Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Mazda 626 IV (GE) 1.8 i (1994.05-1997.06) 106km » 28-6732 elstock
wybrany samochód: 
Mazda 626 Iv (ge) 1.8 I (1994.05-1997.06) 106km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 28-6732 ELSTOCK

28-6732 Alternator ELSTOCK
elstock 28-6732
692.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:1 szt.

    Ocena:
numer części:

28-6732

dostawca:

ELSTOCK

Prąd ładowania alternatora [A]90
Wykonanie sieci pokładowejdla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V]14
Koła pasowez kołem pasowym wolnobieżnym
Ø koła pasowego [mm]58
Ilość żeber6
ZaciskM8 B+
ID wykonania wtyczkiC-L-FR Plug 250
Ciężar netto [kg]5,2
Otwór Ø 1 [mm]10
nr EAN5704651573573

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 28-6732 ELSTOCK

Koszt kaucji: 292.15 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR HYUNDAI I20 1,4 REGENEROWANY
numery OEM:
HYUNDAI      37300-2B700
KIA      37300-2B710
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Alternator 28-6732 ELSTOCK w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.