Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Renault LAGUNA II Grandtour (KG0/1_) 1.9 dCi (KG0E, KG0R) (2001.10-2005.05) 100km » 87-1960 elstock
wybrany samochód: 
Renault Laguna Ii Grandtour (kg0/1_) 1.9 Dci (kg0e, Kg0r) (2001.10-2005.05) 100km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 87-1960 ELSTOCK

87-1960 Zacisk hamulca ELSTOCK
248.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:1 szt. wysyłka Piątek
:1 szt. wysyłka Poniedziałek

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

87-1960

dostawca:

ELSTOCK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów86-1960
Strona zabudowyOś tylna strona prawa
Strona zabudowyza osią
Ograniczenia producentaATE
Typ zacisku hamulcaZacisk pływający
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica 1 [mm]42
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]22
Typ tarczy hamulcowejwentylowany
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]320
MateriałAluminium
Ciężar netto [kg]1,3
nr EAN5704651430654
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 87-1960 ELSTOCK

Koszt kaucji: 128.55 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. DB T. W211/W212/W221 2,2-5,5 05- PR
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      2214230481
MERCEDES-BENZ      A2214230481
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 87-1960 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 87-1960 ELSTOCK:

Włodzimierz, Schleusingen
2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.