Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 83-2411 elstock

Zacisk hamulca 83-2411 ELSTOCK

83-2411 Zacisk hamulca ELSTOCK
299.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:1 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

83-2411

dostawca:

ELSTOCK

parzyste numery artykułów 82-2411
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Strona zabudowy za osią
Ograniczenia producenta ATE
Typ zacisku hamulca Zacisk pływający
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Średnica 1 [mm] 42
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 34
Typ tarczy hamulcowej wentylowany
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] 356
Materiał Aluminium
Ciężar netto [kg] 3,9
nr EAN 5704651825740

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 83-2411 ELSTOCK

Koszt kaucji: 128.55 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. AUDI P. A6/A7/A8 1,8-6,3 10- PR

Zacisk hamulca 83-2411 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE Zacisk hamulca 83-2411 producenta ELSTOCK

AUDI

4G0615124B, 4G0615124E, 4G0615124F, 4G0615124G, 4H0615124

numery OEM:
AUDI      4G0615124B
AUDI      4G0615124E
AUDI      4G0615124F
AUDI      4G0615124G
AUDI      4H0615124
SEAT      4G0615124B
SKODA      4G0615124B
VOLKSWAGEN      4G0615124B
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 83-2411 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 83-2411 ELSTOCK:

Włodzimierz, Schleusingen
2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.