Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Mazda 323 II Hatchback (BD) 1.3 (1982.08-1985.04) 65km » 350539 era
wybrany samochód: 
Mazda 323 Ii Hatchback (bd) 1.3 (1982.08-1985.04) 65km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Termostat układu chłodzenia, OEM 350539 ERA

350539 Termostat układu chłodzenia, OEM ERA
37.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:1 szt. wysyłka Środa
:1 szt. wysyłka Piątek

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

350539

dostawca:

ERA

Status produktu: Normalny
Temperatura otwarcia [°c]82
nr EAN8053379544851
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia, OEM 350539 ERA

numery OEM:
BEDFORD      94336069
ISUZU      13770051
ISUZU      8-94336-069-0
ISUZU      8-97094-283-0
NISSAN      21200-2H600
NISSAN      21200-41B00
NISSAN      21200-85G00
NISSAN      21200-A3001
NISSAN      21200-A3005
NISSAN      21200-H7800
NISSAN      21200-P7900
NISSAN      21200-P7901
NISSAN      21200-P7990
NISSAN      21200-V0100
NISSAN      21200-V0201
OPEL      13 38 077
OPEL      43 04 369
SUBARU      21200-AA010
SUBARU      41753-7000
SUBARU      41753-7100
SUBARU      41753-7200
SUBARU      41753-7300
SSANGYONG      894 336 06 90
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia, OEM 350539 ERA w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia, OEM 350539 ERA:

Dariusz, Biłgoraj
2022-01-23
 5/5
Ok.
Mateusz, Warlubie
2021-05-26
 4/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tadeusz, Koszalin
2025-09-26
 5/5
Towar dobrej jakosci, zgodny z opisem, polecam!
leszek, Warszawa
2021-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.