Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Citroën JUMPER I Platforma / podwozie (244) 2.2 HDi (2002.02-2006.06) 101km » 86-2489 elstock
wybrany samochód: 
Citroën Jumper I Platforma / Podwozie (244) 2.2 Hdi (2002.02-2006.06) 101km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 86-2489 ELSTOCK

86-2489 Zacisk hamulca ELSTOCK
elstock 86-2489
484.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:3 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

86-2489

producent:

ELSTOCK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów87-2489
Strona zabudowyOś tylna strona lewa
Strona zabudowyza osią
Ograniczenia producentaTRW
Typ zacisku hamulcaZacisk pływający
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica 1 [mm]38
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]11
Typ tarczy hamulcowejpełny
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]302
MateriałAluminium
Ciężar netto [kg]1,8
Wyposażenie pojazdudo pojazdów z elektrycznym hamulcem postojowym
nr EAN5704651828369
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 86-2489 ELSTOCK

Koszt kaucji: 233.72 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. VOLVO T. S60/S80/V60/V70/XC60/XC70 07- LE
numery OEM:
VOLVO      36001382
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 86-2489 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 86-2489 ELSTOCK:

Włodzimierz, Schleusingen
2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.