Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Renault MEGANE II sedan (LM0/1_) 1.4 (2003.09-???) 82km » 350458A era
wybrany samochód: 
Renault Megane Ii Sedan (lm0/1_) 1.4 (2003.09-???) 82km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Termostat układu chłodzenia 350458A ERA

350458A Termostat układu chłodzenia ERA
57.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:7 szt. wysyłka Środa
:7 szt. wysyłka Piątek

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

350458A

dostawca:

ERA

Status produktu: Normalny
Temperatura otwarcia [°c]92
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Materiał obudowyAluminium
Ilość otworów2
Tryb pracymechaniczne
nr EAN8053379168613
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia 350458A ERA

numery OEM:
OPEL      13 38 014
OPEL      13 38 067
OPEL      13 38 078
OPEL      13 38 084
OPEL      13 38 652
SAAB      45 03 017
SAAB      45 03 815
SAAB      46 23 815
SAAB      59 58 079
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia 350458A ERA w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia 350458A ERA:

Mateusz, Warlubie
2021-05-26
 4/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dariusz, Biłgoraj
2022-01-23
 5/5
Ok.
Tadeusz, Koszalin
2025-09-26
 5/5
Towar dobrej jakosci, zgodny z opisem, polecam!
leszek, Warszawa
2021-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.