Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Audi A4 B8 Avant (8K5) 3.0 TDI quattro (2008.06-2010.05) 211km » 28-4746 elstock
wybrany samochód: 
Audi A4 B8 Avant (8k5) 3.0 Tdi Quattro (2008.06-2010.05) 211km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 28-4746 ELSTOCK

28-4746 Alternator ELSTOCK
elstock 28-4746
318.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:2 szt.

    Ocena:
numer części:

28-4746

producent:

ELSTOCK

Prąd ładowania alternatora [A]75
Wykonanie sieci pokładowejdla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V]14
Koła pasowez kołem pasowym wielofunkcyjnym
Ø koła pasowego [mm]54
Ilość żeber5
ZaciskM8 B+
ID wykonania wtyczkiM5 D+
Ciężar netto [kg]4,9
Otwór Ø 1 [mm]9
nr EAN5704651038645

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 28-4746 ELSTOCK

Koszt kaucji: 87.65 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR FIAT BRAVO 1,4 REGENEROWANY
numery OEM:
FIAT      46542889
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Alternator 28-4746 ELSTOCK w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.