Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Volvo V60 I (155) D5 Hybrid AWD (2015.03-2018.05) 163km » 350082A era
wybrany samochód: 
Volvo V60 I (155) D5 Hybrid Awd (2015.03-2018.05) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Termostat układu chłodzenia 350082A ERA

350082A Termostat układu chłodzenia ERA
47.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:1 szt. wysyłka Środa
:1 szt. wysyłka Piątek

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

350082A

dostawca:

ERA

Status produktu: Normalny
Temperatura otwarcia [°c]83
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
nr EAN8053379033997
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia 350082A ERA

numery OEM:
FIAT      34402115
FIAT      984 98 831
FIAT      98450800
IVECO      0098498831
MERCEDES-BENZ      607 200 00 15
MERCEDES-BENZ      A 607 200 00 15
NISSAN      21200-V0206
OPEL      13 38 030
OPEL      63 84 985
OPEL      72 04 111
RENAULT      77 01 035 736
RENAULT      77 01 039 156
ROVER      13H 4070
ROVER      13H 7508
ROVER      GTS 282
ASTON MARTIN      5206139
LAND ROVER      602 687
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia 350082A ERA w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia 350082A ERA:

Dariusz, Biłgoraj
2022-01-23
 5/5
Ok.
Tadeusz, Koszalin
2025-09-26
 5/5
Towar dobrej jakosci, zgodny z opisem, polecam!
leszek, Warszawa
2021-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Warlubie
2021-05-26
 4/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.