór Ø 2 [mm]12
nr EAN5704651391450

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 27-5586 ELSTOCK

Koszt kaucji: 584.31 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR MAZDA 6 2,0 REGENEROWANY
numery OEM:
MAZDA      L3P9-18-300
MAZDA      L3P9-18-300A
MAZDA      L3P9-18-300B
MAZDA      L3P9-18-300C
MAZDA      L3P9-18-300D
MITSUBISHI      A002TJ0391
MITSUBISHI      A002TJ0391A
MITSUBISHI      A002TJ0391B
MITSUBISHI      A002TJ0391C
MITSUBISHI      A2TJ0391
MITSUBISHI      A2TJ0391A
MITSUBISHI      A2TJ0391AM
MITSUBISHI      A2TJ0391B
MITSUBISHI      A2TJ0391C
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Alternator 27-5586 ELSTOCK w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.