Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi A6 C4 (4A2) 2.8 (1995.12-1997.10) 193km » 86-1846 elstock
wybrany samochód: 
Audi A6 C4 (4a2) 2.8 (1995.12-1997.10) 193km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 86-1846 ELSTOCK

86-1846 Zacisk hamulca ELSTOCK
elstock 86-1846
352.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:2 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

86-1846

producent:

ELSTOCK

parzyste numery artykułów87-1846
Strona zabudowyOś tylna strona lewa
Strona zabudowyprzed osią
Ograniczenia producentaATE
Typ zacisku hamulcaZacisk pływający
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica 1 [mm]48
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]10
Typ tarczy hamulcowejpełny
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]305
MateriałStal
Ciężar netto [kg]2,4
nr EAN5704651403191

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 86-1846 ELSTOCK

Koszt kaucji: 175.29 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. JEEP T. GRAND CHEROKEE 2,7-4,7 V8 4X4 98-05 LE
numery OEM:
JEEP      05011975AA
JEEP      5011975AA
JEEP      K05011975AA
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 86-1846 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 86-1846 ELSTOCK:

Włodzimierz, Schleusingen
2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.